Bir var bir yok


Gökyüzünden baktığımda insan karınca görünür yerden yükselince cüssen giderek küçülür bugün esen rüzgarlar zerrelerimi aldı benden uçurdu dün koca bir ağacın yaprakları havada raksa tutuldu mevsimler ve yapraklar arası daim savaş – barış var ölüm yahut yaşam var, suçlular ve merhumlar kimse birinin ruhunu (eline) geçiremez ilahtan başka insan parayla satın alma yoluna gider insanı, ya başka?… Bilmem neden diyologlarınız bu derece laçka Hiç ölmeyecekmiş gibi günü gün etmeniz saçma içinde olanı bilmeden, bilinmedin bir kutuyu açma!… Evine dönmeye çalışan tırtıl gibiyiz bizler tehükede tavsiye koleksiyoncusuyuz, güvenlerimiz engebede anılarımı düşünürken ben, yaralarımı hesapladım nefsimle yarış halindeyim, adımlarımı hızlandırdım önceden ferah, rahattım, üzüntüden zayıfladım birinin yaptığı yanlıştan ötürü ben ayıplandım iblisin ağzında sayıklandım, bir pirinç tanesiyim çakıllardan ayıklandım, çakallardan kaçtım.


http://www.youtube.com/watch?v=Rnfe-P7aWT8
Birgün siyah renge sor hep karanlık içini yakar bembeyazdım kirlendim, taşlandım yuhlandım bittim birgün al sancımı çek gör!… Sinmiş içine kapanmış ağlar bir var bir yok bedenim, tercihimde hakkım yatar
[via]

Yazar: Volkan Yılmaz

Digital Marketing & Growth Hacking #SEO #wolkanca #cycling merhaba@volkanyilmaz.com.tr

“Bir var bir yok” için 9 yorum

  1. sago yapınca tam yapıyor. helal olsun valla demek görev oldu artık her yaptığı işe.

  2. hiç bıkmadan dinlediğim ve bu şarkı tam beni anlatıyor dediğim bir sago parçası.

  3. sagopa bu şarkıda artık birşeyleri ısrarla anlatmak istediğinin altını kalın mürekkepli kalemlerle çizmektedir… bu parçada söz edilen siyah renk sagopanın ta kendisi, içindeki siyah renge sorduğu soruyu yine kendisi cevaplayıp tercüme ediyor… ruhla bütünleşmek buna denir…

  4. sagopa bu şarkıda artık birşeyleri ısrarla anlatmak istediğinin altını kalın mürekkepli kalemlerle çizmektedir… bu parçada söz edilen siyah renk sagopanın ta kendisi, içindeki siyah renge sorduğu soruyu yine kendisi cevaplayıp tercüme ediyor… ruhla bütünleşmek buna denir… seni seviyoruz sagopa… tek'sin…

  5. manyak guzel bı sarkı yha zaten bn kolo hastasıym hr yaptıgı ıs guzel ama herkse sago dıyıp durmus bu sarkıyıda ıkısı soyluyo he dıkatını cekerım hatta altını cızerım hatta altını karalarım ezıdırmem kımseye kolerayı yhaff .d

  6. ilk defa dinliyorum enteresan fenadeğil aslında alışkın değilim güzel şaşkın….. 😕 😆 😮 😥

  7. sago ölüyorum sana herşeyinle muhteşemsin…. yaptığın şarkılar helede bu süper…. sago 1 numara başka rapçiler çıkmasın rap yaptım diye………

  8. ..tüm güsel şeyleri anlatan sözler sago şarkilari için yetersiz kal1o!!!sogo gene yapmış yapacanı demqten başqa bişi denilmio..rap dünyasinda teq..rap dünyasında küfür edilmeden d tutulabilceğini anlattı bazı moronlara…(bén hér c€waßa ß1r soruyla qafa tuttum!!!)