Mynet.Com hacklendi

mynethack An itibarı ile arkadaşlar Mynet’i hackledik volkan dediler. Bir baktımki vay be harbiden hacklenmiş.


http://www.youtube.com/watch?v=EEJR08AXjik
Türkiye'nin ilk ve en büyük portalı olan, en çok ziyaret edilen 4. sitesi Mynet.com, 22 Nisan 2006 itibariyle saat 21:00 civarında hack’lendi.
ZeberuS, Redworm ve Societa takma adlı Türk hacker’lar tarafından hack’lenen Mynet.com anasayfası, dakikalarca üstte gördüğünüz ekranla açıldı.
Yapılan saldırı Zone-h sitesinde yerini şu sayfada aldı.

#SEO, Digital Marketing, Growth Hacking #wolkanca volkan@volkanyilmaz.com.tr

“Mynet.Com hacklendi” için 26 yorum

  1. mynete ulaşılamıyor şu an sanırsam ya da benim pc'ye özgü bişi.neyse ben forum konusunda ısrarlı olmakla beraber.ellerine sağlık diyorum yabancıya gitmemiş hiç yoktan.

    labels: wolkanca.com/forum

  2. çok büyük bir iş değil bence, sadece bir index her şey yerinde şuan.

  3. en son baktığımız haliyle dns ler ns1.digitechhost.net i gösteriyor. fakat asıl serverleri ns1.mynet.com. yani anlayacağınız sitenin domain serverine saldırı yapılmış. herkesin aklında kalan soru işrareti gerçekten çöktümü? işte onu bilmiyoruz. çünkü en son haliyle sitenin subdomainlerinde de küçük erorlar bulunmaktadır. 13 yıldır açık olan ve buana kadar hiç güvenlik konusunda açık vermeyen türkiyenin 1. dünyanın 25. bilgi haber portalı bu saldırı ile büyük darbe almıştır..

  4. güvenlik konusunda türk telekom’un zaafları birkez daha ortaya çıktı. internet şebekesini ellerinde bulunduran koskoca türk telekom yapacağını yaptı yine!
    ben üniversitenin biz öğrencilere sağladı interneti kullandığımdan dolayı öyle bir sayfayı hiç görmedim. site gayet normal açılıyordu. ayrıca siteye proxy ile giren telekom müşterileride sitenin hacklenmediğini görebiliyorlardı

    sorun ne peki? niye bu sayfa çıkıyor karşımıza? sorun telekomun sistemine girilerek ya da orada çalışanlar tarafından yapılan bişey. nasıl ki youtube.com yerine size istedikleri sayfayı gösterebiliyorlar mynet.com yerinede istedikleri sayfayı gösterebiliyorlar. telekom dns sistemine girilmiş anlayacağınız. ayrıca arkadaşım telekom müşterisi o mynet.com a ping attığında:

    212.175.25.170

    bu ip ben ping attığımda :

    212.101.97.8

    bu ip çıkıyor.

  5. hackle'yen arkaş veya arkadaşları alnından öpmek lazım 🙂 yaşasın turkısh hackeız 😛

  6. yaziyla hicbir alakasi yok, sadece söylemek istedim: cüssss amma yazi varmis sitede, ne zamandir yapiyorsun bunu?? bu arada bazilari cok isime yaradi ellerine saglik 😉

  7. manyneti hackleyenler aranıyor bilgilerinize yada turk hack sitelerine yabancı desteklı kaşı saldırı başlıyacaktır

  8. mynet gibi bir portalın güvenliğinin bu kadar zayıf olması işlerine verdikleri önemin bir kanıtı.

  9. mynette açık bulan ve admini kekleyenlere tebrıkler. adamlar işi biliyor.turkler her yerde basarısını gösterıyor.

  10. arkadaşlar kim söylemiş yalan söylemiş….bu yöntemle istediğim siteyi hacklerim..mynetin uzantısını sık kullanımlara eklemiş arkadaş bir index adresi vermiş oraya "olayı varya…. 😀

  11. tebrik ederim çünkü sadece 1 (bir) evet mb sitemynet alanı veriyor. bu da bana yetmiyor

  12. nihat başsoy 17.05.2007 tarih saat 1500 ten itibaren 50 yıllık ruyamgercekleşiyor diye bu akşam hiç uyumadım dmokrat sol partisini iktidar olmasını ben bugünden itıbaren ilan ediyorum siz resmi olarak 23 temmuz2007 de ilan edın memleketimıze ve tu domorat sol kişilere haylı uğurlu olsun her ikik genel başkanlarımızı kutlar omur boyu başarilar dilerim.ayrıca karslı nineyede teşekkur ederim.

  13. helal olsun mynet sahiplerine kapak olsun serefsizler bunlar, bu ülke lehinde yapılan yorumları yayınlamıyor şerefsizler ama nerde aleyhte yorum var yayınlıyorlar

  14. arkadaşlar mynetı hackleyen arkadaşlar malatyadan 3 kafadardır 16 saat arasında domain adminin şifresi hackleyıp sıte ana sayfasına index atmışlardır korkulacak bişe yoq mynet ıp den calısyor artık 😉 nwa team

  15. boyle serefsiz bir hukumet ne hakla turkiyenin basbakani olabiliyor. ne hakla serefsiz erdogan yargiyi kendi basina ayarlayip serefsiz cumhurbaskanina okutmadan imzalatiyor. bizim değerli askeriyemiz nasil boyle serefsizleri hala halkimizin basinda birakiyorlar. generallerime sesleniyorum, lutfen bunlari basimizdan alin hapise atin. bu serefsizlerallaha inandiklarini soyleyip seytana hizmet eden yaratiklar. turkiyeyi satiyorlar. allah umarim en kisa zamanda askerimizin sayesinde bu serefsizleri basimizdan alir.

  16. şerfsiz mynetin hacklenmesine çok sevindim. iki yüzlü bir sitedir orası .