Öss 2007 soruları ve cevap anahtarı


Üniversite öğrencisi olmak isteyen 1 milyon 640 bin 259 arkadaşı ilgilendiren soru ve cevaplar aşağıda Pdf formatı ile bakabilir ve Öss puan hesaplama şeysi ile de puanınızı hesaplayabilirsiniz.

ÖSS

Puanınızı hesaplamak için buraya Tık tık.
Pdf formatında olan dosyaları goruntulemek için Adobe Reader programını bilgisayarınıza yüklü olması gerekmekte. [via]

Yazar: Volkan Yılmaz

Digital Marketing & Growth Hacking #SEO #wolkanca #cycling merhaba@volkanyilmaz.com.tr

“Öss 2007 soruları ve cevap anahtarı” için 45 yorum

  1. merhaba, gerçekten de önemli bir gündü. umarım herkes emeklerin karşılığını alır. yazınızdan kaynak göstererek alıntı yaptım. umarım mahsuru yoktur.
    iyi çalışmalar.

  2. ben bu soruların basitliğini görünce karar verdim ki seneye okulumu bırakıp yeniden öss ye gireceğim.

  3. sorular basit ama sadece ilk bölüm ikinci bölüm yine felaketti güya kolay olcaktı zaten ilk bölümdede doğru dürüst tercih yapılmaz o yüzden bida düşün girip girmemeyi

  4. kaldırılsın artık üçünçü kez giriyorum.hakkım ne ise onu verin lutfen

  5. ya bu öss haberlerine ben gülüyorum kardeşim öss sınavı işte chp bağzı patiler de kaldırırız diyorlar lan bunu kimsenin kaldırmasına gücü yetmez dershaneler buradan ekmek yiyiyor kitabçılar öss kitabı satarak ekmek yiyor sınav soruları hazırlayan yayın evleri buradan ekmek yiyor lan bur da bir piyasa var öss piyasası kimse kaldıramaz boş lafın boş işleri bunlar tekerlek dönüyor beyler bunun kalktığını hiçkimse göremez
    yök bile bunu istemiyor eh daha ne yapacaksınız yorumlara baktım da 3 yıl oldu diyor hakkımı istiyorum diyor senden önce kaç milyonun hakkı var bir bilsen okadar emek vermiş ama yine bir yere varamamış insan var kusura bakmayın siz de türkiyenin acı gerçekleriyle şimdi kaşılacaksınız
    hayırlı olsun hepinize daha nice öss yıllarına benim ömrüm yeterse 2070 yılın da öss yine göreceğim galiba tabi ömrüm yeterse kimse de kaldırılacağına ümit bağlamasın kişisel olarak ben görmüyorum

  6. ben derya ya bu öss ne bileyim kaderimiz ve boyun eğiyoruz n'apalım işte! her neyse çalıştık yaptık birşeyler:-( bir de bütün yıl öss kalkacak başka yolu yok dediler adamın asabını bozdular çalışma hevesi bırakmadılar birde televizyon seyrederken alttan bir "politikacı" demiyor mu insan nasıl bi tepki vereceğini şaşırıyor! her neyse boşa konuşuyoruz biz gençler böyle bir ülkede yaşıyoruz ve kahrını çekiyoruz! 3 saatte ya hiç kimse olucaz yada biri…!

  7. ya mrb arkadaşlar ben sözelciyim 2. bölümüm 1.bölümüme göre daha iyi geçti 79 net yaptım okul puanım 76 kaç gelir bana sözel 2 yardımcı olun bana ilk girişimm

  8. kardeşim ayrı ayrı derslerden kaç net yaptığını söyle.türkçe 30,sos1 27….gibi

  9. arkadaslar benim netlerim
    türkçe=27.5
    sosyal1=26.25
    mat1=14
    edebiyat=25
    sosyal2=19.5 arkadaslar ben esit agırlık ögrencisiyim bu netlerle türkdili edebiyatı bölümüne gidebilirmiyim okul puanım 70

  10. burhan be?gün önce yazmı?sın ama yine de yazıyım dedim canım senin sözel iki puanın sözel 2 250.693 ham puan sonra gelelim okul puanına 70*0,8=56 çıkıyor alan içiyse 0,8'le çarpılıyor ea okuduysan da bu ders alan içi sayılıyor toplam puan 250,693 56=306,693 puan çıkıyor ezer ek puanın ve bu netler dogruysa sonuç bu ben en son puanlarla 312'lerle yerlesildizini biliyorum ama bu sadece hatırlama hem geçensene puanlar da dü?mü?tü ama busene farklı sonuç gelince anlarsın canım kafaya takma benim yaptığım da tahmini hesap sonuç da selamlar

  11. arkadaslar bence sos 2 baya zordu ama herkes kolaydı diyo sınavı ben anlamadım

  12. bence bu sene 1. bölüm soruları çok kolaydı ben lise 2 ye gidiorum türkçe ve matematikten 1 er yanlış yaptım belki evde yapmamında etkisi olmuşdur ama bence çok kolaydı bu soruları görünce kendime güvenim geldi bide öss kalktı dielim 1.5 milyon öğrenci bunları karşılayacak kapasitemiz yokki sadece öss yi kaldırmayla iş bitmio hadi onuda yaptılar çocukların çoğu doktor veya ii okulların mühendisliklerini isteyecek onları nasıl eleyeceksin yine sınav yapmak zorundasın yani öss falan kalkmaz bu ülkede

  13. 320 puan hukuk ea2 den olunuyor türkçe matematik sosyal fen hepsinden kaç dogru yapmam lazım bölüm1 ve bölüm2 den kaç dogru yapmalıyım söylermisiniz

  14. bu sistem arada bir değişsede böyle gelmiş böyle gider öss nin kalkacağı filan yok bi arkadaş yazmıştıya bizim ülkemizde öss piyasası var kesinlikle katılıyorum ya bu kadar kafanızı takmayın çünkü öss ye bütün girenler bizimle aynı durumda 🙂

  15. oss nedır ya ogrenclerın basının belası kalkmazda bu lanet olası sınavvvvvvvvvvvvvvv allah belalarını versın ögrencılerı sınavla deneyenleruınnnnnnnnnnn

  16. 😐 slm ben dersane öğrencisiyim bu sene 2 girişim olcak inşallah allah ban üniversiteyi
    nasip eder
    bu cok istiyorum

  17. slm millet benim bu sene ilk girişimdi sorular cok kazikti niye cünkü hiç calişmadim yani bu sene kendime hiç güvenmiyodum öyle bi girim dedim ve sifir cektim ama şimdi lise bitti ve dersaneya gidiyorum calişiyorum ve kendime güveniyorum inşallah istanbul üniversitesini allah ban nasip eder bunu cok istiyorum yani 2008 öss bekle been geliyorum bütün içtenliyimle bütün arkadaşlarima sans diliyorum rabbim hepimizin yaninda olsun
    🙂

  18. babby slm millet benim busene ilk girişimdi sinavda cok kazikti niye hiç çalişmamiştim o yüzden calişmazsan kazik olur tabi busen öyle bi girim dedim hiç kendimden bişey beklemiyodum sonra sifir cektim hiç üzülmedim çünkü hiç emek harcamamiştim ama busene calişiyorum dersaneye gidiyorum herşey cok güzel kendime güveniyorum busene öss seni yedim sen kimsinki bu kadar milleti hiç sayiyosun lan busene sen bize gülemiceksin biz sana gülcez rabbim bütün calişanlarin yaninda olsun emeğimizin karşiliği verilsin inşallah bu sene 2008 öss beni bekle geliyorum bittiiinnn 👿 😆

  19. slm arkadaslar. vallahi sınavdan hic korkum yok sabaha kadar sınav yapsınlar umrumda değil 🙂 sayısal oqrencisiyim. ! mat-1=28-29 arası net yapıorum yanı 1 yada 2 yanlısım cıkıyo. fen'den 0 yanlış. ! turkce de ise 3-5 arası bisi cıkıyo ikinci bolum biraz zorluyodu ama daha okulun bası olmasına raqmen cesitli sorular cozdum ve cok ii yonde etkiledi beni okuduqum okulda da okul 1.si olma sansım yaklasık %80'lerde bi rakibim var oda bende kalsın… (tamamen duyqusal) 🙂

    eqer sayısalcı olan arakdaslarım varsa sizlere özgür yayınlarının son 41 yılın matematik soruları kitabını öneririm cunki bu oss nin bu numarası yok hep aynı sorular sadece kelime oyunu yapıolar ben suanda o kitabı bitirmek uzereyim ltf.! sayısalcı arkadaslarım bu kitaptan faydalansın. valla cok calısmamın ekmegini yicem sizde calısın sizde yeyin. basarilar ….! // santi //

  20. teşekkürler. bu sene sınava girermeden(tabi girersem) bi bakarım bunlar da 🙂

  21. bu sene sınava gıreceek arkadaslar aman dıkkat sınav basıt oacak dıkkatlı calısın hepınız üniversiteli olabılırsınız ben bu yıl hacettepeyı kazandım allah sızede nasıp etsn ayrıca 3 kere falan grdım dıe üzülmeyın azmedın kazanırsınız ben 4. girişte kazandım hepinize basarilar.başarinin sonucu

  22. ya arkadaşlar hayatta her şey biz insanlar için bu össyi bu kadar büyültmeyelim.girenler nasıl giriyoo?hepimizin yapacağı tek bişey var sonuna kadar çalışmak ve dua etmek.bakın ben gece uyumayıp sabahta erkenden kalkıp ders çalışıyorum.olmaz diye bir şey yok…zaten bir şeyler yapamayacak bi insan bu noktaya kadar gelmez.sakın pes etmeyin.bi düşünün ya… bu ülke bizlere emanet.hergeçen gün kaybedilen canımız olan mehmetçikler beni bu uğurda daha da azimlendiriyo.ne olacak sanki ya ömrünüzden 1 sene feda etseniz?valla aklınız varsa birazcık çalışın.bu yıl öss çok ama çokk önemli.inşallah bi daha ki sene kazandım diye yorum yazarım.inşallah.hadi şimdi birazcik olsun çalişin.ne kendinizin ne ailenizin başini öne eğdirmeyin…

  23. slm
    ünv hayal eden arkadaşlar
    ünv sanıldığı gibi zor değil.emin olunuz girdiğiniz denemelerin%90 nından daha kolay.bn istanbul u hayal ediyordum hep.hayaim gerçek oldu ama gerçekten de öle hayal dilecek kadar zor değil.sakın telaşlanmayın. siz çalışın gerisini allah a bırakın o size ünv olmasa dahi başka yerden kapı açacaktır.bundan emin olunuz. öss sabır ve istek işidir.bunu unutmayınız.allah yar ve yardımcınız olsun ha unutmadan rabbim adaleti sağlasın tüm türkiye de ve de özellikle yök te……..! ! ! yök te! !

  24. ya ben bu sene ilk defa öss ye gireceğim elimdien geleni yapacağım sizlerde dua edin sayısalcıyım çok heycanlıyım

  25. arkadaşlar üniwersite sınawına allah rızası için çalışın başka şeyler için diil (anlayana)

  26. selamın aleyküm uşah hepinizin yorumlarını okudum ama içinizde biri var sonuna kadar destekliyorum onu öss sınavı kalkacak hemi bizler bunu rüyamızda bile göremeyiz söyle bi düşününce kalkması hiç mantıklı gelmiyor arkadaşımızın dediği gibi bu iş bi döner sermaye işi yanı iş kim işinden olmak ister tabiki kimse öss nin kalkacağına umut bağkayan insanlar boşuna hevesa etmeyin kalkmayacak teek çağre çalışmak zamanımız çoğunu dışarıyla değilde içerdeki çalışma odamızdaki kitaplarla geçirmeliyizki hiç biri birisi olalım zamir olmayalım isim olalım ismin yerine gelmak yetmez bu zamanda isim almak gerekiyor bizler için birinci kural sadece çalışmak çalışınca kolaylaşıyor ben buna şahidim herkese allah hayırlısını versinbahtınız açık olsun arkadaşlar……

  27. ya arkadaşlar bizde öss ye daha bu sene gircez.ama korkuyoruz çünkü biz meslek lisesi öğrencisiyiz.denemelerden şuan 200 filan çıkarıoz.sayısal öğrencisiyiz.sizce kazanamazsak 2 yıllık geçiş hakkımızı kullanalımmı?lütfen bu soruma meslek lisesinden mezun biri cevap versin………..

  28. bize göre sınav soruları çok kolaydıııııııııı!!!!!fakat;sınavda zordu 🙂 b sene tekrar hazırlanıyruz 2.senemiz inş.bu sene sınavda da kolay gelir sorular 🙂 bu sene sınava hazırlananlara başarılar dileriz…

  29. allakaya pırasa gel bize sabah akşam çalışan yapıyo arkadaşlar ama ben kız meselesi yüzünden erken çıktım sınavdan siz siz olun kızlra kafayı takmayın sümüklü böcekler çarpık bacaklı keçiler cadılar süpürgeli mahlukatlar uzun burunlular 🙂 arkadaşlar bu sölediklerim kızlaraydı yayında ve yapımda emeği geçen bütün arkadailarıma teşekkürü bir borç biliyorum sanıyorum 😀

  30. benim sorum as teğmenlik hangi bölümden olunur msn m mesaj atarsanız sevinirim..

  31. öss kaldırılmasın çünkü kaldırıldığı zaman 3 krş lik insanlar üniversiteli olacak ben şahsen kalkmasını istemiyorum umarım bana katılırsınız mardinli çoban

  32. ya benim dönem ödevimi bulamıom bagıntı fonksiyonla ilgili son 3 yılda çıkan öss soruları bulamıom yardımcı olu matemetik

  33. öss gerçekten biraz azim istiyo ama bi o kadarda şans gerekiyo.kiminin şansı yaver gidiyo fene halde inek birinin arkasına düşüyo(ordan çak)kimi de benim gibi en ön sıraya düşüyo anası ağlıyo 😀 iki sene üstüste

  34. ben bu sene giricem öss ye azerbaycanı istiyorum ama herkes çok tepki gösterdi yardım edin bana çok mu kötü ya:s

  35. selamun aleykum
    arkadaşlar benim bu sene ilk girişim olacak
    ama ben imamhatipde okuduğum içim çok fazla ümitli değilim çünkü kat sayı problemi var lütfen dua edin dualarınızı bekliyorum allah hepimizin yardımcısı olsun inş hepimiz bu öss denen iletti yeneriz

  36. slm bn halil bna sn 1o yılın öss cwp anhtarı lazım, olan lar ltf bna ulaştırsın
    mat.rock42{.}hotmail.com
    ms_halil_35{.}hotmail.com

  37. bana yardimci olurmusunuz !

    söz1_ 181.682

    söz2_ 173.515

    bunlar ham puanlarim başari puanim 062.205

    öss sonucunda :

    0,3 le olan
    y-öss-söz-1 203.210
    _________________
    0,8 le olan
    y-öss-söz-1 239.090

    okuldan 62 puan gelio ben hesap yapamadim ben 2 yillik alan içi tercih yapicam ! yardimci olumusunuz !
    nereye bakarak yapicam ! puan farki war sanki arada !
    acil yardim !