3000 yılı işte böyle olacak :)


3000 yılında bizi nasıl bir hayat, nasıl bir ortam bekliyor? 3000 yılında neler icat edilecek bu icatlar hayatımızı nasıl etkileyecek? Merak ettiniz değil mi? İşte size çılgın ama düşündüren aynı zamanda güldüren bir foto gülmece.

  • 3000 yılında makyaj yapması çok daha kolay olacak.
    3000 yılında neler olacak
  • 3000 yılında eğer bilgisayara küfür yazarsanız bilgisayarınız sizi cezalandıracak.
    3000 yılında neler olacak
  • 3000 yılında sporcular o kadar çok para kazanacak ki kendileri için oynamaları için birilerini çalıştıracaklar.
    3000 yılında neler olacak
  • 3000 yılında özel makineler siz hastalandığınızda akan burnunuzu temizleyecekler.
    3000 yılında neler olacak
  • 3000 yılında okullar benzinden tasarruf etmek için otobüs şoförlerini sirk çalışanlarıyla değiştirecekler.
    3000 yılında neler olacak
  • 3000 yılında doktorlar aynı zamanda sihirbaz olacaklar ve böylece iskeletinize X-Ray siz bakabilecekler.
    3000 yılında neler olacak
  • 3000 yılında filmin tamamını değiştirmeden sadece bir aktörü değiştirebileceksiniz.
    3000 yılında neler olacak
  • 3000 yılında klozette küçük oynamalar sayesinde evin içinde sörf yapabileceksiniz.
    3000 yılında neler olacak
  • 3000 yılında 4 bacaklı pantolonlar sayesinde istediğiniz yerde oturabileceksiniz.
    3000 yılında neler olacak
  • 3000 yılında makineler siz uyurken de sizi çalıştıracak ve böylece zaman kazanacaksınız.
    3000 yılında neler olacak
  • 3000 yılında deniz aşırı bir yolculuk yapmak istediğinizde oraya arabayla gidebileceksiniz.
    3000 yılında neler olacak
  • 3000 yılında bronzlaşmak sadece birkaç saniyenizi alacak.
    3000 yılında neler olacak
  • 3000 yılında trafikte mutlaka DUR işaretlerinde durmanız gerekecek.
    3000 yılında neler olacak

Yazar: Konuk Yazar

Wolkanca sitesine Konuk Yazar olan, dışarıdan kendi yazılarını ekleyen bir kişi.

“3000 yılı işte böyle olacak :)” için 49 yorum

  1. makyaj çok iyi be wolkicim yıkamasını da düşünselermiş ya 🙂

  2. harika güzel bir olay.. animasyonlarla daha da şenlenmiş ortalık

  3. çok güldüm ya 🙂 3000 yılında sporcular açısından çok iyi olacak galiba 🙂

  4. burnumuzun silinmesi, bronzlaşmak hele aktör değiştirmek ne güzel olurdu çünkü sadece kıvanç tatlıtuğ'u kullanıcam 🙂 makyajımı bilemezler boya küpüne dönerim sonra ..

  5. gerçekten eğlenceli şeyler. ancak bugünkü kafamızla yaşamaya devam edersek, 3000 yılında türkiye'nin yerinde iki olasılıkla, ya sadece kum tepeleri vb. olacak ya da dört tarafı denizlerle kaplı ülkemiz, her tarafı okyanuslarla kaplı deniz altındaki bir yükseltiye dönecek. dünya'da da mutlaka o kadar dayanacak canlı türleri vardır, ancak eminim ki bunlar insan olmayacak, düşük oksijene dayanıklı bitkiler olacaktır. o zamandaki tv yayınları da yaklaşık 500 yıl önceden kapanmış olan tv istasyonlarının uzayda her yöne dağılan sinyalleri olacak, tabi onlarda o zamana kadar yok olmazlarsa.

  6. rica ederim wolkancım..
    senin blogunda olmak keyif veriyor bana, burada doğdum ben, senin sayende.
    sevgiler

  7. çok güzel olmuş bi de lafta kalmayıp karikatürize edilmiş daha etkileyici bayıldım 🙂 özellikle de "dur" işaretine 🙂

  8. bnce bunlar cok basıt seyle r bide bunlar hiç olurmu beeee ne biçim sey bunlar hiç güzel değil valla

  9. kesinlikle supersin ne diyim sen bizi guldurdun allahta seni hepside super icatlar diyim artık 🙂 ama usenci bi millet olacagımız bi kesin burnumuzu bile bi makina silecekse dusunun artık 🙂

  10. süper çok komik inşallah böyle şeyler olur
    en çok ta sonuncu süper ama o trafik işaretini yapmazlar inşallah

  11. biz göremicez ama bence hiçkimse göremicek.dünyanın okadar zamanı kaldığına inanmıyorum

  12. bu sitedeki olaylar çok ders verici 3000li yıllarda insanların nasıl yaşayacaklarını anlatıyor bütün okuyucularıma sevgiler

  13. sitenizi beğeniyle gezdim çok şey öğrendim ha birde bütün buların olmaması için bu zamanın gençlerine birazdaha dikkatli olmalarını öneririm

  14. arkadaşlar bnce dahada üstün bie teknoloji olcak bnce belkim uzaylıları bile görcez bir çok teknoli gerçekleşecek. inanmayanlar olabilir ama alın işte size kanıtı türkiye televizyon yokken amerika uzayçıkıyordu. düşnün artık türkiyeye yeni yeni gelişyiyo daha uzaya ne zman çık camız belli deil sizcede haklı deilmiyim

  15. bence bunlar saçma evet o zaman ilerliycez teknoloji gelişcek ama bu gelişmeden bahsedilmiyor orada bir ışınlanma makinası insan gibi hatta insanların yapamadığı robotlar üretilme benim düşüncem bu yazdıklarınız eğlenceli olabilir ama teknoloi bu değilllll

  16. walla bunlar süper resimlerde biraz abartı war mesela şu bronzlaşma biraz abartı en beğendiğim makyajdıııı süper bişi bu 3000 yılına kadar yaşamak isderdim

  17. bence çok komik olmus süper +rep vericem msnde konusmak isteyen pm atsın

  18. keşke şimdi hemen 3000 yılında olabilsek harika olur dimi arkadaşlar birde düşünün o zaman da yaşıyoruz harika olurdu dimi?gözümün önünde canlandırıyorum da inanamıyorum.birde siz canlandırın gözünüzün önünde siz ne hissedip göreceksiniz.eğer dediğimi yaparsanız mesjlarınızı bekliyor olacam.ama burda da bitmedi belki bir gün tanışırız,di mi yaaa!!!!!!!!!!!!!!ama bence eğer yaşıyor olursak 3000 yılında tanışalım ne dersiniz?dediklerimi unutmayın arkadaşlar bybybybybybybybybybybybybyb! !!

  19. ayy süper ama belki böyle olmaz ama belkide olur keşke yaşayabilsek o zamana kadar

  20. bnce o kadr mntklı dgl ama ynede ınsn haytnı kolylaştrdıgı icn güzeelllll

  21. süper olmuş ya karikütürlerde ama 3000 yılında teknoloji daha çok gelişir hatta laptaplar bile kğıt inceliğinde olur

  22. 🙄 çokkkk ilginç şeyler yani şahsen esra ablamla izledik ve kahlalara boğulduk allahım yarabbim 😯 🙂 😉 😮 😎 👿 ❓ ❗

  23. 3000 yılında makyaj yapması çok daha kolay olacak….. en güzeli buydu bence 😛

  24. o günde bunlar da olabilir susuzluktan geberen güneş ışınlarından kavrulan mutasyona uğramış ve artık çoğalamayan insan türünün bitmekte olduğu bir şeyler de olabilir. inşallah olmaz da

  25. 3000 yılında bu kadar saçma şeyler olmaz mesela benzinden tasarruf etmeyiz çünkü işlerimizi benzinle yapmayız ayrıca insanlar 3000 yılında rahatlarına çok düşkün olacağından icat ettikleri hiçbir aletin kendilerine zarar vermesine izin vermez son olarak 3000 yılında bilgisiyar filan olmaz daha üst modeller ortaya çıkar biraz mantıklı düşünün.

  26. no such a thing can not be you know where the year of 3000 but still funny the funny thing is, seat trousers 😀 or stop sign. although it would be really am putting both funny

  27. bir şey kesinki 3000 yılında yıl 3000 olacak o kesin diğerlerini bilmem

  28. bune arkadaşlar yaa çok saçma şeyler var burda çok çocuksu fikirlere koymuşlar biz buralara araştırma yapcaz die girsek giremicez çünki bilgi alamicaz yhaaaaa insanlar daha aklın %10 unu kullanamıyo onları icat nasıl etsinler