Çılgın pazarlamacılar ve tavukları


pazarlamaÇılgın pazarlamacı arkadaşlarımız müşterilerine para kaznadırıken sağlam ve kendilerine tapacak eş dost edinirler. Daha sonra bu eş dostlarını kendileri için daha etkin çalışmasını, vizyonlarını ve misyonlarını daha iyi savunması için bir dizi eğitim ve testten geçirirler. Bu süreçte onlara belli hediyeler ve değerler uzatırlar, onları almaları için yapmaları gerekenler öğütlenir.

Ve böylece tavuk çiftliklerinde üretilen bir tavuk misali bu zeki pazarlama arkadaşlarımız kendi eş dostlarını oluşturmuş olurlar. Bu tamamen bir ekonomidir, insanların değil rakamlar ve elde edilecek ticari başarının önemi vardır.

Bir diğer yöntem de aynı yola çıkacak ama birkaç farkla, şöyle. Bu yöntemde ise eş dost gerçekten eş dosttur, çalışan, iş arkadaşı, kolu-komşu, belli bağları oldukları için bu tavukların o uzun süreli eğitimlere ihtiyaçları yoktur dolayısıyla maliyet daha düşüktür.

Hemen kapıcıdan, temizlikçiye kadar firma içinde herkese günümüz web 2.0 teknolojileri tanıtılır, e-posta adresi olan herkese Twitter, Friendfeed, blog, vb. ne varsa açılır. Daha sonra bu tavuklarımız patronların vizyon ve misyonlarına hizmet etmeye başlarlar, aldıkları derin güç sayesinde sosyal medya da popüler kullanıcı hesapları haline gelirler.

Her şey tamamdır, oyun başlasın.

Öperim sizi zeki cadı pazarlamacılar.

Hasan abi, haydi pr işine girelim çok para var diyorlar bu işte, hem bak sen de kelsin.

Yazar: Volkan Yılmaz

Digital Marketing & Growth Hacking #SEO #wolkanca #cycling merhaba@volkanyilmaz.com.tr

“Çılgın pazarlamacılar ve tavukları” için 4 yorum

  1. bu çılgın piyasanın tavuğu olmayı istememek suçmuş. o zaman hepimiz tavuğuz 🙂