Rixos dan önce & Rixos dan sonra

Pek fazla yoruma gerek duyulmayacak iki farklı ekran görüntüsü resim, gördüğünüz gibi Rixos otelleri çılgın pazarlamacıların müşterisi olarak Friendfeed'e gelirler ve sonrasında bütün diğer Türkiye bloggerlarını bir kenara atıp biz “Türk blog küreyi seviyoruz I lav yu bloggerlar”, “işte biz Türkiye bloggerlarının temsilcilerini aldık seviyoruz” diye naralar atıp, attırırlar.

Rixos’dan önce

rixos-once

Rixos’dan sonra

rixos-sonra

Ardından bir gerizekalı olan ben ve abilerle iş bağı olmayan saz arkadaşlarım çıkar ve Türk blog kürenin nacizane siyah kısmını abilere gösteririm, şaşa kalırlar resim bir anda değişir.

İşte size tek dişi kalmış sosyal medya canavarı.

Bu bitti önümüzdeki maçlara bakacağız. Ha unutmadan amansız olun, denemeye devam, olacak, olacak. Ama bizsiz değil, paylaşmak güzeldir! Gocunmayın çakın alkışı!

#SEO, Digital Marketing, Growth Hacking #wolkanca volkan@volkanyilmaz.com.tr

“Rixos dan önce & Rixos dan sonra” için 8 yorum

  1. eee… sen türkiye'yi istanbul'dan ibaret olarak gör, istanbul'daki zengin kesim olarak kendi başına tatile gidip evcilik oynar gibi sosyal medyacılık oyna, ondan sonra de ki "internet pazarı türkiye'de büyümüyor, gelişmiyor." herhalde gelişmez lan! 🙂

    olayı "aha da ben haklı çıktım"a çevirip prim yapmayacağım ama kimse kusura bakmasın, ankara'da artık her ay şu ekran görüntülerinin 2-3 katı kalabalık toplanabiliyorken arkadaşlar hala kendi aralarında toplanıp otellerde falan kaldıktan sonra bizim çıkarmadığımız gürültüyü çıkarmayı kendilerine hak görebiliyorlarsa, o arkadaşların stratejilerini tekrar gözden geçirmeleri gerekir. başta söylediğimi sonda da söyleyip bitireyim: türkiye, istanbul'dan ibaret değildir.

  2. bizde de çimlere yayılan blog yazarları var doğal, samimi… koy abi resmi 🙂

  3. bu rixos meselesi benim friendfeed'le yeni tanışmama rastladı,başlarda birşey anlayamamıştım,o kişilerin işlerinin bu olduğunu sanıyordum,bloggerların kendi halinde yazı yazıp paylaşan ,adsense'le bile uğraşmayan ,sırf paylaşmak ve keyif için yazan bir takım insanlardan ibaret sanıyordum..meğer hiç de öyle değilmiş,çok şaşırdım açıkçası ,blogların ticari değer kazanması iyi midir kötü müdür tartışılır ama sanırım mesele blogların da bir kişiliği olması gerektiği ,yani bu ticari değer kazanımından etkilenmemesi gerek..bir kutuplaşma oldu ve karşılıklı atışmaları hayretle izliyorum..
    şunu da belirtmem gerek ,takip etmediğim halde anasayfamda sürekli hide edilmeyi bekleyen bir rixos reklamı ,lastfm'deki seda sayan elma krom reklamı kadar sinirlemi bozmuştu..rixos meselesinde de bir blog açılıp yine yaşananlar gerekirse anı anına yazılıp paylaşılabilirdi ,tatil yapmak isteyip araştıranlar da bir şekilde ulaşıp okur ve değerlendirirdi.. özür dileyerek şunu da belirtmek istiyorum ,senin bu konudaki yazılarında en az rixos yazıları kadar bilgi kirliliğine yol açtı diye düşünüyorum,umarım bu söylediklerimi yanlış anlamazsın ,keşke bu tür şeyler hiç yaşanmasaydı ,ama friendfeed gibi yararlı bir sistemin reklamlarla kirletilmesine de sonuna kadar karşıyım..

  4. halil;

    googgggle’un ve yorum yazanların gücüyle marka geri çekil. bu kızı terk et. onun ruhundaki kirli izini çek. onun sevgisine bağlı olanlar onunla konuşurken, onun ağzından konuşmayı, sana men ediyorum! insanlığın, dostluğun ve dünyadaki tüm bebeklerin masumiyetiyle geri çekil…

    (: hoca yazmış. yazıcıda yazdırıp otobüste okusunlar.

  5. rixos mu bloggerları seviyormuş, işte buna gülerim? bloggerları değil, pazarlamacı bloggerları seviyorlar. blog küreye en ufak bir artısı olmayan bir etkinliği insanların aralarının açılmasına yol açarak berbat ettiler. merak ediyorum da hedefleri bu muydu acaba? reklamın iyisi kötüsü olmaz deyip ben şunların arasını bi bozayım herkes bizi yazsın reklamımız olsun diye mi düşündüler?