National Geographic reklam jeneriğini degiştirdi


Daha önce şurada yazdığim National Geograpichin reklam araları için olan o sinir bozucu jenerik videosu değiştirilmiş.

national-geographic-channel

Nasıl sevindim bilemezsiniz, reklamlardan ziyade bu reklam arası vermek için kullandıkları jenerik ile güzelim belgeselleri rezil ediyorlardı.

Tabii ki benim gibi o eski jenerikten rahatsız olan izleyiciler vardı, herhalde onlar global bir kanal olduğundan öyle istedikleri zaman değiştirebilmek gibi bir lükse sahip değildi abiler.

Yeni jenerik dha ferah, daha sakin. Kim değiştirdiyse çok çok teşekkürler, adamımsın, adamın kareköküsun.

Yazar: Volkan Yılmaz

Digital Marketing & Growth Hacking #SEO #wolkanca #cycling merhaba@volkanyilmaz.com.tr

“National Geographic reklam jeneriğini degiştirdi” için 1 yorum