Kategoriler
Kültür sanat

52. Eurovision sarkı yarışmasında 4. olduk

Copyright: Hartwall Areena
Türkiye 163 puan alarak 4.cü olurken Sırbistan 268 puan alarak birinci oldu. Sırbistan ilk kez katıldığı Eurovision Şarkı Yarışması’nda birinci olmayı başardı. Bence birinci Kenan olmalıydı, Türker'in sonuçlar belirlenmeden önce şurada yaptığı yoruma katılıyorum.
Ülkelere ait şarkıları dinlemek veya bilgisayarınıza indirmek için [via]
Sıralama şöyle;

  1. Sırbistan
  2. Ukrayna
  3. Rusya
  4. Türkiye
  5. Bulgaristan


Türkiye'nin ülkelerden aldığı puanlar;

  • Karadağ'dan 1 puan.
  • Beyaz Rusya’dan puan çıkmadı.
  • Ermenistan’dan puan çıkmadı.
  • Andora’dan puan çıkmadı.
  • Avusturya’dan 10 puan..
  • Fransa’dan 12 puan
  • Danimarka’dan 10 puan
  • Yunanistan’dan puan çıkmadı
  • İspanya’dan puan çıkmadı
  • Finlandiya’dan 4 puan
  • Türkiye‘den 8 oy Rusya’ya, 10 oy Bosna Hersek’e, 12 oy Ermenistan'a gidiyor.
  • Bosna’dan 10 puan
  • Belçika’dan 12 puan
  • Portekiz’den puan çıkmadı.
  • Arnavutluk’tan 10 puan
  • Romanya’dan 7 puan
  • Kıbrıs Rum Kesimi’nden puan çıkmadı.
  • Hırvatistan’dan puan çıkmadı.
  • Slovenya’dan puan çıkmadı.
  • İsrail’den puan çıkmadı
  • Almanya’dan 12 puan geldi
  • Litvanya’dan puan çıkmadı.
  • Norveç’ten 7 puan geldi.
  • İsviçre’den 10 puan geldi.
  • Çek Cumhuriyeti’nden Türkiye’ye puan çıkmadı
  • Hollanda’dan 12 puan geldi
  • İrlanda’dan puan gelmedi
  • Malta’dan puan gelmedi
  • Gürcistan’dan 2 puan
  • Estonya’dan puan çıkmadı.
  • Bulgaristan’dan 7 puan
  • İsveç’ten 7 puan
  • Ukrayna’dan 1 puan
  • Rusya’dan 2 puan geldi.
  • Letonya’dan puan çıkmadı
  • İzlanda’dan 3 puan
  • Polonya’dan puan çıkmadı
  • Moldova’dan 1 puan
  • İngiltere’den 12 puan
  • Makedonya’dan 10 puan
  • Macaristan’dan 1 puan

Finlandiya'nın Başkenti Helsinki'de düzenlenen 52. Eurovision Şarkı Yarışması’nda Türkiye’yi temsil eden Kenan Doğulu, “Shake It Up Shekerim” adlı parçasını 22. sırada sahneye çıkarak seslendirdi. Helsinki Hartwall Arena buz hokey salonunda yapılan, yaklaşık 12 bin seyircinin izlediği finalde, Kenan Doğulu'ya dansçılar Dominique, Jessica, Charlie ve Sarah eşlik etti.
Kaynak: eurovision.tv

WOLKANCA

Volkan Yılmaz

Volkan Yılmaz #SEO, Digital Marketing, Growth Hacking #wolkanca volkan@volkanyilmaz.com.tr

“52. Eurovision sarkı yarışmasında 4. olduk” için 143 yanıt

fransa ve amerikadan boyle guzel puanlar beklemezdim ama en sinir oldugum sey ise ermenistan ve bulgaristandan bize 12 puan cikmamasiydi bence kenanla seneye de katilalim ve birinci olalim…………….

arkadaşlar gönül isterdi ki kenan birinci olsun ama neyazık ki ben olamayacağını yıllara dayanarak söyledim çünkü ben yıllardır bunu izlerdim. o zaman derdim ki kim birinci olacak kişi çoktan belli çünkü şarkı güzel söylemek hiç farzetmiyor. gece hepiniz merakla izlediniz wolkanca,muzlupasta,sude,rodmank,feas saat 00:00 sularında yorum yapan arkadaşlar ve diğerleri çok inanmıştınız ama olmadı. kusura bakmayın ben hiç inanmadım birinci olacağımıza kenanın çok iyi söyleyemediğinden değil o çok mütüştü ama sırbistan ilk defa katıldı işte ülkeler hoşgeldiniz dedi sırbistana birincilik vererek şarkılarının bile hiç aslı yok ben üç dakika bile dinleyemedim. bu sonuç erovizyonu bana bir kez daha değerli olmadığına karar verdirdi.

demiştim ya ben de tamamen politik diye.. sertap erenerin nefes nefese kalmasına rağmen birinliciliği getirmesi mucize demekki. nefesini çok iyi kullandı kenan ama olmadı:( türkerin dediği gibi dinlenicek bir tane bile şarkı yoktu he bi tane vardı muziği hoştu bilemicem kim di de kırmızı bi elbise giymişti..
neyse bu da yeter hiç olmazsa ön elemelere kalmıcaz yine..

muzlupasta çok önemli noktaya adım atmışsın bak benden hepinize örnek kimin birinci olacak kuralına biz bile uyuyoruz bak fransa 12 puan bize vermiş biz de 12 puanı ermenistana vermişiz. sizin anlayacağınız birilerin koyduğu kurla biz uyuyoruz bak. sude kıbrıs rum kesmi bize hiç oy vermedi şimdiye kadar merak etme ama bizde bak ayıp ettik almanyaya herzaman iyi oy verirdik bu kez fazla bile vermemişiz. onlar bize 12 puanvermişti. aman artık ben sıkıldım kim birinci oldu önemli değil ama bari trt gelecek sene dandik birini çıkarmasın bana bu sonuç yeter. çünkü hersene iyi bir sonuçdan son işi bozuyor bu kez de kenan gibi biri çıksın yine.

bence yarisma eğer politik değilde muzik uzerine kurulu olsaydi o yarismanin tek 1. si vardi o da kenan di. gercekten adam yine yapacagini yapti muthisti… 🙂

puanlar verilirken dikkat ettim de
sonu vakyayla biten yine sonu vakyayla biten ülkelere
beyaz rusya rusyaya
türk işçilerin çalştığı ülkeler ve müslüman yoğun ülkeler de türkiye'ye karşılıklı olarak en yükek puanları verdiler.
peki türkiye ne yaptı gitti ermenistana 12 puan verdi!
neyin peşindeyiz ülke olarak anlayamıyorum.

aslında şarkıya bakılmıycaksa neden orda kenan o kadar çaba harcadı yazık başka ülkeleri kınıyoz ama bizde şarkıya puan vermedik erouvision resmen ülkelerin dostluğuyla yürütülüyor ama harcanan emeğe yazık insaf biraz

kenanın okudugu parça bence berbat bir parça.ingizce kırması bir dille okudugu içinde(sanki ingilterenin sömürgesiymişiz gibi)ingilişzlerden alınan 12 puana niçin şaşılıyor ki!.sırplarıda kutlamak lazım muzik kalitesi çok yüksek bir eserle katılmışlar bizim gibi piyasa muzigiyle değil.

walla kenanin parcasi da o kadar ii deildi bence
cakkidi ile katilsa bence daha iyi olurdu
serbia nin sarkisini begenmedim ama sarkinin sozleri belki bi'seyler ima ediyodur diger ulkeler icin..
dikkat etmek gerek..
iyi gunneer….

bende sorun filan yok sude.saniyorum yaşın 18-20 filan.kenan dogulu muzik kalitesi hiç olmayan piyasa muzigi yapıyor;tabi ki dinleyici kitleside 10 yaş ile 20 yaş arası.senin hiç zoruna gitmiyormu sözlerini bile anlamadıgın bir parçayla temsil edilmiş olman.sertapta 1ci oldugunda utanç duymuştum o birincilikten.sömürge kafasıyla yapılan işler bunlar çünkü.

bence bize 4. bile fazla(superstar daha iidi) lanet ermenilere sürekli puan verioz en yükseğinden.sırplar dini şarkı nedeniile kazandı.bence enii şarkılar yunanistan,makedonya(bende göçmenim),bulgaristan,beyaz rusya. bizde önümüzdeki sene ilahiyle katılaalım.benim gibi düşünenler cevap yazsınlar

erovizyon bir ''şarkı yarışması''ndan daha çok ''sevdiğin ülkeye oy ver'' yarışması oldu.en iyi örnek bana göre ukraynanın 2. olması.o komik şarkıya nasıl oy veriyolar anlamıyorum.

bence 1. hakedenlerden biriydik ama olsun 100 ülke içinde ilk 24 e ordanda ilk 4 e girmek büyük başarı tabiki 1 olmalıkdık saçma saçma şarkılar 12 puan alırken bize sürekli az puan geldi ve en sinirimde ermeniler bize 1 puan vermezken biz türkler o ermenilere tam puan 12 puanı yapıştırdık ve haketmeyen bir ülke olduğu bilindiği halde sırbıstanın şarkısı ve moldovanın şarkısıda çok güzel ama shake ıt up shakerim daha güzel……!!!.. 😀 😀 😀

türkiye'den gelen oylara çok şaşırdığımı, hatta üzüldüğümü belirtmeliyim. biz nasıl olur da şu anda neredeyse düşman konumunda olduğumuz ermenilere 12 puan veririz. ayrıca ben uluslar arası düzenlenen bu şarkı yarışmasına kendi dilimizle katılmamamızı da çok çok yanlış buluyorum. bizim kendi öz türkçemiz dururken hangi akla hizmet başkalarının diliyle seslendirilmiş bir şarkı söyleyelim. hangi mantık bunu açıklayabilir? ben türkçe olmayan yani bize ait olmayan bir parçayla kazanılan hiçbir başarıya sevinemem. eurovisionda ewery vay that ı can ile for real ile dereceler aldık. fakat yine söylüyorum. bunlar bizim başarımız değil. ben yabancı bir şarkıyla kazanılan başarı yerine kendi dilimizle sonuncu olmayıo tercih ederim.

biz birinciliği hak ediyorduk en iyi şarkı bizimkiydi bizim şarkımıza kötü diyen utansın… kenan sen harikasın
ı love you sh'tewe s'ayapor en önemlisi
seni seviyorum
sen kalplerin birincisisin 4 olmak hiçde kötü değil. orda en iyi şarkı bizimkiydi orayı kor-pardın halay çekmen çok güzel olmuştu. herkese slm ermenistana oy atanlar hariç…
türkiye' 12 puan verenler dahil… eurovision'da geyler çok oy atarmış o yüzden sırbistan2a fazla oy kaçtı

kenan sakın üzülme çok iyi sonuç yaptın ermenistana oy atanlar. doktora gözüksün bir taraflarında morluklar olabilir.. kenan sen hep gül çok yakışıyor sana gülmek. herkese slm bize oy atanlara teşekkürler….

kenan rezaletti bi kere giydiği rengi bozuk kıyafetinden kaybetti kendisinin beyazlı kızların yanında siyah daha uygun görünürdü

ya bu ıste bı ayrıcalık var daha yenı bı arkadasım kenan doguluyu elestırdı ama alestrıler neden se yayınlanmı bu ne kardesım ermenılerı kurtlerı alevılerı ayırmıyosunuz olemı pekı hem fıkrımızı sorup hemde kafanıza gore yonlendırıyorsunuz

zaten bu görüşler yüzünden geri kalıyoruz diğer ülkelerde türkçe fazla bilinmeyen bi dil biz türkçe şarkıyla katılsaydık dier ülkeler anlayamıycaktı ama ingilizce her ülkede konuşulan bir dil hem dil önemli değil ki şarkının verdiği izlenim hissettirdiği duygular önemli

bakın şu cümleye yahu 'diğer ülkelerde türkçe fazla bilinmeyen bi dil biz türkçe şarkıyla katılsaydık dier ülkeler anlayamıycaktı ama ingilizce her ülkede konuşulan bir dil'' eee kenan'ın parçası dahil hangi parçanın sözlerini anladınız siz?hiç birinin!.mesele burada katılımcı üklenin kendi muzik motiflerini kendi bölgesel enstürmanlarıyla ifade edebilmesi meselesi sadece. anadolu binlerce yıllık kültür merkezi oldugundan muzik birikimi,zenginligi açısından kâfi derecede zaten tüm orta dogu,hatta güney avrupa kıyılarını bile inanılmaz etkilememişmi?bakın yunan muzigine,bakın yahudi muzigine anadoludan çok şey bulacaksınız.

zaten eleştirilmeye ve kavga etmeye bayılırım sadece ondan tartışıyorum ingilizceye bayılan biri deilim bende zaten yabancı şarkı dinlerim ama sadece anlamadığım için hayatta herşeyi anladıktan sonra hiç bi anlam kalmazdı bence sende anlamadığın bişeler yapmayı dene

doğru sölüyosun sadece bi konuda ülkeler kendi enstromanlarıyla kendilerini ifade etseler daha iyi anlardık kenan müziğine halay bölümü koydu sırbistan ney ile bazen sözlere gerek yokdur müzik bir ülkenin kültürünü anlatabilir sözler onu ya süsler yada berbat eder sırbistanın sözleri mahfeden bölüme giriyo tabi bunlar benim görüşlerim

her kelimemi yazmışsın tanen ama işine gelenleri yazmışsın gerisinide ben tamalıyım bari şarkının dilinin ne önemi varki önemli olan verdiği duygular sen köşe yazarı falanmısın allah aşkına fanatik bi türkçe hayranısın rimi rimi ley den ne anladın türkçe ama sözlükde bi karşılığı bile yok yada aman petrol çok mantıklı demi karşında süpeeeeeer star kız kendini süperstar görüyo zaten yarışmasına ne gerek onlarla grur duy sen büyük bi ihtimalle duyarsında bu arada alınmıyosun demi kötü bişe demiyom ama açıkcası ben senin sözlerine alındım

bence birincilizi hak etmediler gerçi şarkının sözleri belki bişeyler ima ediyordu ondan birinci oldular
ama kulaza hitab eden daha güzel parçalar vardı oylamanın sonunda 1. olduklarını duyunca büyük hayal kırıklızına uzradım gönlümüz kenan'ın 1. olmasından yanaydı ama gerçekten daha iddalı şarkılar vardı birincilik yakışırdı bize ama dördüncülük de iyi bir sıralama ben daha kötüsünü bekliyordum açıkcası
ayrıca @tanen'nin yazdızı eleştirilerin bir kısmında katılıyorum bence türkiye olarak türkçe bir parçayla katılmalıydık

gerçekten tartışmanızı anlayamıyorum.kötü bir şarkı.politik bir yarışma.
öok çalışma olmasa elde edilemeyecek bir 4.lük.düzgün şeyler yapalım sonrada konuşalım.
herkese saygılar

bence kenan birinciliği hakeden tek kişiydi sırbistanın şarkıyı ben hiç beğenmemiştim ama işte politik bi yarışma olunca böle oluo bence sanata yapılan bi saygsızlık bu:( seneye katılmasak daha iyi olur ne de olsa birincilik alamıcaz sertap erenerinki mucizeydi ben bi kez daha anladım ki dünyada hiç sevilmioz ve bi türk olarak buna çok üzülüom

yarışmadan önce dördüncü veya beşinci olacağımızı söylemiştim.tuttu.şarkımız birinci olacak kalitede değildi.gerçekçi olalım daha iyi bir parça ile birinci olabilirdik.siyasi miyasi laflarına inanmıyorum öyle olsaydı ingiltere ,fransa ,ispanya bu puanları mı alırdı.dil faktörüde saçma iddia.ingiltere geçen yıl sonuncu oldu.
türkçe bir eserle katılmalıyız. ama rimi rimi ley,süper star gibi ucube parçalarla değil. acaba bu parçalar şimdi kimin hatırında,mırıldananlar var mıdır?sırf kaybedelim diye yapılmış lar sanki….bizim sevmediğimiz bir şarkıyı dünya sever mi,avrupa puan verir mi?gurbetçilerimiz de olmasa semiha yankı nın kaderine dönerdi hepsi.komedeyi bırakalım ve adam gibi bir şarkı ile ,mesela kıraç gibi ,nazan öncel gibi sanatçılarla şansımızı deneyelim

söyleyeceklerim bitmedi.türkiye'nin eurovisiondaki en büyük başarısı ?ebnem paker'in dile adlı eseriyle geldi.hem türkçe bir eser,hem sessiz sedasız üçüncü oldu geldi.kenan da iyiydi ama çok abarttık her zaman olduğu gibi.bize kalsa ajda pekkan'ın petrolü de birinci olmalıydı…at gözlüğünü çıkaralım.orjinal ve değişik tınılara puan veriliyor.dinle de kendi enstrümanlarımız vardı.demek ki burada yoğunlaşmalıyız.sertap'ın ezgisi daha çok arabesk bir yapıya sahipti. ama güzeldi nasıl birinci oldu.hani politikti.kadında bu ses varken türkçe bir şarkıylada başarılı olurdu.dil konusunda bağnaz değilim ama illa kalite.müzikaltesi yüksek olacak gerek ingilizce gerek türkçe

arkadaşlar ben eurovision türkçe şarkı ile katılmak yanlısıyım.türkçe tanınmıyor diyor bazı arkadaşlar sırplar ingilizce mi söylediler veya 2. olan saçma ukrayna şarkısı ingilizce miydi ki biz ingilizce olacak diye yırtınıyoruz.mantık sömürge mantığı.güzel ülkemin güzel türkçesi var ve bu dünya üzerinde 450 milyon türk var elbet bizi anlayan çıkar yani.ayrıca 4. olmamıza hiç üzülmedim ve şaşırmadımda çünkü eurovision tamamiyle politik bir yarışma herkes komşusuna veya iyi geçindiği ülkeye puan veriyor.biz ise gidip ermenilere verdik nediyim adamlar bizi hiç bir yerine çalmazken biz yaranmak için midir nedin anlamıyorum onlara 12 puan verdik bu beni çok sinirlendiriyor.trt seneye bu yanlışları tekrarlamaz ve anayasadada belirtildiği t.c dili türkçedir kısmını atlamaz böle politik bir yarışmaya sebep kendimizi ingilezce şarkı söleyerek ezdirmeyelim.şuan eurovisionda yarışan şarkıları dinliyorum ve bir çoğu ülkelerin kendi dilinde söylenmiş ve bunlarda orda final oylayıp en üst sıralara yerleştiler üstelik saygılar

bu tartışma uzadı gitti.benim ifade etmek istedigim şeye nezahat parmak basmış zaten;?ebnem paker'le aldıgımız 3 lük hatırınızdadır hepinizin!kavalla bir giriş ve kaval-baglama düeti tamamen anadolu ezgileriyle süslüydü.belkide erevizyondaki temsil edildigimiz en iyi eserdi…sude arkadaş(ım):tekrar söylüyorum;derdim seni kırmak filan değildi.niçin böyle bir derdim olsun ki? ayrıca ben de yabancı muzik dinliyenlerdenim. ama muzigin herşeyini anladıgımdan ve ''bari sözlerini anlamayayımda bi espirisi olsun''diyenlerden değilim 🙂 muzigin izini sürmek lazım diyenlerdenim.mesela ilk dinledigin herhangi bir grubun albümünde '''aaa burada baglamayı erkan ogur çalmış'' diyebilmeli insan 🙂

kenan çok iyiydi… ama türkiyenin ermenilere bu lkadar oy göndermesi hala dostunu düşmanını seçememesi anlamına geliyor.. çünki bu yarışma müzik değil, ülkeler arası dostluk yarışması.. aldığımız puanlar gurbetcilerimizden olup, dışardan hiç dostumuzun olmadığının göstergesi olup, türke türkten başka dost olmadığının birkez daha vurgulamasıdır..

kenan bizim gözümüzde 1 numara… biz ağzımızla kuş tutsakta bunlara yaranamayız.. çatlasın düşmanlar.. ayrıca birinci olan iğrençti.. ve i..neydi.. bunlara oy verenlerde onlar gibi bozuklar.. saolsun gurbetcilerimiz… teşekkür ediyoruz hepsine

kenan bizim gözümüzde 1 numara… biz ağzımızla kuş tutsakta bunlara yaranamayız.. çatlasın düşmanlar.. ayrıca birinci olan iğrençti.. ve i..neydi.. bunlara oy verenlerde onlar gibi bozuklar.. saolsun gurbetcilerimiz… tüm gurbetci milliyetci vatandaşlarımıza teşekkür ediyoruz ..

ya nasıl burda türkçe şarkıyla katılsaydık başkaları anlamayacaktı diyebiliyorsunuz ya.
bu nasıl bir zihniyet. siz ingilizce şarkıyı tam olarak hissedip anlayabiliyor musunuz? nasıl biz uluslar arası bir yarışmada kendi dilimizden başka bir şarkıyla katılırız? bu ne yanlış bir şey! ben herkesin de benim gibi düşündüğünü sanıyordum. böyle olmadığını görmek beni gerçekten çok üzdü.

bazılarınız bunu çok uzattı kim birinci olduysa oldu. bir de herkes sırbistanlı şarkıcı kadın mı erekek mi onu anlayamamış şarkıcı lezbiyen… o önemli değil oraya çıkan ve ülkenizi temsil eden sanatçıya teşekküredin. sertabın kazandığı yıl bizim ülkemize gelen erovizyon atena 5'inci ingilizce şarkıyla katıldı kimsenin sesi çıkmadı büyük başırı dendi
öbür sanatçılar gibi ribiley mi neyse sanki bili bili gibi ne olduğu belli değil di. türkçeyi kullananda böyle rezil kullandı son sıralara düştük. işte şimdi hepiniz kocunmayın övünün sizin ülkenizi savunmak için oraya çıkmış bir kenandoğlu şarkıcınız var.
oyları kim kaç verdi kim az verdi hiç önemli değil biz istersek 12 puanı kendimize de verebilirdik gelenek olmuş isteyen her ülkenin yayıncı kuruluşu trt gibi istediği ülkeye verdi.siz oy göndeseniz de kendi ülkenizden değişen birşey yok. top trt'nin elinde. yani arkadaşlar bir popstar yarışması değil bu. önemli olan başka ülkelerin seni sevmesi. birde bazılarınız şu şarkıyla katılsak felan diyorsunuz erovizyonun kuralı albüm yapılmış bir şarkıyla erovizyona katılamaz bunları bilmeden mi kastlı mı dandik dandik yok şöyle oldu böyle oldu. diye sallamayın.
birde ingilizce ruhundan hanginiz anlıyorsunuz diyen birileri var.
bir gün elbette ülkenizde tamanıza yakınız ingilizce konuşucaksınız niye mi ekonimiz ab yurt dışı enformaslı böyle olunca ister istemez ingilizceyi ögreneceksiniz benim ögrendiğim gibi onların da kültürlerini edineceksiniz
böyle olmasa çocuk yaş da okula giden çocuga neden ingilizce dersleri koydurulsun ki işte ülkemizin geleceği böyle ilerliyor.

bas baya diğer ülkeler anlayamayacaktı türkçe şarkıyı şimdide anlamış deiller hiçde anlayamayacaklar ama şarkı türkçe olsa 4. olamazdık dilin ne önemi var önemli olan şarkıyı söleyen bi türk

sude artık sen azıttın laflarına dikkat et taneni arkadaşı bunlarla(bu arada tanen sen içkimi içiyon hiç şaşırmadım günah günah öbür tarafda cayır cayır yanıcan :-9)
bu sözlerle kimseyi yargılayamazsın olayı bam başka boyuta getirdin.
kimse kimseyi yargılayamaz. burası türkiye iran değil.

sanki tanen yan dayrende gibi konuşma konuyu saptırmayın insanca sözler yazın.
kavga etmek tartışmak istiyorsanız msn'de devam edin bur da değil.

benim siyasilerin yaklaşımına itirazım yok sonuna kadar haklısın.benim söyledigimi yanlış anlamışsın.mitinglerde halk attı bu slaganı diyorum ben.halkın buna özlemi var. ayrıca mitingi düzenleyenler ''ne şeriat ne darbe'' gibi maksatlı bir slogan attırmak isteselerde halk bunu atmadı.bu dipten gelen bir dalga sevgili dost. özal meselesine kat'iyen katılmıyorum.nasıl böyle düşünebiliyorsunuz? özal'ı iktidara taşıyanda 12 eylül olmadımı? 12 eylülü yaptıran amerika olmadımı;selbest piyasa ekonomisini amerika istemedimi(yada imf diyelim) imf kim? amerika değilmi?.özal'la birlikte amerikanizm türkiyede doruklara çıkmadımı?

evet içiyorum hemde seve seve 🙂 lâkin anlamadığim bunu nereden çıkarıyor olmuş olman!terbiyesizlik sınırlarındamı dolaşıyorum yada sana göre şaçmalıyormuyum?günah meselesine hiç girmeyi bile düşünmüyorum;türker arkadaş kâfi derecede açıklamış(sağolsun)…geçmiş olsun…

türker arkadaş sanada bir çift sözüm olsun;''bir gün elbette ülkenizde tamanıza yakınız ingilizce konuşucaksınız niye mi ekonimiz ab yurt dışı enformaslı böyle olunca ister istemez ingilizceyi ögreneceksiniz benim ögrendiğim gibi onların da kültürlerini edineceksiniz'' cümlenden dolayı.ingilizce dedigin dil almanca'dan kırma köksüz bir dildirki;matematigi yoktur dil biliminde o ayrı bir konu girmeyelim. avrupa'nında uygarlık olarak çökmeye yüz tuttugu konusunada hiç girmiyelim. ama canım acıdı kurdugun cümleden dolayı.malesef tanzimat dönemi siyasileri gibi 50 yıldır bu memleketin hükümetleri avrupa hayranı oldugu için buralara geldik.lâkin yavaş yavaş türkiye'de ulus bilinci yükselmeye başlası.bakın yapılan mitinglere ankara'ya,istanbul'a,izmir'e atılan temel slogan ''ne a.b.d ne a.b tam bagımsız türki'ye'' bence çok anlamlı,umarım siyasilerde dikkat etmiştir.demem o ki;türkite mecrasına giriyor…eeee ne demişler ''su akar yolunu bulur''

tanen biz ingilizceyi çok zevkle mi öğrendik hayat mücadelesi bugünün şartları böyle gerektiriyordu. hayat mücadelesi böyle devam etti. bu avrupa hayranlığı bana göre özal döneminden sonra başladı. abd'ye yanaşma gibi destek verme. olmadı abye girme şimdi sen kalkmışsın tam bağımsız türkiye diyorsun isterse dolu hükümet gelsin sol iktidar gelsin sag iktidar gelsin tam bağımsız türkiye modelini gerçekleştirecek yiğit özal dı onu da temizlediler o kalp kırizi ile ölmedi. öldürüldü. işte ogünden bugüne hortumlamalar ülke kaynakları satılmalar. bitmedi yani bunu başlatanlar özaldan sonralar eğer bir kişi daha çıksın tam bağımsız türkiye desin onunda sonu onun gibi olacak lafın özü şu bu böyle gelmiş böyle devam eder yeni hükümeti ister chp kursun ister sp kurusun olmadı dp kursun hiçbiri bundan vazgeçemeyecek ab'ye bağlı abd'ye saygılı olacak
hepsi bunu biliyor. buna bağlı devam etmeye çalışcak.
öyle olmayacağını diye bilseler meydanlarda derlerdi siyasi partiler.
yoksa ne olacakları herkes biliyor. bazen diyorum kopacaksan kopsun ne olacaksa olsun ama bağımsız ekonomik türkiye bizim olsun kurtulalım şunlardan.

kimseyle uğraşıcak halim yok ne yazarsanız yazın ilgilenmiyorum zaten hastayım bu arada tanen misin nesin avukat tutmuşsun kendine galiba ama beni kimsenin kayırmasına gerek yok aklım bana yetiyo

sude ben avukat değilim canım kendi fikirlerimi açıklarım söylerim. bir söze
katılırım katılmam herkesin kişisel söz hakları vardır. işin ilginç yani erovizyonu konuşuyoruz dinle hiç alaksı olmadığı bir konu da konuyu orala getirdin işin içine bende girdim işi siyasi mesleye kadar götürdük. neyse ben bırkıyorum. biri bana kusura bakmayın kaçtığımdan değil cevap yazmasın lütfen daha fazla burda devamettiremem.tartışmayı bizim yerimize yapanlar var. ben eğitimeme ve işime bakıyorum. bu kadar yorum artık yeter kenandoğlu arkadaşımıza teşekkürederim güzel bir erovizyon yılıydı.

sen kendi işine bak sude. aklının almadıgı işlere karışma ve bırak o'na bana saldırmayıda.uslubundanda hiç hoşlanmıyoruz çocuk.

'içki içenler şerefsizdir' diyebilen bir beyin benim nazarımda dikkate alınmayacak kadar basit bir beyinken tutup birde cevap yazıyoruz şurada sana. uzatma artık lütfen millet içkide içer çişinide. seni ne ilgilendirir ki..

kardeşim komşu komşuyu pohpohlayınca sonuca şaşırmamak lazım.valla ingiltere'den fransa'dan falan böle güzel puanlar almak bizi mutlu etti.yunanistan,kıbrıs,malta falan da ayıp ettiler.ben yunanistan'la biz çekişiriz diyodum da işte dünyanın durumu ortada.kenan sen bitanesin abi.gönlümüzün de gözümüzün de birincisi sensin.

bence kenan doğulu hem iyi bir derece getirdi hemde ülkemizi güzell temsil etti. bütün şarkılardan güzeldi ve kıvratı.süper bir şarkı yaptı. çok iyi bir sanatçı kenan doğulu ünüde asla düşmedi aksine dahada arttı. kenan doğulu herkesin gözünde 1. kenan doğuluyu çook seviyorum

çok güzeldi ama ermenistan ne öle yaa sinirlöerim bozuldu walla offfffff zor bu işler arkadslar bence türkiye eurovision dan çekilmeli çünkü şarkı yarısmasxı deil mubarek siyaset meydanı!!

tanen ve türker isimli arkadaşların kafalarının içerisinde birer beyin olduğunu sanmıyorum gerçekten.konu 4.lük ve siz ordan kalktınız geldiniz bir cümleyi bahane alaraktan olayı politikaya döküp siyasi propoganda yapmaya başladınız.sizin gbilere gerçekten acıyorum allah sizleri ıslah etsin…

gönül isterdiki birinci olalım ama bence kenan 1 numara.sırbistanda kötü değildi özellikle müzik süperdi.onları tebrik ediyorum ama bence kenan 1 numaraydı gene politika damgasını vurdu o yüzden cok şaşırmamak gerekir.benden bu kadar birincinin yani mariya'nın dedisi türkmüş=) birinci türk değil ama gene türk kökenli oldu .

ya ben anlamıyorum biz çok iyiydik ve neden böyle saçma şarkılar i göründü biz türkiye olarak ve kenan hayranı olarak şu nu söylüyorum bizim şarkı birinciydi çok sevildi biz çok sevdik en azından kenan shneye çıktıgında çok heycanlandık zaten olayda bu ermenistana 12 puanı kimler verdi bilmiyorum ermenistanın bize puan vermemesi onlara oy verenlere kapak olsun gelecek sene umarım adam akıllı oy veririz not namburvaan kenan dogulu leyla

ya türkiye o kadar güzeldi ki izledikçe insanın izleyesi gelio biz finlandiya dan 12 puan beklerdik az övmediler kenan doğuluyu ama vere vere 4puan werdiler seneye de artık umudumuz var ama 4 lere 5 lere değil 1lere 2lere lütfen geçmişde yaşanılan siyasi konularını eğlence müzik yarışmalarına atmasınlar hakkı olan kazansın ve 2007 de biziim hakkımızdı seneye başarılar inşallah olur 😀

bacardi denilen içki/yada karışımı sevmem bize ait yada değil neyse,o ayrı bir mesele.burada bir 'derin mevzudu'dur dillendirdik biz bir arkadaşla ismi türker'di.kendilerini hiç tanımam karşıt görüşlerde olsakta.lâkin keyf aldım tartışmaktan bile ve hatta tanımak bile isterim kendilerini(adam gibi memleketin gidişatını dillendiriyorduk).bunu/bunları niçin anlatma geregi duyuyorum ve hatta cevap verme tenezzürü gibi görünsede şahsınıza yazdıgım yazı;kat-â böyle düşünmeyiniz.lâkin şahsınızda sizin gibi düşünenler varsa tabì cevabımdır(!)…..''tanen ve türker isimli arkadaşların kafalarının içerisinde birer beyin olduğunu sanmıyorum gerçekten.''gibi düşünceye saldıramayıp fikre saldıran sevimsiz ve o kadarda ucuz lafların kıymet-ì harbiyesi yoktur nazarımızda.probaganda yapıyormuşuz.eee kimin? hangi parti/kurum vs vs neyse.efenim?duyamadım!siyasetten bagımsız hiç bir şey yoktur.sizler sadece bunu erevizyon yarışmalarında görüyorsunuz ve şaşıyorsunuz(bizde size tabi)yaşam denilen pratigin içinde her zaman siyaset vardır siz(ler) istemesinizde… aklınızı zorlamayın,olmaz bu kafayla.sokrat ne demiş biliyormusunuz? demişki koca filazof''bildigim bir şey var,o'da hiç birşey bilmedigimdir''…yani insan haddini bilmeli… allah kime acımış ki? bu arada?böyle düşünenlereacırım bende 🙂

bence tarkan eurovision yarışmasına girseydi birinci olurduk ama kenan doğulu da güzel bir parça yaptı sonuncu olmaktansa 4.olduk oda bir başarı yaneee

bence bu yarışmanın birincisi biz olmalıydık tamam sırbıstanın şarkısı güzeldi ama bizimki daha güzeldi! iştamamen diplomatik! dikkat ettiyseniz yunanistan sertapın hareketlerinin aynısını yaptı bunlar hiç uslanmıycak! bide bişey sormak istiyorum türkiye ermenilere 12 puan veriyo da yunanistandaki türklerin hepsinin aynı gece kontörü mü bitiyo?

yarışma rusların dağılan ülkelerinin birbirlerine oy vermeleriyle geçti bence bu yarışma iğrençti kenanın hakkını yediler.bi daha biz zor birinci oluruz artık ya ajdar gidicek ya da tarkanı göndericez 1. olucaz çünkü tarkanı herkes tanır ruslardan bayaa oy gelir heralde ve bi daha bu yarışmaya katılmicaz!he bu arada ermenistana da 'hepimiz ermeniyiz' diyenler oy yollamışlardır heralde biz hiç uslanmicaz yaa..

bune böyle kardesim manyakmanyak şarkılar çıkıy birinci oluyo sanki siyaset meydanı bu artık şarkıyarışmasından çıktı vallaaaaaaa

bence kazanan biz olmalıydık açıkçası birinci olan sırbistanın (serbia) şarkısını dinlediğimde onların gerçekten birinciliği hak etmediğini düşündüm ve zaten sırbistana oy veren ülkeler sırbistana sınır olan ülkelerdi …

biz birinci olmalıydık kesinlikle ya keşke biz olsaydık tamamen politikti oylar hele oo sırbistan nasıl birinci oldu anlamadım ilk sarkısını soledıgınde kuscaktım o birinci oldu

çok güzel bir şarkı çook beğeniyorum biz birinci olsaydık iyi olurdu ama diğerlerinde torpil var gibi şarkısı irençti sırbistanın

bence kesinlikle 1. olması gereken şarkı yunanistan yassou maria olmalıydı.bence bizim şarkımız 2. falan hakkediyodu.ben yunanistanın şarkısına bayıldım.gerçekten insanın dinledikçe dinleyesi geliyo.ve ben durmadan dinliyorum. 😳 😆 bizim şarkımız çok güzeldi ama ben sarbeli yani yassou mariayı tercih ediyorum.benden bu kadar… 😀 😉

ya yazık oldu kenanıma ama yunnıştan onun kılıbını izleyen var mı kızlar falan neyse ulan ya kenanana helelim aşkım…………….. 😆 😳

bence sırbıstan bizden hiç aama hiç güzel deildi ukraynayı hiç görmüyorum zaten bence türkiye birinci olmalıydı ama yinede olsun türkiye bizim gönüllerimizin birincisi yunanistan güzeldiii ama sertap erener in hatırlasanız yaptıklarının ( hareketlerin) çogunu onlarda yaptı

ben çok sinirlendim geçen sene ermenistan bize o kadar şey yaparken bizim onlara hala tam puan vermemiz beni çıldırtıyor zaten ben yunanistandan puan beklemiyodum şarkıları bize benziyodu ve onlardada 4 kız oynuyodu bu kadar aptallık olamaz gördük zaten 10. anca olabildiler.ben almanyadan bekliyodum onlarda verdiler zaten neyse önümüze bakalım mor ve ötesine başarılar dilerim…….

sertap erenerden sonra hiç bir güzel şarkı ile katılmadık neden kendi kültürümüzü yansıtan şarkılarla katılmıyoruz çok merak ediyorum sanki kasıtlı bu çirkin şarkılar seçiliyor

biz bu aptallıkla devam edrsek adam olmayız adamlardan yani ermenilerden bize puan çıkmıo bizse yok komşulukmuş yok barışmış yok kardeşlikmiş kendimizi kandırıoruz yhaa:@

eurovision 2009;

<img src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/al.gif" border="0" width="32" height="30" /><a rel="nofollow" href="http://rtsh.al/festivali/" rel="nofollow">resmi site | video | şarkı mp3 <img src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/ad.gif" border="0" width="32" height="30" />resmi site | video | şarkı mp3 <img src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/am.gif" border="0" width="32" height="30" /> resmi site | video | şarkı mp3 <img src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/az.gif" border="0" width="32" height="30" /> resmi site | video | şarkı mp3 <img src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/by.gif" border="0" width="32" height="30" /> resmi site | <a rel="nofollow" href="http://ie.youtube.com/watch?v=p1unix2wun0&fmt=18" rel="nofollow">video | şarkı mp3 <img src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/be.gif" border="0" width="32" height="30" /> <a rel="nofollow" href="http://blogrtbf.typepad.com/eurovision/" rel="nofollow">resmi site | video | şarkı mp3 (studio version) <img src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/ba.gif" border="0" width="32" height="30" /> resmi site | video | şarkı mp3 <img src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/bg.gif" border="0" width="32" height="30" /> <a rel="nofollow" href="http://eurovision.bnt.bg/" rel="nofollow">resmi site | video | şarkı mp3 <img src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/hr.gif" border="0" width="32" height="30" /> resmi site | video | şarkı mp3 (eurovision version) <img src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/cy.gif" border="0" width="32" height="30" /> resmi site | video | şarkı mp3 <img src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/cz.gif" border="0" width="32" height="30" /> resmi site | video | şarkı mp3 <img src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/dk.gif" border="0" width="32" height="30" /> resmi site | <a rel="nofollow" href="http://ie.youtube.com/watch?v=_ksshotavec&fmt=18" rel="nofollow">video | şarkı mp3 <img src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/ee.gif" border="0" width="32" height="30" /> <a rel="nofollow" href="http://etv.err.ee/index.php?0550591" rel="nofollow">resmi site | video | şarkı mp3 <img src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/fi.gif" border="0" width="32" height="30" /> <a rel="nofollow" href="http://euroviisut.yle.fi/" rel="nofollow">resmi site | <a rel="nofollow" href="http://ie.youtube.com/watch?v=-gs8sog7-zy&fmt=18" rel="nofollow">video | şarkı mp3 <img src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/fr.gif" border="0" width="32" height="30" /> video | şarkı mp3 <img src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/de.gif" border="0" width="32" height="30" /> resmi site | video | şarkı mp3 <img src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/gr.gif" border="0" width="32" height="30" /> <a rel="nofollow" href="http://eurovision.ert.gr/el" rel="nofollow">resmi site | video | şarkı mp3 <img src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/hu.gif" border="0" width="32" height="30" /> <a rel="nofollow" href="http://eurovision.mtv.hu/" rel="nofollow">resmi site | video | şarkı mp3 (eurovision version) <img src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/is.gif" border="0" width="32" height="30" /> resmi site | video | şarkı mp3 <img src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/ie.gif" border="0" width="32" height="30" /> resmi site | video | şarkı mp3 <img src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/il.gif" border="0" width="32" height="30" /> resmi site | video | şarkı mp3 <img src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/lv.gif" border="0" width="32" height="30" /> resmi site | video | <a href="http://www.yousendit.com/transfer.php?action=batch_download&batch_id=u0d3tkzqb0jubvzmwee9pq" rel="no
follow">şarkı mp3 (russian version) <img alt="[]" src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/lt.gif" name="artist" width="32" height="30" /> <a href="http://www.lrt.lt/dainudaina/" rel="nofollow">resmi site | <a href="http://www.youtube.com/watch?v=nlqwb7t_bze&fmt=18" rel="nofollow">video | <a href="http://www.allkindsofeverything.ie/audios/lithuania09.mp3" rel="nofollow">şarkı mp3 <img src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/mk.gif" border="0" width="32" height="30" /> <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0j26p_uh5ty&fmt=18" rel="nofollow">video | <a href="http://wolkanca.com.tr/git /http://download.m.com.mk/next%20time%20-%20nesto%20sto%20ke%20ostane.mp3" rel="nofollow">şarkı mp3 <img src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/mt.gif" border="0" width="32" height="30" /> <a href="http://www.escmalta.com" rel="nofollow">resmi site | <a href="http://www.youtube.com/watch?v=ocbvdxi2usm" rel="nofollow">video | <a href="http://www.allkindsofeverything.ie/audios/malta09.mp3" rel="nofollow">şarkı mp3 <img src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/md.gif" border="0" width="32" height="30" /> <a href="http://www.trm.md/index.php?add_trm=11" rel="nofollow">resmi site | <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0qgkfv1m0w0" rel="nofollow">video | <a href="http://www.allkindsofeverything.ie/audios/moldova09.mp3" rel="nofollow">şarkı mp3 <img alt="[]" src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/cg.gif" name="artist" width="32" height="30" /> <a href="http://www.youtube.com/watch?v=nu0kgfldvvk&fmt=18" rel="nofollow">video | <a href="http://www.allkindsofeverything.ie/audios/montenegro09.mp3" rel="nofollow">şarkı mp3 <img src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/nl.gif" border="0" width="32" height="30" /> <a href="http://www.songfestival.nl" rel="nofollow">website | <a rel="nofollow" href="http://ie.youtube.com/watch?v=vnxo9yx5ppu&fmt=18" rel="nofollow">video | <a href="http://www.allkindsofeverything.ie/audios/netherlands09.mp3" rel="nofollow">şarkı mp3 <img src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/no.gif" border="0" width="32" height="30" /> <a href="http://www.nrk.no/melodigrandprix/" rel="nofollow">website | <a href="http://www.youtube.com/watch?v=jtdndlfy3w0" rel="nofollow">video | <a href="http://www.allkindsofeverything.ie/audios/norway09.mp3" rel="nofollow">şarkı mp3 <img src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/pl.gif" border="0" width="32" height="30" /> <a href="http://www.tvp.pl/rozrywka/festiwale-i-koncerty/eurowizja-2009" rel="nofollow">website | <a href="http://www.youtube.com/watch?v=2fh8nxtwjdm" rel="nofollow">video | <a href="http://www.allkindsofeverything.ie/audios/poland09.mp3" rel="nofollow">şarkı mp3 <img src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/pt.gif" border="0" width="32" height="30" /> <a rel="nofollow" href="http://ww1.rtp.pt/wportal/sites/tv/festival_cancao09/" rel="nofollow">website | <a href="http://www.youtube.com/watch?v=cjleimzfhva&fmt=18" rel="nofollow">video | <a href="http://www.allkindsofeverything.ie/audios/sp0942.mp3" rel="nofollow">şarkı mp3 <img src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/ro.gif" border="0" width="32" height="30" /> <a rel="nofollow" href="http://www2.tvr.ro/eurovision/" rel="nofollow">resmi site | <a rel="nofollow" href="http://ie.youtube.com/watch?v=862snusjrps" rel="nofollow">video | <a href="http://www.allkindsofeverything.ie/audios/romania09.mp3" rel="nofollow">şarkı mp3 <img src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/ru.gif" border="0" width="32" height="30" /> <a href="http://www.1tv.ru/eurovision/" rel="nofollow">resmi site | <a href="http://www.youtube.com/watch?v=5iu-8dph1jc" rel="nofollow">video | <a href="http://www.allkindsofeverything.ie/audios/russia09.mp3" rel="nofollow">şarkı mp3 <img src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/rs.gif" border="0" width="32" height="30" /> <a href="http://www.rts.rs/page/rts/sr/beovizija.html" rel="nofollow">resmi site | <a href="http://www.youtube.com/watch?v=5iu-8dph1jc" rel="nofollow">video | <a href="http://www.allkindsofeverything.ie/audios/serbia09.mp3" rel="nofollow">şarkı mp3 <img src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/sk.gif" name="artist" width="32" height="30" /> <a href="http://www.stv.sk/eurosong/44512/sutaziaci" rel="nofollow">resmi site | <a href="http://www.youtube.com/watch?v=pea8iqmqrhe" rel="nofollow">video | <a href="http://www.allkindsofeverything.ie/audios/slovakia09.mp3" rel="nofollow">şarkı mp3 <img src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/si.gif" border="0" width="32" height="30" /> <a href="http://www.rtvslo.si/ema/" rel="nofollow">website | <a rel="nofollow" href="http://ie.youtube.com/watch?v=ey4vhe85efa&fmt=22" rel="nofollow">video | <a href="http://www.allkindsofeverything.ie/audios/slovenia09.mp3" rel="nofollow">şarkı mp3 <img src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/es.gif" border="0" width="32" height="30" /> <a href="http://www.rtve.es/television/eurovision2009/" rel="nofollow">website | <a href="http://www.youtube.com/watch?v=r2elohzha2c&fmt=18" rel="nofollow">video | <a href="http://www.allkindsofeverything.ie/audios/sp0924.mp3" rel="nofollow">şarkı mp3 <img src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/se.gif" border="0" width="32" height="30" /> <a href="http://www.svt.se/svt/jsp/crosslink.jsp?d=79702&from=program_ao" rel="nofollow">website | <a href="http://www.youtube.com/watch?v=yzeeapizsoa" rel="nofollow">video | <a href="http://www.allkindsofeverything.ie/audios/sweden09.mp3" rel="nofollow">şarkı mp3 <img src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/ch.gif" border="0" width="32" height="30" /> <a href="http://www.youtube.com/watch?v=rgdyzniy8zi" rel="nofollow">video | <a href="http://www.allkindsofeverything.ie/audios/switzerland09.mp3" rel="nofollow">şarkı mp3 <img src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/tr.gif" border="0" width="32" height="30" /> <a href="http://www.trt.net.tr/anket/hadiseanket.aspx" rel="nofollow">resmi site | <a href="http://www.youtube.com/watch?v=fdletymguik" rel="nofollow">video | <a href="http://www.allkindsofeverything.ie/audios/turkey09.mp3" rel="nofollow">şarkı mp3 <img src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/ua.gif" border="0" width="32" height="30" /> <a href="http://www.1tv.com.ua/euro/euro2009/euronews/" rel="nofollow">resmi site | <a href="http://www.youtube.com/watch?v=31_4rmgiy-0" rel="nofollow">video | <a href="http://www.allkindsofeverything.ie/audios/ukraine09.mp3" rel="nofollow">şarkı mp3 (studio version) <img src="http://www.allkindsofeverything.ie/images/uk.gif" border="0" width="32" height="30" /> <a href="http://www.bbc.co.uk/eurovision/" rel="nofollow">resmi site | <a rel="nofollow" href="http://ie.youtube.com/watch?v=eadt1lfpmca&fmt=18" rel="nofollow">video | <a href="http://www.allkindsofeverything.ie/audios/uk09.mp3" rel="nofollow">şarkı mp3

bence hadise canlı olarak şarkıyı berbat sölüodun bu halde 4. ii olmuşus en iisi sertap erenerdi bis bu iğrenç şarkılarla gidersek biras zor 1. olurus

hadisenin canlı sesi çok kötüymüş gerçekten.4 unculuğu öpüp başına koysun bence.ortada ne yaptığı belli olmayan ve sanırım dansöz olmaya çalışan aynı zamanda şarkı söylemeye çalışan bir kız vardı.gerçekten çok komikti.yeşil gömlekli adam mi hiç anlamadım niye orda bulunuyordu.sokaktan geçen birini tutup getirmişler gibi duruyordu yani o derece uyumsuzdu.sırbistan a da tebrikler hiç olmassa orda bir sanat vardı ve çok güzeldi…

biliyorum biraz geç bi yorum oldu ama bende hadisenin sesinin çok berbat olduğunun farkına vardım.ve diyorum ki ermenistandan kardeş olmaz bunu sakın unutmayalım.bencede iyi olan kazandı.gerçekten göze ve kulağa hitap eden bi şarkıydı.noveye tebrikler.