Bende bir hepsiburada.com zedeyim

Daha önce Volkan'ın mağduriyetini okumuştuk, bende kendi hikayemi yazayım dedim.

Aslında yazmayacaktım ama nette küçücük bir araştırmadan sonra aslında benim gibi binlerce mağdur insan olduğunu fark ettim.

Bende bir hepsiburada.com zedeyim..
Hepsiburada.com’dan kendime markası lazım olmayan bir GPS cihazı aldım. Ürün teslimatı belirtilen günde olmadı onu geçtim anlayışlı adamımdır çünkü bazen benimde başıma geliyor sonuçta siteden sadece kendim alış-veriş yapmıyorum yoğunluk vardır, ürün yetişmemiştir, kargoda takılmıştır vs vs diye hiç sesimi çıkarmadım. Aslında ürün stoklarında var yani ben ürünü sipariş ettiğim zaman ürünü kargoya verebilirler ama verilmedi hadi kargoda takıldı desek hepsiburada.com ile aynı şehirdeyim üstelik firmanın bulunduğu bina evime 10 dakika mesafede.!!

Neyse teslimatı fazla dert etmedim kutuyu açtım ürünü test ediyorum sıfır ambalajından çıkardım ürünü çalıştırdım daha doğrusu çalıştırmaya çalıştım olmadı. Şarj ettim bir süre sonrasında denedim yine çalışmadı daha sonra bir daha denedim açıldı ama hemen fark ettim ki ölü piksel mevcut onu geçtim ürün arızalı, dokunmatik ekrana tıkladığınızda alakasız yerlere girip çıkıyor işin garip yanı GPS cihazı olmasına rağmen GPS fonksiyonu çalışmıyor.

Hemen bir değişim formu oluşturdum siteden ve onay kodu ile beraber aynı gün yani 05.10.2009 tarihinde ürünü firmaya geri gönderdim. Bu süre içersinde salı ve çarşamba günlerinde bana hiç bir bildirim yapılmazken, ürünün ellerine dahi ulaştığının teyidi, ürünün durumu, bana ne zaman gönderileceği konusundaki bilgiyi henüz, yani 08.10.2009 tarihinde öğrenmiş bulunmaktayım. Firma ile aynı şehirdeyiz, kargoyu istesem elden teslim edebilirim, kargoyu yarım günde teslim ettirebilirim ama firma yani hepsiburada.com ürünün ellerine 07.10.2009 tarihinde ellerine ulaştığını beyan etmiş ve eklemiş;

# 07.10.2009–>Ürün Elimize Ulaştı
# 07.10.2009–>Ürün Servise Gönderildi.(Yeni ürünler “değişim” talebi ile incelenmek üzere tedarikçisine gönderilmektedir.)

Ürünün arızalı olduğunu anladığımda ben zaten ürünün yetkili servisi ile görüştüğümde “ürünü biz teslim alırsak tamire veririz oda 15-20 gün sürer siz ürünü hepsiburada'ya iade edin 10 gün memnuniyetsizlik ve bire bir değişim garantileri var onlar size yeni ürün gönderirler” denilmişti. Bunun üzerine ürünü teslim etmeden direk hepsiburada'ya gönderdim. Şimdi neden tamire gönderdiklerini anlamış değilim? Onu geçtim sitelerinde kendilerine ulaşabileceğiniz telefon yok yani görünürde yok ama 0216 633 10 00 numaralı telefondan “şansınız var ve sabırlıysanız” kendilerine ulaşırsınız. Ben aradım 18 kişi sıra bekledim sıra bana geldi ve telefon hattan düştü, belki de açıp kapattılar. (ona benzer bir ses geldi çünkü)

    Bu makaleden alacağımız ders;

  • Ülkemizde hala hazırda netten online alış-veriş sistemi tam oturmuş değil. Güvenilir site yok denecek kadar az veya hiç yok diyelim.
  • hepsiburada.com’ un müşterilerine geri destek hizmeti hiç yoktur.
  • Siteyi incelediğinizde kendilerine ulaşabileceğiniz telefonu bulamaz, göremezsiniz, ticket açarsınız cevap vermezler müşteri memnuniyeti konusunda çok iyi olduklarını iddaa ederler.
  • Eşşek kafam git kendin 3-5 fazla ver aynı ürünü kendi elinle al, orada aç, dene, çalışıp çalışmadığına bak en azından ilerde bozulursa karşında muhatap olacak birisini bulursun değil mi?
  • Menşei Çin olan elektronik eşya almayınız!! Alırsanızda netten almayın. Gidin mağazadan, dükkandan alın satıcıdan herhangi bir sorunda destek alabileceğinizi öğrenin.
  • Satış sözleşmelerini dikkatlice okuyun! İçersinde küçük harfler ile yazılmış sizin alehinize kullanılabilecek maddeler olabilir.

Yazar Onurius İletişim

Konuk Yazar tarafından yayınlandı

Wolkanca sitesine Konuk Yazar olan, dışarıdan kendi yazılarını ekleyen bir kişi.