Dünyanın en uzun adamı


Dunyanin en uzun adami
Guinness Dünya Rekorlarına göre, dünyanın en uzun boylu adamı Moğolistanlı Xi Shun, boyundan memnun olduğunu söylemiş. napsın adamcağız bu saatten sonra boyunu kestirecek değil ya mecburen memnunum dicek.. Avusturya'nın başkenti Viyana'da yapılan Viyana Dünya Rekorları Günü'ne katılan 2 metre 36 santim uzunluğundaki Shun, geçmişte boyunun normal olmasını istemiş herhalde sonradan aşırı derecede uzadı. şimdi ise boyundan 15 Ocak 2005'ten beri dünyanın yaşayan en uzun boylu adamı olan Shun,kendisi için özel olarak yapılan bir evde yalnız yaşadığını, yatağının boyunun 2 metre 60 santim olduğunu, elbiselerini özel olarak diktirdiğini söylemiş. Shun evlenmediğini, çocuğunun da olmadığını bildirmiş. adamcağız nasıl evlensin kucağında gezdirmesi lazım karısını yoksa ezer mazallah.

Dunyanin en uzun adamiGuinnness'in katkılarıyla düzenlenen Rekorlar Günü bir günlük rekor etkinliğinde ise Avusturya'nın Graz kentinden 43 yaşındaki Perry Zmugg, bir dakika içinde boynunda 42 adet yemek yeme çubuğu kırmış. Avusturya'nın Salzburg kentinden Franz Muellner de bir helikopterin omuzlarına inmesine izin vermiş. Millet de kafayı yedi nerden bulurlar böyle şeyleri anlamıyorum ki. bende bi gün muzlupasta yeme yarışı yapıcam ve birinci olup rekor kırıcam Muellner, 33,6 saniye boyunca, helikopteri omuzlarında tutmuş. e be adam hiç mi acımadı o omuzlar töbe töbe.. Organizatörler, Zmugg ve Muellner'in rekorlarının kayıta geçirildiğini söylemiş. 5876 çiftin en az 10 saniye aralıksız öpüşmesi girişimi ise başarısızlıkla sonuçlanmış. bababa tühh kalıbınıza 10 sn aralıksız öpememiş erkekler ben erkek olucam değil saniye dakikalar öperim..

“Dünyanın en uzun adamı” için 122 yanıt

  1. kalsiyum alın basket oynayın ve allah'a tevekkül edin. 🙂 fazla da kasmayın ben 1.80 olmama rağmen yatağa sığma sorunu yaşıyorum.
    ayrıcana 10 sn öpüşemeyen çiftleri şiddetle kınıyorum 😮

  2. plates tavsiye ederim ben yapıyorum boyum daha uzamadı ama bi deri bi kemik kaldım boyu uzayan arkadaşlarımda oldu

  3. peki bu plates nerelerde yaplıyo ve fiyatı ne kadar sırf boy uzatmak içinde yapılabilir mi?????

  4. abi bn böle uzun bi insan görmedim aslında o insan olmayada bilir boya baksana o boy 1 katlı bi evin boyu 😀

  5. yhaabn 14 yasındayım boyum 1.50 pff 😥 keşke bnde o kdr uzun olsydım yhaaa…tavsiesı olan dıcm süt iç dıceksınız pff..napcm bn yhaa

  6. 😯 abi o da ne be ben 1.90 adama bak o glaiba 3 metrebenim kafan tavan avizesine deyiyo tamam ben her gün 2 litresut i.iomda herif sulak yerde yetişmiş

  7. 😛 😥 😯 abi o da ne be ben 1.90 😡 🙁 🙄 adama bak o glaiba 3 metrebenim kafan tavan avizesine deyiyo tamam ben her gün 2 litresut i.iomda herif sulak yerde yetişmiş

  8. 😛 😥 😯 abi o da ne be ben 1.90 😡 🙁 🙄 adama bak o glaiba 3 metrebenim kafan tavan avizesine deyiyo

  9. çok enterasan.boyunu öle nasıl yaptıysa bize söylesin bizde yapalım :mrgreen:

  10. benim boyum da 2.51 ama nasıl başvurucam rekorlar kıtabına bilen varsa yazsın bee ben 23 yaşındayım hakkaride oturuyom bu arada 2 metre boyunda hanım kızlarımıza duyurulur tanışabiliriz..

  11. ülen adam ammada boyun büyükmüş lan devler ülkesinden mi geldin salak

  12. adam hıyar kadar olmuş ne kadar hormon lu acaba lan manyak uzunmuş… 😯 😈 😈

  13. adam devler ailesinden heraldeki bu kadar uzun ilk gördügümde korktum… 😈 😈 😯 😯 :mrgreen: :mrgreen: 😳 😳 😛 🙄 🙄 😉

  14. merhaba ben alihan adamı ilk gördüğümde çok korktum beni korkuttuğun için sana teşekkür ederim çünkü o an beni hıçkırık tutmuştu kendine iyi bak hoşçakal.. 😉 😉 😉 😉

  15. slm millet valla bana göre 1.90 en iyisi yao ming bile 2.25 boy kavaktada var demeyin bence süper bişey :mrgreen:

  16. 😀 çok uzun değil bence ondan uzunnu da vardır ne biliyosunuzlan belkide en uzum benim lan 😯

  17. 😀 çok uzun değil bence ondan uzunnu da vardır ne biliyosunuzlan belkide en uzum benim lan 😯
    yeter bu kadar ibneler

  18. buadam kimse kafasına vurmadı herhalde sadece ayaklarına vurdular baya uzamış

  19. deveninde boyu uzun ama eşeğin ardından gidiyo rekorlar kitabına girsen kaç yazar///////

  20. <code>ya arkadaşlar boyum 1.52 14 yaş ben napıyım yardım edinn nolur:(((

  21. demek ki bu işler sebzeye meyveye bağlı bi de sıcak yerlerde ki insanların boyu çok uzar mesela mısırlılar mısır tanesi kadar beyinleri var ama adamlar aldırmıyo boyları da uzun dedim gitti

  22. beyler boyunuzu uzatmak için müthis yontemler var benı boyum 15yaında 1.60 dı 1.5senesonra 1.80 oldu nasıl oldugunu oğrenmek için wade_wade_33{.}hotmail.com msn nıze ekleyın konusalım

  23. ben houstondayım yao'dan sonraki en uzunu benim dünyanın en uzun adamı bizim takımda bende uzunum

  24. adamı görünce şoşoşoka girdim yuh be bu adam ne yemiş ben 1.80 nim böle adamları görünce kendimi cidi cidi cüce hisediyom be gerçi belkide insan değildir he olamazmı heheh

  25. ya adam çok uzun baksana ama bukadarda uzun boyla admın nasıl yaşayacağını merak ettim açıkçası umarım okadar uzun boyuyla zorlanmıyodur: :: :: :: :

  26. ayyy……………………
    herkesin böyle olmalari için basket oynamak gerek

  27. yaw bu adam ne maşallah maşallah benim de boyum kisa ama o kadar kisa değil yaşima göre tam diyorlar ama uzamanyi istiyom 1.57 boyundayim 16 yaşindayim
    🙁

  28. keşke ende olsa o bayon 20 sn mi falan yaw 😀 😀 😀 : :: :: :: :: :: :: :: :: :: 🙂

  29. allahın işi daha da uzun olabilirdi ama gerçekten çok komik allah bilir dededi nasıldı orasını düşünmek bile istemiyorum…

  30. senin dünyanın en uzun olduğuna inanamıyorum uzun boylu olmana raman sağlığında iyi heralde!

  31. ben uzun olmak bir yerdede kötü çünkü boyun ne arabaya yetişiyo yada hiç kimseye misafir olarak gidemezsin birkere boyun uzun yani gördüğünüz gibi uzun olmak çokta iyi bişiy dill yur0629{.}hotmail.com msneme ekleyin bye

  32. ben bundan daha uzunu var. 2.72 boyunda adı robert wadlow.bu arada benim boy 1.50 yaş 13 kısayım

  33. insanın boyunun bu kadar uzun olması iyi değil tam tersine çok kötü.bu insanlar rahat yürüyemezler. koşamazlar istediklerinin birçoğunu yapamazlar. artık insan fizyolojisinin dışına çıkıyorlar vücutları çok kötü durumdadır emin olun. mardinde var sultan diye biri ben boyunu 2.45 diye biliyorum adam yürüyemiyor yerde ve vücudunun her tarafı yara içinde. bu kadar uzun hiç bir insanın hayatından memnun oldugunu düşünmüyorum bence boy 2 metreyi kesinlikle geçmemeli .2 metreden sonra insanlıktan çıkılıyor bea.nba cıların çoğu kötü durumda vücutları berbat durumda bakmayın siz..böyle göründüğüne hiç de iyi değil .bence en ideali 190 ve 2 metreyi geçincede çok kötü kısa olmak kadar kötüdür bence.

  34. slm arkadaşlar bütün yorumları okudum çok komik olan yazıları gördüm acaba bu yorumları yapan arkadaş kaç yaşında ben onu çok merak ediyorum arkadaşın biri sikinin derdinde 🙂 )
    işte bu beni gülmekten öldürüyor başkabir arkadaşta guinnes rekorlar kitabına grmesine rağmen adam hala dünyanın en uzun boylu insanı bu mu diyor valla 🙂 )
    ne diyeyim allah iyilik versin

  35. abi benim yas 16 ve allah inandırsın boyum bir doksan iki aman bu herif de ki boylada cook itici oluobe

  36. yemişim platesini beeee ne alakası yar boyla abim anılcan protein al sen basket oyna

  37. aga benim bi arkadas var oda benle aynı yasta karsıyaka basket alt ulubunde oynuyor herifin boy 2.07bveeeeeeebasket oynayı en iyisi

  38. cüsss yanii yaa bu kadar uzun olmak isteemezdim doğrusu yatağa sığmazdım ben bana göre özel yatakmı yaptırılcaktı yani ne yapalım allah vermiş bir kere geri çeviremzsin buda bir allhın vergisiii işte ne yapoacan walaa bu kadar uzun olmak istemem çokta kısa da olmak istemem…

  39. ya üzüldüm adama yaa ben eve sığamamki bir kere walla yaaa cıkcıkcıkcık…

  40. çokk ilginç yhaa zor olur bencee ama herkesden farklı olmak güsel bişi değil mi yhaaa 😀

  41. slm adamın uzun olması nedne sizi bu kadar ilgilendiriyoo ne var bunda uzun işte ama şeyide uzunmudur hayır 😀 söleyecekelrim bu kadar tezravata 😀 gerek yok ahbablar..k.i.b bb

  42. gerçektende boyu çok uzunmuş buarada bunu okuyan msnmi eklesin eklemek isaterse

  43. bence çok uzun ama bir faydası var durduğu yerden her yeri görebiliyo 😀 😀 😀 😀 😀 🙂 .: :: :: :: :: 🙂

    )

  44. ancak yanlış bir bilgi. amerikalı robert wadlow dünyanın gelmiş geçmiş en uzun adamıdır.2.72 m boyunda 200kg ağırlığındadır.

  45. bu adamın boyu iyide evdekiler bundan rahatsız olur bence

  46. kimisi kötü kimisi iyi yazmış nedeyem ben allah sabırlık vesin ailesine nese ben görünüşte 3 metre falan sanıodum.ama şunu unutmayınki en sevdiğini şeye birşey olursa pişmn olmayın yol yakınken dönün, herkesin hatası olmuştur yeterki htasını anlayıp elinden geldiğimce telafi etmektir.ne alakası var diorsanız kendiniz haksız duruma dşersiniz çünüsüde bende kalsın anlarsınız artık.nese kib by.umarım dediğimi anlarsınız

  47. valla abi bu adam çok uzun ama napalım böyle yaratılmış değiştiremezsin ama bu adamı dövmek o kadar kolayki yanına yaklaşırsın şeyina bi yumruk koyarsın olur biter

  48. valla allaha sabır versin uzun olmak hiç iyi bişey değil çok kötü bişey benim buyum 2.05 cm ben bile bu boyla zorlanıyorum allahtan kalıbım var oda olmasa 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀

  49. ya adam çok uzun boylu ama fazla uzun boylu olmak ta iyi değil resimlerine baktım adam arabaya sığmıyordu bu kadarda uzunluk fazla yani orta boyda olmak en iyisi

  50. off bu kadar uzun boylu olunmazki abartılı yani yuh adama bakın hele eveine nasıl sığıyorsa

  51. bu adam hangi ülkedense artık o ülke çok şanslı mesela bir çocuğun uçurtması ağaca takıldı adam hemen alır buadam türkiyeyede lazım ( goodbye)…-)

  52. bu adam evde sorun olur ama sıgmaz bi yandanda catıda işi oldugu zamn tırmanır merdivende ugraşmak yoq ne guzel

  53. ya bu adam ne kadar uzun ama o kadar uzun olmak da iyi değil sonuçta benim düşüncem anormal bir uzunluk bu

  54. siz dünyanın en kısa adamını gördünüz mü? ayakkabıyla aynı boyda

  55. bu ne laaaaaaa aboo yanın da sıvrısıne kadar kadın o zaman ben ondan daha uzunum

  56. bu kadar uzun boylu birinin eş bulması zor olsa gerek yada diger deyişle neyse…..

  57. yuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh be!!!!!!!

  58. bence dünyanın en uzun adamı çok şanslı çünkü uzun boylu olmak çok güzel 😮 😮 😀

  59. oha 2.70 boy bacak 2.00 göğüzden yukarısı 7.0 bi araştırdım baktım boyle vay be adama bak
    🙂 😀 😉 😛 🙁 😮 😯 😕 😎 😡 😐 👿 😈 ❓