Kategoriler
Hayattan

Ender Saraç’dan göbek eriten diyet önerileri

Ender Saraç'ı çoğunuz tanıyorsunuzdur, etiketleri; diyet, zayıflama, sağlık, ayurveda, kendisi çeşitli gazetelerde ve televizyon programlarında görmüşlüğünüz vardır.

Ender Saraç'ın belirli bir bölge üzerine, yani göbek, basenler gibi yerleri zayıflatmaya yönelik önerilerini aşağıda okuyabilirsiniz.

Ben de aşağıdakileri uygulayıp göbek( özellikle bira (: ) eritmeyi düşünenler arasındayım.

Ender Saraç
Ender Saraç


Ender Saraç'dan Göbek eriten diyet

Eğer belirli bir bölgenizden (basen, göbek…) zayıflamak istiyor fakat bunu başaramıyorsanız umutsuzluğa düşmeyin. Böyle bir isteği ancak özel diyetlerle gerçekleştirebilirsiniz. Sizlere 3 haftada, özellikle göbek-bel bölgesinden incelmeyi de sağlayacak özel bir program vereceğiz. Ancak öncelikle şu noktayı vurgulayayım: Sadece diyetle bölgesel zayıflama tam olmaz. Beraberinde özel egzersiz ve bazı özel bitkisel mönüler gerekir. Bu programı 3 hafta uygulayın, 21'inci günün sonunda müthiş incelmeyi hayretle göreceksiniz.

Mekik hareketi

Dizlerimiz bitişik ve ayaklarımız birbirine paralel şekilde tabanları yeri gösterirken iki elimizi enseye koyup hızlı hızlı, sık sık ve kesik kesik hareketlerle karnımız acıyana kadar sabah ve akşam ellişer kez bu hareketi yapıyoruz. Bu hareket özellikle karın bölgesindeki kasları kuvvetlendirir, yağ dokusunu harekete geçirir ve yağların yanmasına yardımcı olur.

Sopalı hareket

Bu harekette de bir sopayı ense kökümüze alıp iki elimizi geçiriyoruz. Ayaklarımızı yere sağlam basıp süratli bir şekilde sağa ve sola doğru daha çok kalçadan yukarısını hızlı bir şekilde döndürerek birkaç dakikada bu hareketleri yapıyoruz. Bu haraket karnın yan tarafındaki kasların şekillenmesi ve göbeğin erimesini sağlar.

Bel kasları için mekik

Bir taraftaki kolumuzu, bükülmüş olan diğer taraftaki dizimize doğru hafifçe, sık sık ve seri hareketlerle yakınlaştırmaya çalışıyoruz. Bu hareketi de birkaç dakika dayanabildiğimiz kadar yapmaya gayret ediyoruz. Daha sonra diğer taraftaki ayağımızı ve kolumuzu değiştiriyoruz. Bu hareket karnın yan tarafına doğru olan kasları çalıştırmak için yararlıdır.

Haftanın tek günleri bunları yiyin

Kalkar kalkmaz: 1 bardak ılık ballı limonlu su (içine yarım tatlı kaşığı bal, 10 damla limon konacak).
Sabah sporu: 35 – 40 dakika tempolu yürüyüş yapın. Bol ter atmaya gayret edin. Ardından fotoğraftaki gibi 15-20 dakika spor.
Duş: Ham ipek kese veya kabak lifi ile 5 dakika fırçalar gibi göbek, basen, popo, bel sertçe fırçalanacak. 5 dakika kadar susam yağı, kekik yağı, biberiye yağı, melisa yağı ile aynı bölgeye masaj yapılacak.
Kahvaltı: 1 adet kabuklu yeşil elma, 1 adet sert şeftali
Ara: 2 parmak taze dil peyniri yiyebilirsiniz.
Öğle: 1 porsiyon ızgara tavuk (derisiz), bol rokalı yeşil salata (taze soğanlı). Ara (saat 15.00): 3-4 yulaflı bisküvi.
Ara (saat 17.30): 1 adet yeşil elma. Akşam: 4-5 kaşık zeytinyağlı fasulye (az yağlı), 1 dilim tam ekmek, mevsim salatası.
Gece: 1 bardak şekersiz tarçınlı ılık light süt. 3-4 fincan rezene çayı, yeşil çay, mısır püskülü, kiraz, avakado yaprağı karışım çayı içilecek.

Yasaklar

Kolalı, şekerli içecekler, Kızartma, Hayvansal katı yağlar (tereyağı, kaymak, yağlı şarküteriler, yumurtanın sarısı, yağlı süt ürünleri, yağlı etler, tavuk, balık derisi, tam yağlı süt), Alkol (özellikle bira), Beyaz un, Beyaz şeker, Doğum kontrol hapları, Aşırı gündüz uykusu, Çikolata, Yağlı çerezler, Cips.

Zayıflatıcı çayı elinizden düşürmeyin

Bir su bardağı için 1-2 adet avakado yaprağı, 1 çay kaşığı yeşil çay, küçük bir tutam kiraz sapı ve mısır püskülü, 1 çay kaşığı rezene tohumu sadece 1-2 dakika kaynatılacak ve hafifçe fokurdadıktan sonra 3-4 dakika demlenmeye bırakılacak. Sonrasında şeker veya tatlandırıcı eklenmeyecek sadece çok ince bir dilim limonla içilecek. Yemeklerden biraz sonra da içebilirsiniz. Akşam yemeği mümkün olduğunca erken yenilecek. Sabah ise erken kalkmak önemli çünkü erken kalktığınızda metabolizma hızlanır, sabah sporu ise vücudu canlandırır, harekete geçirir.

WOLKANCA

Volkan Yılmaz

Digital Marketing & WordPress & SEO volkan@volkanyilmaz.com.tr

kısa tişörtünüzün altından çıkması muhtemel katlı göbeğinizden kurtulmak mı istiyorsunuz? buradaki egzersizler, karın bölgenizde bulunan farklı kaslarınızı çalıştırmaya yönelik egzersizlerdir. buradaki hareketleri, haftada 4 kere, 15 tekrarı içeren 2'şer set halinde yapmalısınız. çalışmalarınızı zorlaştırmak ve daha etkili bir sonuç elde etmek için; her hafta fazladan bir set ilave edin veya 1., 2. ve 4. hareketleri bir ağırlıkla yapın. bununla birlikte eğer beslenmenize de dikkat eder ve haftada 3 kez, en az 30 'ar dakikalık kardiyo programlarına da katılırsanız, 1 veya 1,5 ayda sonuç almaya başlayacaksınız. 1a. karnınızın üst ve alt kısımlarını hizaya sokmak için, sırt üstü uzanın. kol ve bacaklarınızı resimde gördüğünüz şekilde yukarı kaldırın. 1b. karnınızı gerin ve kürek kemiklerinizi yerden kaldırın. sağa doğru bükülerek, ellerinizi sağ baldır veya ayak bileğinizin dış kısmına dokundurmaya çalışın. başlangıçtaki pozisyonunuza dönün ve tekrar edin, ancak hareketi, bu defa sola doğru dönerek yapın. <img src="http://img205.imageshack.us/img205/9859/adszon8.png" alt="ender saraç" align="right" hspace="5" vspace="2" />2a. karnınızın üst ve alt kısımlarını şekillendirmek için, sırt üstü uzanın. bacaklarınızı dizlerinizden kırın ve ayaklarınızı yere düz olarak basın. bir top veya plastik bir tabağı, sanki araba direksiyonu tutuyormuş gibi tutun. 2b. kollarınızı gerin, karın kaslarınızı sıkın ve kürek kemiklerinizi yerden kaldırarak, belden yukarınızı sağa doğru çevirin. böylece, elinizdeki tabak veya top, sağ üst bacağınızın dış yüzüne dönük olacak. başlangıçtaki pozisyonunuza dönün ve tekrar edin, ancak hareketi, bu kez sola doğru dönerek yapın. 3a. karnınızın alt kısmını şekillendirmek için, sırt üstü, bir kanepenin yaklaşık 115-16 cm önüne uzanın. bacaklarınızı yukarı doğru kaldırın ,bu sırada parmak uçlarınız tavanı göstersin. kollarınızı dirseklerinizden kırarak, kanepeyi alt kısmından kavrayarak destek alın. 3b. karnınızı sıkın ve poponuzu yerden birkaç santim kaldırarak, ayak parmaklarınızı yavaşça tavana doğru uzatın. bunu yaparken, dirsekleriniz de hafifçe tavana doğru kalkabilir. bir süre bu pozisyonda bekleyin. daha sonra poponuz yere değinceye kadar alçalın ve hareketi tekrar edin. 4a. karnınızın üst kısmını forma sokmak için, sırt üstü uzanın. bacaklarınız dizinizden 90 derecelik bir açıyla kırık olsun. topuklarınızı, bir sandalyenin minder kısmına koyun ve kollarınızı başınızın üstüne doğru uzatın. bunu yaparken, bir eliniz diğerinin üzerinde dursun. 4b. kollarınızı kulak hizasında düz bir şekilde tutarak, karın kaslarınızı sıkın ve kürek kemiklerinizi yerden kaldırarak bir süre bu pozisyonda bekleyin. başlangıçtaki pozisyonunuza dönün ve hareketi tekrar edin.

ben 14 yaşındatyım 60 kg 158 boyundayım sizce çok mu kioluym çevremden çok tepki alıyorum

52 yaşında bir bayanım bu sene menepoza girdim 1 ay içerisinde 6 kilo aldım.günde 2 saat yürüyüş yaptığım halde hiç kilo veremediğim için çok üzülüyorum menepoza girdiğimden dolayı hiç kilo veremeyecekmiyim?bana yardımcı olursanız çok sevinirim.
teşekkür ederim.

ender saracı dinledin ve 1 ayda 5 kilo verdim tabii ağzımızı da tutmak lazımm hele o mekik çekme haraketi feci yakıyorr..tşkrlerr..

bu mekik işi hoşuma gitti zaten sadece sporla zayıflanmaz biraz boğazı kesmek lazım dimi ama allah benim gibi zayıflamak isteyenlere kolaylık versin

formula7 hapını aldım.ayda kaç kilo verebilirim 78 kiloyum 1.53 boyundayım. bu hapı içmemi nasıl tavsiye edersiniz . herhangi bir sakıncası var mı sağlığa?

ben 2 çocuk annesiyim 6 ay önce dogum yaptım ve internet kafede çalışıyorum spor yapma fırsatım yok ama yoğun tempo içerisindeyim kilomdan biraz şikayetçiyim bana önereceginiz bir diyet var mı

ben 30 yaşındayım tıroğitlerim çalışmıyo bu hastalığmı anlayana kadar 20 kilo verdim şu an kortezyon ilacı kullanıyorum ömür boyu kilo alıyorum ne yapmalıyım heran gibi bişe önerirmisiniz saygılarımla

merhaba ben aynur 19 yaşındayım fiiğim güzel ama göbeğim gerçektem çok fazla içime çekerek yürüyorum göbeğimi eritecek bir yol ve yağ yakıcı çay formülü verseniz çok sevinirim

😀 😀 abi burası kadınlar matinesine dönmüş resmen. sen böyle yazılar yayınla 1 hafta boyunca senin blog günlük 1 milyon sayfa gösterimini bulur 😀

selam ben melek 24 yaşında 83 kilo 1.63 boyundayım sadece göbeğin çok fazla gören hamile sanıyor ve doğum konturol hapı kullanıyorum bağırsaklarım sorunlu tembellik var ne yapmam lazım şimdiden teşekkürler

pözgür cnm zaten benden çok takip ediyorlardır çekemeyen herifler 🙂 büyük ihtimalle aynı şeyi gidip başka sitelere eklerler hep aynı tatara bıktım valla sırf bu kan emiciler yüzünden insanın içinden siteye bir şey ekleyesi gelmiyor. sayfa gösterimini ölç de bana mail at 😀 sana zahmet.

😀 abi analytics ile ölçmüyor musun sen onu zaten 😀 neyse istersen bu sayfa için ayrı analytics kodu oluşturup yollayım. sonra ölçümleri de yollarım

ben 3 ay önce dogum yaptim ve tam 27 kilo almiştim toplamda ise 78 kilo ile doguma girdim şu anda 58 kiloyum ender saraç'a teşekkür ederim.
sadece bitki çaylari ve mekik yetiyor yeterki siz önce beyninizde bitirin.

ben 17 yaşındayım 63 kilodayım sadce göbek ve yanlarım var hamile gibi göbeğim var çalişiyorum ve o açıdan hareket yapamıyorum yardimci olurmusunuz?