Kategoriler
Internet

Markaların sosyal medyada var olması avantaj mı, dezavantaj mı?

Bundan tam 7 yıl önce ne dijital ajanslar, ne de sosyal medya ajansları vardı. Geçtiğimiz 3-5 yılda kedi yavrusu gibi türeyen sosyal medya ajansları, markalara geleneksel medya ilişkilerinin yanında farklı ve daha verimli bir yeni medya iletişimi hizmeti veriyor mu? Markalar, Facebook ve Twitter gibi ağlarda var olarak kurumsallığına pozitif katkı ve portföyüne yeni müşteriler […]

Kategoriler
Multimedia

2012 Şubat en çok paylaşılan reklamlar – Youtube

Şubat ayında dünya genelinde en çok paylaşılan ve izlenen reklam videoları. Youtube playlist: https://www.youtube.com/playlist?list=PL8681811CD3D09265 Hepsi çok yaratıcı reklamlar, özellikle birkaçı cidden gördüğüm en sağlam reklamlardan. Bunlar dünya genelinde en çok paylaşılan reklam videoları, reklamlarda ilgili ürünlerin ABD menşeyi ürün olması ABD’nin sektördeki üstünlüğünün göstergesi olabilir ya da listeleri yapan mashable.com yamuk site.

Kategoriler
Internet

Yeni nesil network marketing sistemi: MLM-Future

Mlm-Future Network Marketing Sistemi Neredeyse her gün yeni bir kazanç sistemi ile tanışıyoruz ve tuhaf bir şekilde hepsi birbirine benziyor. Bütün bu sistemlerin arasında sadece biri farklı yapısıyla göze batmaya başladı; MLM Future… Aslında yeni nesil network marketing sistemi olarak tanımlayacağımız MLM Future, bildiğimiz network marketing sistemlerine farklı bir bakış açısı getirdi. Mlm Future un […]

Kategoriler
Blog

Türkiye’de şirketler blog dünyasından uzak mı?

Bu ana başlık altında sorulmuş sorular şöyle; Türkiye’de şirketlerin blog ve bloggerlarla ilişkisini nasıl değerlendiriyorsunuz? Sizce markalar blogların öneminin farkında mı? Blogların markalar için önemi nedir sizce? Technorati’nin verilerine göre 100 blogcudan 80’i bir marka veya ürün hakkında yazılar yazıyor. 100 blogcudan 90‘ı sevdiği veya nefret ettiği markalara ilgili yazılara yer veriyor. Bu noktadan baktığımızda […]

Kategoriler
Blog

Likemind İstanbul blogu

Pazarlama yöneticileri, reklam profesyonelleri ve pazarlamanın geleceğine ilgi duyan benzer zihinli kişiler (likemind) ayda bir buluşuyor. Likemind, bir kahve masası etrafında gündem olmadan fikirlerin konuşulduğu pazarlama insanlarının buluşmasıdır. Her ayın ücüncü Cuma sabahı 08:00 – 10:00 arasi Kanyon Starbucks da buluşuyoruz. Likemind İstanbul blogu bugünden itibaren başladı. Bloga likemind buluşmasına katılmış herkes davetli ve yazabiliyorlar.