Hayatımda Gördüğüm En Güzel Motorsiklet

Eminim Tüm Erkekler Bayılacak

motosiklet

Volkan Yılmaz tarafından yayınlandı

Volkan Yılmaz #SEO, Digital Marketing, Growth Hacking #wolkanca volkan@volkanyilmaz.com.tr

“Hayatımda Gördüğüm En Güzel Motorsiklet” için 30 yanıt

  1. bastırılmış cinsel dürtüler ..ayrıca tüm erkeklerin hoşuna gitcegini sanmıorum omaketin yüz kısmına annenizin resminin asıldıgını düsünsenize yani dogal olarak motosiklete her binen aynı zamanda ananızada….

  2. valla gercektende öle her erkek bezenemez cünkü onlar araba hastaları bende erkezim ama ben motorsiklet hastasıyım

  3. hayatta herşey güzeldir bu tür motorlar bu tip şeylerden hoşlanan kişiler için bence mükemmel ama benim tarzım dışında tabki neden herkes hoşlandığı işlerle uğraşmıyorki saygılar

  4. benim düşüncelerim bu motoru yapmasına yapmışlarda üzerine karılarını soyupta niye domaltmışlar

  5. lütfen üzerine oturmayınız!! motorların koltuğuna yapıştırırlar ya gelen geçen oturuyo diye. bu motoru burda biyerde dışarda bırkaman gerekirse önünde 100 metrelik sıra oluşur 😀 😀

  6. arkadaşlar her erkeğin hoşuna gitmez çok yanlış bir analiz bence hiçde güzel olmamış motorsiklet ayrıca gençliği kötülüğe alıştırıyorsunuz motosiklet bir spordur onuda başka yönlere çekmeyin

  7. bence sen git iranda yaşaaa
    oradaki motosikletler
    tam senliktir…
    bunun spordan çok..yenilikle alakası varr
    bye bye bye

  8. yarış motorlarına bayılıyorum bende 3000cc yarış motru var bu msn ye herkesi davet ediyorum serdar_kartal_94{.}hotmail.com

  9. kardesim motorun cok seksi aman mileti uzak tut türkler yer bak özelikle ben olmak üzere tek kelime harika bir motorun var be ceyhana gelde kızlara bak seni yerler ceyhan ha

  10. bu motor harika ama benim bu motora sahip olmam söz konusu bile değil off yha neden hep ben

  11. bence kadınları aşağılayan bir fikir 🙁 erkekler bile bu kadarından utanırlar sanıyorum. tabiki ar ve edepte önemli burası avrupa değil türkiye türk milletinin karısı kızı anası bacısı kutsaldır bu ülkede böyle bir motosikleti sokakta bineni motordan önce onu severler 😀 dd 🙂 )

  12. evet çok güzel bir motor icadı fakat insanlar ona binince kötü şeyler getire bilirler akıllarına

  13. ya herşeyi anladk da ulu orta olmaz canm yanlş anlar insnlar eh zvklerede saygı duymak lazm dimi ama

  14. çok salaksınız var yaa mal mal konuşuonuz gıcık oluyorum sizlere allahın gerizekalıları

  15. türkiye olarak herseyi pislige cekmeyi cok iyi beceriyoruz helal olsun bence hic güzel olmamıs

  16. hayl ve hayal gıbı dusunen arkadaslar sıze katılıyorum boyle bı motur cokmu guzel ya ayıp yaaa ananız var yaaaa utanacagınız yerde bıde guzel dıyosunuz bazılarınız salaklar

  17. emınım hıcbı erkek beyenmıcek cunku analarının oldugunun farkındalar

  18. mutluluk annen le ne alakası var kardeş 🙂 öyle ya annen var diye porno sektörü dünyanın en büyük sektörlerinden biri 😀 nasıl bir zihniyetiniz var anlamakta zorlanıyorum annen sanki babanla yatmıyoru yatmasa sen olmazdın. bu motosikletin anneler ile alakasını kurdunuz ya bravo 😀

Yorumlar kapatıldı.