Kategoriler
Hayattan Konuk Yazar

Mertrobüste rahat yolculuk yapma teknikleri

İstanbul'un trafik sorununa çözüm bulmak amacıyla yapılan, çok fazla masraf yapılarak otobüsler alınan, alınan otobüsler son model olması rağmen sürekli arızalanan, günde 600 bin insanın kullandığı ve yine hergün 600,000×2= 1.200,000 kişi kullanmasına rağmen (gidiş-geliş bazında) Büyük Şehir Belediyesi'nin "zarar ediyoruz" diye ağlayıp şöförlerine maaşlarını vermediği metrobüs oluşumunu bilmeyeniniz yoktur.

3 dakikada bir otobüsün kalktığını varsayacak olursak artık ne kadar çok sık otobüs geçtiğini siz düşünün. Buna rağmen hınca hınç dolu olan otobüslerin neden çok fazla bozulduğu sorusuna hemen cevabımı yapıştırmak istiyorum.

Kapılara asılırsak kapı bozulur, asfaltı şişirme yaparsan asfalt bozulur otobüs dar yolda çukurdan kaçamayacağı için mecbur çukura girecek otobüsün yürüyen aksamı bozulur, haddinden fazla yolcu alıp da otobüsü birde rampada yukarı zorlayarak +38 derecede kliması açık şekilde çıkarsan motor arıza verir vs. vs. vs örnekler çoğaltılabilir efendim.

Gelelim konumuza öncelikle ödemenin durağa girerken yapıldığı durakları seçmeliyiz çünkü ön kapıdan bindiğinizde tek kapıyı kullanmak zorunda kalacaksınız arka kapılardan binerseniz şoför uyuzluk yapıyor.

Sarı çizginin ötesine geçmeyin! şayet otobüsün aynası kafanıza çarpabiliyor ben az farkla yırttım.

Ara duraklara boş otobüs gönderilmesi için dua etmelisiniz, otobüse en arka kapıdan binmeniz önerilir. Çünkü oradaki koltuk sayısı diğer kapılara oranla hem daha fazla, hem klima tepenizde rahat rahat gidersiniz.

Biraz heyvanlık yapıp kapılar açıldığında önünüzdekini iterseniz boş bir yer bulmanız muhtemeldir.

Konuk Yazar

Wolkanca sitesine Konuk Yazar olan, dışarıdan kendi yazılarını ekleyen bir kişi.