Kategoriler
Blog

Msn Messengerde Msn Spaces inizi göremiyormusunuz?

Arkadaşlar çoğumuzun Msn Messenger da kişi kartında Msn Spaces leri görmek konusunda ve My Msn Spaces tuşunun görünmemesi kaybolması gibi bir problemi oluşmuş. Ben bu konuda biraz çalıştım hatta 10–15 gün önce bu olayın nasıl çözüleceğiniz e-posta gruplarıma yolladım ama görüyorum ki pek anlamamışız.

Şimdi size en düşük seviyedeki bilgisayar kullanıcısının bile anlayacağı şekilde bir yazı yazarak yardım etmeye çalışacağım sakın bu yazıyı okuyup ta aman bee o kadarını da biliyoruz sende bizi iyice bilgisiz sandın demeyin ben düşük seviyedeki kullanıcılar için yazıyorum, e kiminin parası kiminin duası dimi bir duanızı alırız artık.
Yapacağımız şey özetle Hotmail hesabımızı kapatmak ve tekrar aktive etmek tabi aktif ederken Amerika birleşik devletlerini seçiyoruz ve İngilizce yapıyoruz.;)

Şimdi öncelikle http://www.hotmail.com/ adresine gidip hesabımıza giriş yapıyoruz. Sağda yukarıdaki bölümde ya options yazar yada seçenekler ona tıklıyoruz. Profilimize giriyoruz. Yaşadığımız ülkeyi Amerika Birleşik Devletleri yapıyoruz, şehri Florida yapıyoruz. Posta kodunu da 33332 yapıyoruz save ediyoruz.

WOLKANCA

Volkan Yılmaz

Volkan Yılmaz #SEO, Digital Marketing, Growth Hacking #wolkanca volkan@volkanyilmaz.com.tr

“Msn Messengerde Msn Spaces inizi göremiyormusunuz?” için 37 yanıt

msn space kişi kartımı görebiliyorum.ama space açılmıyor.
herşeyi denedim olmadı.sorunu da anlamış değilim.dediğiniz gibi profilimde abd ve florida yazıyor posta kodu da öyleydi ama. 🙁

ya kusra bakamyınn rahatsız ediyorum ya bnm spcesss ulaşılamıyor denedim amaaaa olmuyor arkdaşalrım yıldızı tıkaldımı ulaşılamıyor diyor ne yapmam gerekiyor

ya bende spacesler açılmıyor yukarıdakileri denedim ama yine açılmıyor llllütfenn en kısa zamanda bana mail atın ya spacesleri açmak istiyorumm

allah kahretsin yaaa size uyup dediklerinizi yapanda suç lütfen şu lanet msn imi nasıl açıcağımı söleyin (you need permission to use microsoft online services.
before you can sign in and use microsoft online services, a parent needs to give you permission. you can get permission right now by asking your parent to come to the computer. or, you can send an e-mail asking your parent for their permission.) çıkan yazı bu

haberiniz olsun

ya arkadaşım ben senın dediklerini yaptım ama olmuyo yaw bak bennm spacsmi açınca karşıma bu yazı çıkıo

işte bu yazı çıkıyo
bunun dedizinide yapıyorum tamm diorum yine olmuyo sonra bu çıkıo

windows live profile kullanılamıyor
görüntülemeye çalıştığınız alan varolmayabilir veya bu alanı oluşturan kişi alana erişimi kısıtlamış olabilir.
ya ne olur yardım et cvpını beklicem

yaa arklar

msn space sayfam açılmıyo. kişi kartımı göremiyorum. http 400 hatası veriyo. araştırıyorum fakat bişe bulamadım. lütfen yardım edin. başka bir pc'de denedim girdi space'e. bence bu bilgisayarla ilgilil bi sorun. bana msninin kapat tekrar aktive et gibi şeyler söylemeyin. çözüm yolunu söyleyin lütfen…

geçmiş olsun yapanlara.
ayrıca milleti kandırmakla ne eline geçior her kim yaptıysa. çoluk çocuklarla uğraşmaya değmez. pro'lara bekleriz bilader..

iyide abi niye bağrıyosunuz ben onu anlamadım emeğe saygı bende denedım benımkıde açılmadı ama sorunu karsı tarafta değil kendınızde arayın ve başka çözüm yolları deneyın bu ne yaa adam kalkmıs anlatmıs dövmedıgınız kaldı sakin olun olmuyosa başka yollardan yapmaya çalışalım lütfen!!..

yaa neden olmuoo kaç gündür bekliorum o kadar resim var atacağım umarım olur olomazsa patlatırım herkesin adresini onlarda bakmasınlar 🙂

ya ben iki msn acamiyom her türlüsünü denedim ya plus var msn dicovery var ikide ise yaramadi ne yapabilirim yardim edin msnde verdim wlm kac kere idirdim ya yoruldum inannin yaaa imdatttttttt yardim edin benim pc vista acaba ondanmi olmuyoki lütfen yardim edinnnnnnnn yaaa lütfennnnn ya allahim deli oldum neden olmaz acaba ?:(((((((((((