Bir ürün satın aldınız ve ürünle ilgili sorun yaşadınız.Firmaya geri döndünüz şikayetinizi bildirdiniz sonuç değişmedi.Ben böyle bişeyle karşılaştım aylar sürdü hemde :Önce tüketici koruma derneği (sözde koruma) ne başvurdum firmayla görüşüldü ama derdimizi anlayan bir kişi bile çıkmadı ve denildiki mahkemeye verin ??? işte eğer benim gibi olduysanız sizde sikayetim var diyin var diyin bu siteden firmalara şikayetinizi bildirin.
Yapılan şikayetleri değerlendiren firmalar ve en çok sevilen 100 firma çok ilgimi çekti ve Ülker A.Ş. nin sonuncu olması beni şaşırttı açıkcası. Bakmanız tavsiye edilir..
“Şikayetiniz varsaaa” için 3 yanıt
nasıl yaptıysam bunu çok özür dilerim uyardığınız için teşekkürler düzelmiştir arkadaşlar link bakabilirsiniz..sevgiler
ben namıdeğer mızmız her konuda yardım ederim 7adamı tek yok ederim
sayın genel müdürüm size ve arkadaşlarınıza çalışmalarınızda başarılar dilerim bizler halk olarak ramazanda sizlerden daha büyük hizmet bekliyorduk ama malesef hayal kırıklığına uğradık nedeni ise sanki ramazana özel olarak her gün bayat ekmek geliyor acaba bizlere ramazanda hizmetiniz bu mu olacak pide çıktı diyorsunuz ama malesef biz henüz pide görmedik onun için yapılan hizmetinizden pek memnun değiliz zaten göndermiş olduğunuz ekmek hem sanki ramazana özel hazırlanmış bayat ekmek hem de çok şekilsiz olarak geliyor bilgilerinize arz ederim