Spaces'e Media Player Modülü

şimdi msn spaces sayfanızı açın ve alan çubuğun'un
en sonuna " &powertoy=musicvideo " yazın enter layın veya go deyin spaces sayfaniniz yenilenecek ve custumize yi bulun tıklayın 2.sırada " modules " onu da tiklayin oralarda powertoy media player ı tıklayın spaces saayfanız tekrar yenilenecek ve yeni bir modül eklendiğini farkedeceksiniz media player adlı
şimdi sıra geldi en cikcikli bölüme sayfanızda çalmasını istediğiniz müziği bulmanız kolay olmayabilir size bir önerim reklam vermek gibi olmasın ama " http://www.filelodge.com/ " sitesi bir host sitesidir orada sadece şarkı url si değil neyse lafı uzatmıyayım o host sitesine üye olduktan sonra upload bölümünden eğer istediğiniz müzik pc nizde ise 2. sıradakini seçin ve o müziğin konumunda bulun upload edin bu kadar urls kısmını kopyalayın
spaces inizdeki media player ın adres çubuğuna yapıştırın onun altındakini
1 yapın
onun altındakini de şarkının kaç defa çaldığını belirleyin örn:10
onun altındaki ni de 1 yapın
right clicks tıklayın
auto start yapın
save leyin bu kadar basit

Volkan Yılmaz tarafından yayınlandı

Volkan Yılmaz #SEO, Digital Marketing, Growth Hacking #wolkanca volkan@volkanyilmaz.com.tr

“Spaces'e Media Player Modülü” için 57 yanıt

  1. ya bu verdiğin adreste upload yaptıktan sonra site donuyo,hata veriyo,sayfa görüntülenemiyo fln diyo. yardımcı olursan sevinirim 😆

  2. abi urlyi giriyorum ve senin dediğin ayarları yapıp save dediğimde bazen sorun veriyor.soruda başka sayfalarma gezmek istediğinizden eminmisiniz diyor bazen tekrar başa dönüyor hiç birşey olmuyor.lütfen yardım abi

  3. gkc gerçekten çok basit 30 sn lik olayı gözünde 😯 çok büyütmüşsün 😉

  4. dostum kendi ıp aderseim uzerinde yayin yapmak istiyorum radio, ve video http://85.28.88.74:8080/ ama bir turlu kayit etmiyor neden ?
    wv, wav, avı, mpg, mpeg, mp3, asf, asx, swf) sonrasi botle olmasi sartmi? tsk

  5. volkan verdiğin bilgiler için sağol.ama save ledikten sonra view your space tıklayınca çalıyo.space y yeniden açtığımda müzik çalmıyo.yardım lütfen 🙂

  6. merhaba.
    dostum belki sen yazdıktan sonra tekrar değiştirildi bu msn live space media player…
    şahsen ben anlattıklarını aynen uyguladım fakat bahsettiğin gibi bir 'powertoy media player' oluşmadı.
    tekrar bu ayarları gözden geçirir ve bizlere yardımcı olursan seviniriz.
    teşakkür ederim.

  7. slm ben bu dedıgınız her seyı uyguladım ama medıa playerı ekleyemedım yardımcı olursanız cok sevınırım tsk

  8. arkadaslar anlatılanları aynen yaptım ama öncelikle 'powertoy media player’ seçeneği çıkmadı fakat sonra farkettim ki o bölümde bulunan 'other' seçeneğinin içinde çıkmış. direkt oradan 'powertoy media player’ seçeneğini tıkladım ve m.player'im çıktı..
    devamını zaten volkan anlatmış.. 😉
    iyi seyirler..

  9. arkadaşım merhaba,

    spaces im ile ilgili bir takım eksiklerim var. fakat yardım edebilecek düzeyde bilgisi olan birisini bulamıyorum.

    hazırlamış olduğum bir html sayfası var. içinde anket var. baska bir site ile baglantılı. bunu göstermek istediğim zaman, blog da radiobutton nesnesi kayboluyor ayrıca al sana yazan yerdeki gibi butonum kayboluyor.

    diğer bir problemim ise siteye girerseniz göreceksiniz. media player daki video çok küçük görünüyor. bunlarla ilgili nasıl bir çözüm bulabilirim…

  10. ya ben media player ı ekledim.filelodge ye üye olup url de alıyorum.fakat media player e yapıştırıyorum.view your space diyorum fakat müzik çalmıyor.ne yapsam olmuyor. çıldıracağım.acil yardım…

  11. [http://fileden.com/files/2006/10/5/263959/17-grup yorum-kucaklaşma.mp3 ]

    parantez icindeki kismi kopyala yapistir ile alabilirsin..

    iyi seyirler.

  12. arkadaşım verdiğin url yi yapıştırdım fakat sadece ortama bağlanıyor diyo sonrada haır diyo ama ne yapsam başlamıyo… üfff yaaa ..olmuyo işte..

  13. benim media playerimde bir sorunmu var ne!ayarları falan yokmu bunun…

  14. çok sağol ..oldu.tşk ederim..yalnız bişi dicem filelodge den aldığım hiçbir url olmuyor.hep hatalımı acaba..

  15. şu odeo.com dan nasıl şakı yükleyip url alabilirim.ingilizcem yok ve hiç bişi anlamadım.şarkıcı dı yazıp arama yapıyorum videolu müzikler çıkıyo.nasıl url alacağımı anlayamadım.yardımcı olabilirmisin

  16. arkadaşım be bu verdiğin sitelerden hiç bişi anlamadığım için bulamadım senden rica etsem birakaç kıraç ve gökhan kırdar şarkısı url si verebilirmisin :((

  17. melti arkadaşım bilemediğiniz bir çok şey olabilir bu doğal fakat bunu öğrenme şansı şu anda eğer elinizin altında klavye ve önünüzde monitör varsa üstüne çağımızın bilgiyi ayaklarımıza kadar getiren olayı internet varsa çok yüksek mutlaka öğrenirsiniz en basitinden size öğrenebileceğiniz bir kaynak: http://tr.wikipedia.org/ burası özgür bir digital ansiklopedidir ve isteyen herkez özgürce bulunan maddelere katıkıda bulunabilirler neyin ne olduğnu buradan öğrenebilirsiniz.

    ben size url falan veremem kusura bakmayın.

  18. arkadaşlar ben verdiğiniz sitelerde aradım ama bulamadım bana haluk leventin elfida adlı şarkısının mp3 linkini yollarsanız çok sewinirim..
    şimdiden çok sağolun

  19. dedıklerınızı kopyaladım sarkı caldı ama ben bırden fazla sevdıgım parcaları calmak ıstıyorum? nasıl olcak bana msn den bana yapıp verır mısınız :s

  20. zeyno sen öyle bir çok sitelerde mp3 aramak için hiç yorulma ben sana kolaylık sağlayayım
    http://theturkboard.com/ bu siteye üye ol istediğin mp3 e istediğin albümlere ulaşmanın tek adresi

    müzik bölümü sadece üyelere açık gir hemen üye ol

    sitede müzik bölümünde arnanlar kısmına istediğin şarkıyı yaz onlar sana hemen bulur

    haluk levent'in akşam üstü 2006 full albümü var arama kısmından bulup indirirsin yok ben sadece elfida istiyorum diyorsan dediğim gibi arananlar kısmına yaz linki koyarlar hemen

    geçmişten günümüzden mp3 full albüm aramak için site site dolaşmayın mükemmel bir şekilde hemen hemen her albümün olduğu site mevcut zaten
    http://theturkboard.com/

  21. site için çok teşekkür ederim yalnız bişi daha sorucam yüksek müsadelerinisle ama bu şarkıyı spaca de nasıl şedebiliris? 🙂

  22. verdiğiniz site için çok teşekkür ederim ama bişi daha sorablir miyim bunu space olaına nasıl dönüştürücez 🙂

  23. rica ederim zeyno
    ben sana http://fileupyours.com/ sitesinden üyelik aldım http://fileupyours.com/ gir login kısmına tıkla
    username: zeynoo
    password: 456123
    login olduktan sonra upload kısmından gözat de pc den istediğin şarkıyı seç (up yours!)upload butonuna tıkla sonra sana bi link verecek onu space indeki media playere koy save de..

    (yalnız upload edeceğin şarkının adında türkçe karakter ve boşluk olmasın!!)

    unutmadan login olduğunda ilk işin aslında options bölümünden "edit email & password" kısmından şifreyi ve mail adresini değiştirmek olsun

  24. zeyno ben senin için buraya cevap yazdım fakat onaydan geçmedi silindi sana şarkıları upload edeceğin bir siteden üyelik almıştım şifre yazmıştım wolkanın onayından geçmedi ve silindi her şey ulu orta yazılamıyor yazılsa da böyle siliniyor
    sadece serhat için yazdığım cevap çıktı sende penceremdeyagmurlar@mynet.com adresinden bana ulaşırsan veya bir mail adresi verirsen burdan yardımcı olurum

  25. arkadaşım sizin dediğiniz gibi üye olmaya çalışıorum ama olamıyorum neden beni biraz bilgilendir yaw werdiğim adrese mail gitmezse exselans_1002{.}hotmail.com adresinede dene ok

  26. volkan kardeşim media playerı cıkartık cıkarmya calmadıktan sonra ne yapalım bana bir yardımcı ol yoksa spaceyı ortadan kaldıracam valla yarımcı ol lınkı filan diyor gecen buldum lınkı attım save yapmıyor bana yardımcı olursan sevınırım msn adresım ozgurilkay{.}hotmail.com

  27. ya bende ki space türkçe açıklamalı costumize diyonuz bende özelleştir istatistik ve seçenekler var ona göre anlatırsanız sevinirim

  28. arkadaslar sarkilarda kopru olmali yoksa acmio
    media player benm ole oldu yani allah sabir versin hepinize

  29. ya peki youtube videolarini nasil ekliorz onu yapamdm bi ya yardmci olursaniz sevinirim

  30. ya arkadaşlar bu müzik olayını bende becermedim sinir oldum ya öylesine bi yapalım dedik artık iş inata bindi ya allah 🙂

  31. abi şarkılar süper bi ara gelde sohbet edelim senin şu ela gözlünü getir bendeki mor gözlüyü al

  32. sizin şarkılarınız çok güzel beyeniyorum .sizden bi ricam olcak ben sizin msn istiyorum.

  33. benimde media playerım çalışmıo denedim sizin burdaki url adresinizi felan olmadı ama ya 🙁

  34. abi ben save ledikten sonra bu alan kullanılmıyor diyor ! kaç defa denedim hatta bi seferde sayfada görüntülen medi anlamadım ki yaa:s

    eğer bi yolu yoksa kaldırıp bastan kurcam…benimki epeeydir wardı… ztn onceden kurmustum ama su an bişi çalmıoo…

  35. bendede bu alan geçici olarak kullanılamıyor
    hatası verıoır nasıl düzelecek 🙁

  36. arkadaşlar benim spacemdeki media ilk kurduğum zaman çalşıodu.fakat daha sonra şarkı değiştirmek için başka bir kod ekledim.bir daha da çalmadı.acaba servisdemi sorun var.biri bana açıklasınnnnn nolurr :(:(

  37. merhaba arkadaşlar spaces imde sorun var.

    msn i açıyorum alanınıza gidini tıklıyorum fakat şöyle bir yazı çıkıyo

    <code>alan kullanılamıyor

    görüntülemeye çalıştığınız alan varolmayabilir veya bu alanı oluşturan kişi alana erişimi kısıtlamış olabilir.
    ilginizi çekecek başka alanlar bulmak için windows live spaces adresine gidin.
    </code>

    hiçbirşekilde spaces e giremiyorum…neye tıklasam aynısı çıkıyor. spaces i sıfırlamak istedim ama onun içinde önce spaces i açmam gerekiyo heralde…

    lütfen yardım edin…

    spaces: 2500unitedstates.spaces.live.com

  38. bu ne iştir yaa… şarkı yüklüyelim 6 ayım kaldı askerlik biticek hala şarkı bulamadım yaa neyse ginede elinize sağlık beni ekleyebilirsiniz emre

  39. buyurun bu şarkılar da benden olsun klasik müzik;
    beethoven_prometheusoverture.mp3 06-mar-2000 19:20 6.6m chopin_revolutionaryetude.mp3 07-aug-2001 15:22 1.3m copeland_hoedown.mp3 22-jan-2000 10:35 3.2m dvorak_newworld_allegroconfuoco.mp3 22-jan-2000 10:41 10.3m elgar_enigmavariationsnimrod.mp3 07-aug-2001 15:40 3.8m mendelssohn_midsummernightsdreamscherzo.mp3 07-aug-2001 15:27 2.6m mouret_fanfareandrondeau.mp3 12-jul-2001 07:42 3.8m mozart_einekleinenachtmusik.mp3 22-jan-2000 10:34 3.0m ravel_daybreakfromdaphnisandchloe.mp3 07-aug-2001 15:53 4.9m respighi_pinesofrome1.mp3 04-mar-2000 17:58 2.3m respighi_pinesofrome2.mp3 04-mar-2000 19:52 6.2m respighi_pinesofrome3.mp3 04-mar-2000 18:40 6.9m respighi_pinesofrome4.mp3 04-mar-2000 19:13 4.7m rossini_theivingmagpieoverture.mp3 12-jul-2001 07:58 9.4m saintsaens_dansemacabre.mp3 11-nov-2003 14:23 5.9m saintsaens_dansemacabre2.mp3 22-jan-2000 15:51 2.2m saintsaens_marchemilitairefrancaise.mp3 29-may-2000 11:57 4.5m tchaikovsky_swanlakeczardas.mp3 07-nov-2000 17:46 2.0m tchaikovsky_swanlakeıntro.mp3 07-nov-2000 18:37 2.8m tchaikovsky_swanlakevalse.mp3 07-nov-2000 18:10 6.2m trimmedtchaikovsky_swanlakeczardas.mp3 07-nov-2000 18:33 345k trimmedtchaikovsky_swanlakeıntro.mp3 07-nov-2000 18:32 817k trimmedtchaikovsky_swanlakevalse.mp3 07-nov-2000 18:33 1.2m verdi_nabuccooverture.mp3 07-nov-2000 17:56 7.2m sexy/ 07-aug-2001 15:59 –

  40. herşeyi yaptım şarkı urlsini de yazım ama bi şey çalıyomuş gibi oluyo 10 sn ve bu yazıyo"enjoy the medya" bişe anlamadım yardım:(:(

  41. lütfen yardimm &powertoy=musicvideo bunu yazdiktan sonra bi sayfa çikiyo ve space şuanda kullanilamiyor diyor:((

Yorumlar kapatıldı.