Yorumcular sayfası
Yorumcular

Cobe38

Cobe38(cobe38) yorumları

Cobe38(cobe38) adlı kullanıcının sitede 47 adet yorumu var ve tümü aşağıda listelenmiştir.

Sitede 25427 farklı kullanıcıdan toplamda 45343 adet yorum bulunmaktadır. 1 adetten fazla yorumu bulunan kişi sayısı 4.340, 5 ve daha fazla yorumu bulunan kişi sayısı şahsım dahil 600 kişidir, geri kalan 21.087 kişi yalnızca 1 tane yorum yazmış ve hayatına bu şekilde devam etmiştir. 5 ve daha fazla yorumu bulunan kişileri Yorumcular sayfasında listeledik. Yapılan yorumların tümünde; tarih, email, ip adresi gibi bilgiler kayıtlıdır ve Gizlilik Sözleşmesi/Kullanım Şartları kabul edilerek kullanıcılar tarafından eklenmiştir. Site(eski) 2006/2012 yılları arasında yorumlara açık olarak yayında kalmıştır, sitedeki sayfalar için yorumlarınızı Twitter'dan yapabilirsiniz.


Cobe38 Yorumları

  • Hoşçakalın

    Cobe38 - 4 Kasım 2006 - 57 yorum wolkanca kadir gecesin de yazıştıklarımıza sinirlendiysen ve bu yüzden bu blogu kapatıyorsan...
  • Ps2

    Cobe38 - 21 Ekim 2006 - 20 yorum muzlupasata dogrudur ben sert biriyim ama bu hep yönetenlere karşı bir zafımdır...
  • Ps2

    Cobe38 - 20 Ekim 2006 - 20 yorum kardeşim ben kendi fikrimi yazdım wolkanca da kendini fikrini yazdı 3üncü kişiler...
  • Ps2

    Cobe38 - 19 Ekim 2006 - 20 yorum ben bir günah diye birşey yazmadım iki de camiye de gidelim demedim...
  • Ps2

    Cobe38 - 19 Ekim 2006 - 20 yorum kardeşim şu mübarek kadir gecesinde şu resim hiiiç olmamış bugün tövbe günü...
  • muhasebecinin aşkını faturalaştırması

    Cobe38 - 15 Ekim 2006 - 3 yorum millet neyse kusura bakmayın 26 haziran da yayınlamışsınız galiba bir arkadaşama gelmişti...
  • muhasebecinin aşkını faturalaştırması

    Cobe38 - 15 Ekim 2006 - 3 yorum muzlupasta madem sen bir fatura çıkardın alın benden de size dügün kartı...
  • ders mi o da ne ?

    Cobe38 - 6 Ekim 2006 - 6 yorum muzlu pasta o yedigin çikolatalara dikkatet illa o resimdeki gibi olmaya bilirsin...
  • kullanılan kelime sayımız

    Cobe38 - 3 Eylül 2006 - 11 yorum bak şu söz hiç hoşuma gitmedi "sonuç olarak biz her zaman her...
  • Telekom kazığı Gülme Garantili

    Cobe38 - 31 Ağustos 2006 - 6 yorum valla hakkaten yapanın eline koluna saglık bunu haberlerede çıkarmak lagzım türkiye duymalı...
  • Mercedes uçarken

    Cobe38 - 21 Ağustos 2006 - 6 yorum ben komproser'le 220'ye kadar oto yol da dayana bildim ama ya bu...
  • Serdar Ortaç sahneleri bırakacağını açıkladı

    Cobe38 - 20 Ağustos 2006 - 95 yorum aman ya bıraksa ne olur bırakmasa be olur ancak kendine olur. sanki...
  • Hangi ünlü erkeğin mayolu yakalanmasını istersiniz?

    Cobe38 - 19 Ağustos 2006 - 13 yorum ya zaten böyle bir haberi hürriyet yapardı hürriyetin işi bu siyaseti her...
  • Kayyo.com a WordPress Kurmaca

    Cobe38 - 16 Ağustos 2006 - 40 yorum cumali hocam ben cobe38 hocam siteyi daha yapamamışsın istersen hocam şifreni değiştirip...
  • En cool 50 Web sitesi

    Cobe38 - 16 Ağustos 2006 - 4 yorum wolkanca sen canını neden sıkıyorsun ya boşver ama birşey söyleyim mi sen...
  • Kayyo.com a WordPress Kurmaca

    Cobe38 - 9 Ağustos 2006 - 40 yorum volkan kardeş sen anlamamışsın ben filez.prc adlı dosya beyaz durum da yani...
  • Kayyo.com a WordPress Kurmaca

    Cobe38 - 9 Ağustos 2006 - 40 yorum volkan kardeş bu filezilla programını ben çalıştıramıyorum bunu çalıştırmak için hangi programım...
  • Kayyo.com a WordPress Kurmaca

    Cobe38 - 8 Ağustos 2006 - 40 yorum wolkanım dedigimi yapmışsın çok sagol ya bizim de artık adam gibi temamız...
  • Live Space geldi!

    Cobe38 - 2 Ağustos 2006 - 21 yorum wolkan kardeş senin dedigine baktım valla spacelerimiz çok kötü olmuş bir de...
  • Regaip Kandili'niz kutlu olsun

    Cobe38 - 27 Temmuz 2006 - 27 yorum kardeşlerim ben de tüm islam aleminin ve wolkanca blog kardeşlerimin regaip kandilini...
  • Ben ve bilgisayarlarım | "Hat Trick"

    Cobe38 - 23 Temmuz 2006 - 9 yorum volkan konuyu açtın sana bari birşey soralım bu format işini kolaylaştırmanın tam...
  • Yahoo ve Msn evlendi

    Cobe38 - 15 Temmuz 2006 - 5 yorum valla kardeş ben bir yıldır yhoo da ki arkadaşlarımla msn de yazışa...
  • wolkanca.com E-postaları artık Google'a emanet

    Cobe38 - 12 Temmuz 2006 - 8 yorum valla çok güzel birşey helal olsun wolkancaya yalnız her üye neden giriş...
  • Dünya şampiyonu İtalya

    Cobe38 - 10 Temmuz 2006 - 3 yorum başatan belli takip ettiğim bir italya için kazanması çok güzeldi çok güzel...
  • Allah erkeği böyle yarattı

    Cobe38 - 10 Temmuz 2006 - 6 yorum 😆 hakkaten dogru yorumsuz😆
  • Okan bizede araba gönder

    Cobe38 - 9 Temmuz 2006 - 4 yorum ben şans eseri baktım ama güzeldi wolkanca
  • Okan bizede araba gönder

    Cobe38 - 9 Temmuz 2006 - 4 yorum valla ben wolkanca kesin kaydetmiştir ama ne naciyedi gül gül öldüm ya...
  • Yüzlerce hareketli avatar ve göz kırpması

    Cobe38 - 7 Temmuz 2006 - 69 yorum hakkaten wolkanca görmedim kusura bakma kardeş sayfanın resimlerine bakmadım daha önce de...
  • Mantik evliligi, Platonik, ve Aşk

    Cobe38 - 7 Temmuz 2006 - 7 yorum hakkaten dogru bak böyle iyi anlattın 😆
  • Yüzlerce hareketli avatar ve göz kırpması

    Cobe38 - 7 Temmuz 2006 - 69 yorum volkan kardeş herşey güzel eline saglık ama senden ricam var bu dosyaları...
  • Pasta

    Cobe38 - 6 Temmuz 2006 - 1 yorum ben bunun gerçek olduguna fazla inanmadım 😆 http://blogcu.com/cobe38
  • Siz hiç V8 TIR'ın motor sesini duydunuzmu?

    Cobe38 - 6 Temmuz 2006 - 4 yorum kendimi hava alanına gelmiş gibi hissettim ha bir uçak yanımdan san ki...
  • Gönül

    Cobe38 - 6 Temmuz 2006 - 4 yorum volkan çok sagol ya bu şarkıyı dinşemiştim am indirmeyi unutmuştum başka yerden...
  • İnterneti Türkler bulmuş olsaydı

    Cobe38 - 6 Temmuz 2006 - 8 yorum hakkaten dogru bak bizim türkler kesin bunların hepsini isterler di ya ne...
  • Dünya'nın ilk cep telefonu

    Cobe38 - 6 Temmuz 2006 - 57 yorum bun da birşey yok biz elimiz de taşıyorduk arkadaşlar bunun aynısı biz...
  • Alman Türk'ler

    Cobe38 - 5 Temmuz 2006 - 4 yorum bura da bizim gurbetçiler çok güzel birşey yapmamışlar almanlar iyi karşılamışlar yine...
  • İmlecin başına gelenler

    Cobe38 - 5 Temmuz 2006 - 2 yorum çok güzel iyi kavga yapıyorlar ama ha😆
  • Filelodge.com'a alternatif upload siteleri

    Cobe38 - 5 Temmuz 2006 - 78 yorum çok eline saglık volkan zaten bildigimiz 4 tane sıkılmıştım filedgo'ya bütün spaceler...
  • Mantık evliliği

    Cobe38 - 4 Temmuz 2006 - 18 yorum hakkaten dogru bu durum da her kadın böyle yapar zaten ne demşler...
  • Ekmek Kırıntıları

    Cobe38 - 4 Temmuz 2006 - 1 yorum böyle çocuga can kurban olsun 😆
  • Gelincik

    Cobe38 - 4 Temmuz 2006 - 1 yorum çok dogru ön yargılarımızdan kurtulalım😆
  • Orgazm garantisi

    Cobe38 - 4 Temmuz 2006 - 1 yorum 😆yorumsuz faydalı bilgi 😆
  • Hitler’in akılalmaz ordusu

    Cobe38 - 4 Temmuz 2006 - 145 yorum zaten kardeş hitler zaten bir efsane gibi birşeydi onların hakkın da bugün...
  • 100 Milyon Mesaj Projesi

    Cobe38 - 4 Temmuz 2006 - 45 yorum bu konu da en iyisi tema vakfı gönderiyorsanız temaya gönderin ondan iyisi...
  • Windows Live Messenger için yama

    Cobe38 - 30 Haziran 2006 - 23 yorum volkan kardeş şunu türkçe açıklamaları sen de var mı varsa bir açıklasan...
  • Windows Live Messenger için yama

    Cobe38 - 30 Haziran 2006 - 23 yorum ya seni seviyorum diye niye yazıyorsun kardeşim şuraya bari yorum yaz çok...
  • ÖSS

    Cobe38 - 19 Haziran 2006 - 2 yorum kardeş bizim egitim sistemimiz toptan bozuk. gün geçtikçe eğitim sistemimiz batıyor. buna...