Yorumcular sayfası
Yorumcular

Cobe38

Cobe38(cobe38) adlı kullanıcının sitede yaptığı 47 adet yorum

Sitede 25427 farklı kullanıcıdan toplamda 45343 adet yorum bulunmaktadır. 1 adetten fazla yorumu bulunan kişi sayısı 4.340, 5 ve daha fazla yorumu bulunan kişi sayısı şahsım dahil 600 kişidir, geri kalan 21.087 kişi yalnızca 1 tane yorum yazmış ve hayatına bu şekilde devam etmiştir. 5 ve daha fazla yorumu bulunan kişileri Yorumcular sayfasında listeledik. Yapılan yorumların tümünde; tarih, email, ip adresi gibi bilgiler kayıtlıdır ve Gizlilik Sözleşmesi/Kullanım Şartları kabul edilerek kullanıcılar tarafından eklenmiştir.


Cobe38 Yorumları

  • Hoşçakalın

    Cobe38 - 4 Kasım 2006 - 57 kullanıcı yorumu wolkanca kadir gecesin de yazıştıklarımıza sinirlendiysen ve bu yüzden bu blogu kapatıyorsan...
  • Ps2

    Cobe38 - 21 Ekim 2006 - 20 kullanıcı yorumu muzlupasata dogrudur ben sert biriyim ama bu hep yönetenlere karşı bir zafımdır...
  • Ps2

    Cobe38 - 20 Ekim 2006 - 20 kullanıcı yorumu kardeşim ben kendi fikrimi yazdım wolkanca da kendini fikrini yazdı 3üncü kişiler...
  • Ps2

    Cobe38 - 19 Ekim 2006 - 20 kullanıcı yorumu ben bir günah diye birşey yazmadım iki de camiye de gidelim demedim...
  • Ps2

    Cobe38 - 19 Ekim 2006 - 20 kullanıcı yorumu kardeşim şu mübarek kadir gecesinde şu resim hiiiç olmamış bugün tövbe günü...
  • muhasebecinin aşkını faturalaştırması

    Cobe38 - 15 Ekim 2006 - 3 kullanıcı yorumu millet neyse kusura bakmayın 26 haziran da yayınlamışsınız galiba bir arkadaşama gelmişti...
  • muhasebecinin aşkını faturalaştırması

    Cobe38 - 15 Ekim 2006 - 3 kullanıcı yorumu muzlupasta madem sen bir fatura çıkardın alın benden de size dügün kartı...
  • ders mi o da ne ?

    Cobe38 - 6 Ekim 2006 - 6 kullanıcı yorumu muzlu pasta o yedigin çikolatalara dikkatet illa o resimdeki gibi olmaya bilirsin...
  • kullanılan kelime sayımız

    Cobe38 - 3 Eylül 2006 - 11 kullanıcı yorumu bak şu söz hiç hoşuma gitmedi "sonuç olarak biz her zaman her...
  • Telekom kazığı {Gülme Garantili}

    Cobe38 - 31 Ağustos 2006 - 6 kullanıcı yorumu valla hakkaten yapanın eline koluna saglık bunu haberlerede çıkarmak lagzım türkiye duymalı...
  • Mercedes uçarken

    Cobe38 - 21 Ağustos 2006 - 6 kullanıcı yorumu ben komproser'le 220'ye kadar oto yol da dayana bildim ama ya bu...
  • Serdar Ortaç sahneleri bırakacağını açıkladı

    Cobe38 - 20 Ağustos 2006 - 95 kullanıcı yorumu aman ya bıraksa ne olur bırakmasa be olur ancak kendine olur. sanki...
  • Hangi ünlü erkeğin mayolu yakalanmasını istersiniz?

    Cobe38 - 19 Ağustos 2006 - 13 kullanıcı yorumu ya zaten böyle bir haberi hürriyet yapardı hürriyetin işi bu siyaseti her...
  • Kayyo.com a WordPress Kurmaca

    Cobe38 - 16 Ağustos 2006 - 40 kullanıcı yorumu cumali hocam ben cobe38 hocam siteyi daha yapamamışsın istersen hocam şifreni değiştirip...
  • En cool 50 Web sitesi

    Cobe38 - 16 Ağustos 2006 - 4 kullanıcı yorumu wolkanca sen canını neden sıkıyorsun ya boşver ama birşey söyleyim mi sen...
  • Kayyo.com a WordPress Kurmaca

    Cobe38 - 9 Ağustos 2006 - 40 kullanıcı yorumu volkan kardeş sen anlamamışsın ben filez.prc adlı dosya beyaz durum da yani...
  • Kayyo.com a WordPress Kurmaca

    Cobe38 - 9 Ağustos 2006 - 40 kullanıcı yorumu volkan kardeş bu filezilla programını ben çalıştıramıyorum bunu çalıştırmak için hangi programım...
  • Kayyo.com a WordPress Kurmaca

    Cobe38 - 8 Ağustos 2006 - 40 kullanıcı yorumu wolkanım dedigimi yapmışsın çok sagol ya bizim de artık adam gibi temamız...
  • Live Space geldi!

    Cobe38 - 2 Ağustos 2006 - 21 kullanıcı yorumu wolkan kardeş senin dedigine baktım valla spacelerimiz çok kötü olmuş bir de...
  • Regaip Kandili'niz kutlu olsun

    Cobe38 - 27 Temmuz 2006 - 27 kullanıcı yorumu kardeşlerim ben de tüm islam aleminin ve wolkanca blog kardeşlerimin regaip kandilini...
  • Ben ve bilgisayarlarım | "Hat Trick"

    Cobe38 - 23 Temmuz 2006 - 9 kullanıcı yorumu volkan konuyu açtın sana bari birşey soralım bu format işini kolaylaştırmanın tam...
  • Yahoo ve Msn evlendi

    Cobe38 - 15 Temmuz 2006 - 5 kullanıcı yorumu valla kardeş ben bir yıldır yhoo da ki arkadaşlarımla msn de yazışa...
  • wolkanca.com E-postaları artık Google'a emanet

    Cobe38 - 12 Temmuz 2006 - 8 kullanıcı yorumu valla çok güzel birşey helal olsun wolkancaya yalnız her üye neden giriş...
  • Allah erkeği böyle yarattı

    Cobe38 - 10 Temmuz 2006 - 6 kullanıcı yorumu :lol: hakkaten dogru yorumsuz:lol:
  • Dünya şampiyonu İtalya

    Cobe38 - 10 Temmuz 2006 - 3 kullanıcı yorumu başatan belli takip ettiğim bir italya için kazanması çok güzeldi çok güzel...
  • Okan bizede araba gönder

    Cobe38 - 9 Temmuz 2006 - 4 kullanıcı yorumu ben şans eseri baktım ama güzeldi wolkanca
  • Okan bizede araba gönder

    Cobe38 - 9 Temmuz 2006 - 4 kullanıcı yorumu valla ben wolkanca kesin kaydetmiştir ama ne naciyedi gül gül öldüm ya...
  • Mantik evliligi, Platonik, ve Aşk

    Cobe38 - 7 Temmuz 2006 - 7 kullanıcı yorumu hakkaten dogru bak böyle iyi anlattın :lol:
  • Yüzlerce hareketli avatar ve göz kırpması

    Cobe38 - 7 Temmuz 2006 - 69 kullanıcı yorumu hakkaten wolkanca görmedim kusura bakma kardeş sayfanın resimlerine bakmadım daha önce de...
  • Yüzlerce hareketli avatar ve göz kırpması

    Cobe38 - 7 Temmuz 2006 - 69 kullanıcı yorumu volkan kardeş herşey güzel eline saglık ama senden ricam var bu dosyaları...