Yorumcular sayfası
Yorumcular

Mustafa

Mustafa(bluetut21) adlı kullanıcının sitede yaptığı 66 adet yorum

Sitede 25427 farklı kullanıcıdan toplamda 45343 adet yorum bulunmaktadır. 1 adetten fazla yorumu bulunan kişi sayısı 4.340, 5 ve daha fazla yorumu bulunan kişi sayısı şahsım dahil 600 kişidir, geri kalan 21.087 kişi yalnızca 1 tane yorum yazmış ve hayatına bu şekilde devam etmiştir. 5 ve daha fazla yorumu bulunan kişileri Yorumcular sayfasında listeledik. Yapılan yorumların tümünde; tarih, email, ip adresi gibi bilgiler kayıtlıdır ve Gizlilik Sözleşmesi/Kullanım Şartları kabul edilerek kullanıcılar tarafından eklenmiştir.


Mustafa Yorumları

  • Atari oyunlarını cep telefonumuzda oynayalım

    Mustafa - 4 Aralık 2007 - 5 kullanıcı yorumu çok teşekkürler volkan abi sana tavsiye edene de sana da.bu cepte devrim...
  • Google PageRank (PR) derecelerine bakış

    Bluetut - 6 Temmuz 2007 - 28 kullanıcı yorumu evet abi bence de değeri yok.önemli olan içinde yazanlar. ama gerçekten link...
  • Barış Akarsu'yu kaybettik

    Bluetut - 6 Temmuz 2007 - 133 kullanıcı yorumu allah rahmet eylesin.umarım mekanı cennet olur :(
  • Google PageRank (PR) derecelerine bakış

    Bluetut - 6 Temmuz 2007 - 28 kullanıcı yorumu benim site, yani msn spacenin pagerankı 2.google'in msn spacelere genel olarak az...
  • Blogda Post reklamlar

    Bluetut - 14 Haziran 2007 - 14 kullanıcı yorumu tamamdır. bir önceki yorumumla bunun arasındaki sürede kazandığın para dediğim kadar oldu...
  • Blogda Post reklamlar

    Bluetut - 14 Haziran 2007 - 14 kullanıcı yorumu bak şimdi wlkan abi sana bu yorumdan sonra bir dakika içinde en...
  • Merhabalar Wolkanca Ailesi…

    Bluetut - 14 Haziran 2007 - 8 kullanıcı yorumu zuhahaa :D
  • Blogda Post reklamlar

    Bluetut - 13 Haziran 2007 - 14 kullanıcı yorumu herhalde bu yazıyı ilk ben gördüm :) abi bence haklısın.sonuçta böyle sitelerde...
  • Canaydın istifa

    Bluetut - 7 Mayıs 2007 - 87 kullanıcı yorumu harbi ya bu canaydın dedem yaşına geldi, hala başkan.hep istifa söylentisi çıkıyor,...
  • Yapmayın artık şunu

    Bluetut - 7 Mayıs 2007 - 5 kullanıcı yorumu en iyi anlayanlardan, yani bir diğeri de benim.haklısın
  • Ağlamak

    Bluetut - 6 Mayıs 2007 - 18 kullanıcı yorumu 'duyguların suyu' çıktığında en ihtiyaç duyulan şey.ve erkekler ağlarsa asıl o zaman...
  • Mynet.Com hacklendi

    Bluetut - 22 Nisan 2007 - 24 kullanıcı yorumu mynete ulaşılamıyor şu an sanırsam ya da benim pc'ye özgü bişi.neyse ben...
  • Google bize logo yaptı

    Bluetut - 22 Nisan 2007 - 12 kullanıcı yorumu wolkan abi onu bunu boşver salla bi kenara da sen şu forumu...
  • Hepimiz ekşisözlüğüz

    Bluetut - 19 Nisan 2007 - 12 kullanıcı yorumu kinaye ft. chelishki - fikir şarkısı aklıma geldi birden
  • Blog yazmak isteyen arkadaşlara öneriler

    Bluetut - 19 Nisan 2007 - 57 kullanıcı yorumu valla okurken bile uykum geldi.bunları yapmak her babayiğidin harcı değil.hele benim gibi...
  • Sagopa Kajmer ve hayranı olmamın 70 nedeni

    Bluetut - 16 Nisan 2007 - 203 kullanıcı yorumu sagopa nın tek kötü yanı iyi olması hem de fazlasıyla.
  • Hasiktir hayat gerçekmiş

    Bluetut - 9 Nisan 2007 - 9 kullanıcı yorumu abi sitenin güzelliği bir yana benim download manager programı girilen sitelerde açılan...
  • Esin Moralıoğlu ve Teoman’ın sevişme sahnesi

    Bluetut - 7 Nisan 2007 - 25 kullanıcı yorumu bence volkan çok büyük bir kesimin zevkine hitap etti.bu işi gizliden yürütenler...
  • Resminizi bakın nasıl yapıyor? Şaşıracaksınız!

    Bluetut - 31 Mart 2007 - 9 kullanıcı yorumu bende de aynen böyle resimleri ascıı kodlarına çeviren program var ama bunun...
  • Blogumu blog gibi kullanmaya karar verdim

    Bluetut - 15 Mart 2007 - 11 kullanıcı yorumu yeni başlayacağın editörlük görevinde başarılar.bir de bu kuruluşun adını versen.okuruz onu da...
  • Blogumu blog gibi kullanmaya karar verdim

    Bluetut - 13 Mart 2007 - 11 kullanıcı yorumu abi bana kalırsa hemen parlama çünkü kararını değiştirebilirsin. mesela tam sitene giriyom...
  • Kovmirim ulen kovmirim

    Bluetut - 10 Aralık 2006 - 8 kullanıcı yorumu meral'a: eğer spacene ya da media playera nasıl koymak istediğini soruyorsan (reklam...
  • Haydin parise gidelim

    Bluetut - 10 Aralık 2006 - 13 kullanıcı yorumu yerel yerel geçinip gidiyoz. evrensel olmanın hiç gereği yoktu şimdi :)
  • Belki geçerken uğramalıydım sana …

    Bluetut - 10 Aralık 2006 - 2 kullanıcı yorumu aşka uzak kalmak elde değil ki.zaten belki de gitmek bilmeyen bir misafir...
  • Kovmirim ulen kovmirim

    Bluetut - 9 Aralık 2006 - 8 kullanıcı yorumu unutulmaz filmlerden birisi :)
  • Ne dediler?

    Bluetut - 9 Aralık 2006 - 176 kullanıcı yorumu yahu kimse yok mu burda wolkan abi.sen yazmaktan yorulmadın biz commentten yorulduk...
  • havada sıcak blogta WOLKANCA istiyorum

    Bluetut - 9 Kasım 2006 - 14 kullanıcı yorumu sabahçı çocukluğumun en soğuk sınıf arkadaşı çoğu zaman. :(
  • Çocuk pornosu var mı abii..

    Bluetut - 9 Kasım 2006 - 38 kullanıcı yorumu gevşekler işte.sapık ruhlarını kendilerine karşı çıkamayacaklarını bildikleri için hayvanatlar.... dediğin gibi sallandıracan...
  • kel kedi diye buna denir

    Bluetut - 9 Kasım 2006 - 36 kullanıcı yorumu manyak bişeyy mi desem :)
  • havada sıcak blogta WOLKANCA istiyorum

    Bluetut - 8 Kasım 2006 - 14 kullanıcı yorumu ben hiç sevmiyor(d)um ve sevmiyorum. :(