Yorumcular sayfası
Yorumcular

Nazen

Nazen(nazenkurt) yorumları

Nazen(nazenkurt) adlı kullanıcının sitede 13 adet yorumu var ve tümü aşağıda listelenmiştir.

Sitede 25427 farklı kullanıcıdan toplamda 45343 adet yorum bulunmaktadır. 1 adetten fazla yorumu bulunan kişi sayısı 4.340, 5 ve daha fazla yorumu bulunan kişi sayısı şahsım dahil 600 kişidir, geri kalan 21.087 kişi yalnızca 1 tane yorum yazmış ve hayatına bu şekilde devam etmiştir. 5 ve daha fazla yorumu bulunan kişileri Yorumcular sayfasında listeledik. Yapılan yorumların tümünde; tarih, email, ip adresi gibi bilgiler kayıtlıdır ve Gizlilik Sözleşmesi/Kullanım Şartları kabul edilerek kullanıcılar tarafından eklenmiştir. Site(eski) 2006/2012 yılları arasında yorumlara açık olarak yayında kalmıştır, sitedeki sayfalar için yorumlarınızı Twitter'dan yapabilirsiniz.


Nazen Yorumları

  • Sanalika

    Nazen - 5 Şubat 2010 - 834 yorum arkadaşlar sanalikada yeni bir gemi açılmış oraya girmelisiniz.normal vapurun yanındfa yeni bir...
  • Sanalika

    Nazen - 5 Şubat 2010 - 834 yorum evet yapamadım açılmıyo ya ne yapim ben valla oyunlar1 de oynuyorum isteyen...
  • Sanalika

    Nazen - 5 Şubat 2010 - 834 yorum aynen büşra sana katılıyorum bende açarken sanalika hiç açılmıyo sinir oldum şuna...
  • Sanalika

    Nazen - 5 Şubat 2010 - 834 yorum buket senle burada arki olalımmı? ben senle arki olmak çok istiorum hdi...
  • Sanalika

    Nazen - 5 Şubat 2010 - 834 yorum bana ne yazarsan yaz ben bir şey yapamam senin şeyini pipini yaaa...
  • Sanalika

    Nazen - 5 Şubat 2010 - 834 yorum sena bize artistlik taslama banane acı bir aşk hikayesi ise. ben ne...
  • Sanalika

    Nazen - 5 Şubat 2010 - 834 yorum evet oynuyorum ne oldu niye sordun ki anlamadım
  • Sanalika

    Nazen - 4 Şubat 2010 - 834 yorum benim için bir şey yazın uleyn. benimiçin bir şey yazınnnnnn!!!!!
  • Sanalika

    Nazen - 4 Şubat 2010 - 834 yorum benim adım nazen size burada diorum ben sanalikada size adımın hangisi olduğunu...
  • Sanalika

    Nazen - 4 Şubat 2010 - 834 yorum ben sanalikaya giremiorum.habire takılıyo.çaresizim.sizede bu oluyosa arada başka oyunlar oynayın. ben öle...
  • Sanalika

    Nazen - 4 Şubat 2010 - 834 yorum sanalikayı çok seviorum sanalika çok güzel bir oyun sitesi. ben başka oyunlarda...
  • Sanalika

    Nazen - 4 Şubat 2010 - 834 yorum yukarıda yazılanı ben yazmadım.adım nazen ama ben üyeliğimi arkadaşıma vermiştim.o yazmış olamalı....
  • Sanalika

    Nazen - 4 Şubat 2010 - 834 yorum ben sanalikada bir çocuğa aşığım adı adam_gibi_seven o çocuğa aşığım. o çocuğu...