Yorumcular sayfası
Yorumcular

Çiğdem

Çiğdem(sazak_cigdem_88) yorumları

Çiğdem(sazak_cigdem_88) adlı kullanıcının sitede 14 adet yorumu var ve tümü aşağıda listelenmiştir.

Sitede 25427 farklı kullanıcıdan toplamda 45343 adet yorum bulunmaktadır. 1 adetten fazla yorumu bulunan kişi sayısı 4.340, 5 ve daha fazla yorumu bulunan kişi sayısı şahsım dahil 600 kişidir, geri kalan 21.087 kişi yalnızca 1 tane yorum yazmış ve hayatına bu şekilde devam etmiştir. 5 ve daha fazla yorumu bulunan kişileri Yorumcular sayfasında listeledik. Yapılan yorumların tümünde; tarih, email, ip adresi gibi bilgiler kayıtlıdır ve Gizlilik Sözleşmesi/Kullanım Şartları kabul edilerek kullanıcılar tarafından eklenmiştir. Site(eski) 2006/2012 yılları arasında yorumlara açık olarak yayında kalmıştır, sitedeki sayfalar için yorumlarınızı Twitter'dan yapabilirsiniz.


Çiğdem Yorumları

  • Karar vermeden önce bir kez daha düşünün

    Çiğdem - 29 Temmuz 2007 - 9 yorum demekki ben iki kere düşünmeyi özrenmesim dıştan baktım yeşil türbe içine girdim...
  • Seksilik…

    Çizdem - 29 Temmuz 2007 - 15 yorum ya ben hot yani 7 çıktım tipimden belli oluymudur acaba bu sıcaklık...
  • Hoşçakalın

    Çiğdocan - 17 Kasım 2006 - 57 yorum abi bana mı kızdın vallaa ben bişi yazmadım yahu ben daaha yeni...
  • Telsim'in bana cevabı

    Çiğdocan - 16 Kasım 2006 - 23 yorum abi o kadar uğrasana kadarr ya benim ömrüm yetmez ki bu işlemleri...
  • Sarhoş olmamak için 11 neden (janjanlı)

    Çiğdocan - 15 Kasım 2006 - 2 yorum amanıııııııııııııııın yaaaaaa onlar ne yahu abi nerden bulursunuz böle seyleri aaaaaa ben...
  • Wolkanca yı merak eden kızlar için

    Çiğdocan - 15 Kasım 2006 - 23 yorum ama sana küserim bence kız arkadaının kıskanmasına gerek yokmu?? :) )))))))))
  • İşte yeni monitörüm

    Çiğdocan - 15 Kasım 2006 - 5 yorum ya ne biliyim abi ben yeni geldim buraya
  • Hoşçakalın

    Çiğdocan - 15 Kasım 2006 - 57 yorum tabi aşk güzel seyde ben bir uyarıyım dedim abi yanlış anlama bu...
  • Ölüm

    Çiğdocan - 15 Kasım 2006 - 13 yorum bazen hayat içinden çıkılmaz bir durum almış olabilir hiç bir çıkış yolu...
  • matematik öğretin bana

    Çiğdocan - 15 Kasım 2006 - 4 yorum ya benim biraz iyidir beya ne kadar iyi anlattığimi sölemem gerek bile...
  • havada sıcak blogta WOLKANCA istiyorum

    Çiğdocan - 15 Kasım 2006 - 14 yorum ya ben soğuğu severim abi sıcağı hiç sevmem zaten elim ayağım hiç...
  • Hoşçakalın

    Çiğdocan - 15 Kasım 2006 - 57 yorum abi şimdi gittin misen ya daha yeni gördüm tam kafa bir yermiş...
  • İşte yeni monitörüm

    Çiğdocan - 15 Kasım 2006 - 5 yorum abi manyak güzelmiiş allah güle güle eskitmeyi nasip etsin valla manyak aletmiş
  • Yeni katılan yazarlarımız

    Çiğdocan - 15 Kasım 2006 - 5 yorum ya bu ne abi ben hiç bişi anlamadım yahu