Kategoriler
Internet

Youtube Türkçe olsun!

Daha önce Google bize logo yapsana demiştik ve başarılı olmuştuk. Şimdide Youtube Türkçe olsun seferberliğine giriştik bakalım neler olacak.

https://www.youtube.com/watch?v=m2T72PDpJfY

Bu konuda yapılan diğer videolar; Youtube videosu 1 | Youtube videosu 2

Konu hakkında bildirgec sitesinde yazılmış bir alıntı;

türkiyede o kadar youtube kullanıcısı olmasına rağmen neden bu gavurlar hala türkçe youtube yapmıyorlar. bunların amacı türk düşmanlıgı. ispanyolca fransızca japonca irlandaca bile cıktı. türkiyeden giren kişi sayısı irlandadan daha fazla olmasına ragmen bunların amacı nedir!!

ben e-mail mesajları attım. siz de atın. ama asıl istedigim “youtube nin türkçe olması icin hazırlanan bir vidyo”yu sürekli tıklayarak en hit video yapmak ve de yorumlarla zirveye taşımak!!!!!! böylece youtube dahil bütünn dünya en cok izlenen yorum yapılanlar bölümünde bizi görecek ve nihayet sessiz kalamayacaklar.

HAYDİ TÜRKİYE!!! YOUTUBE YE TÜRK ADINI YAZALIM!!!!!1 BÜTÜN DÜNYA TÜRK’ÜN GÜCÜNÜ GÖRSÜN!! VE SEN YOUTUBE TURKIYE’DEN REKLAM PARASIYLA O KADAR PARA GÖTÜRMENE RAGMEN TÜRKLERİ GÖRMEZDEN GELMENİN BEDELİNİ ÖDEYECEKSİN!’!!!!1

SIK KULLANANLARA EKLEYIN VE DE HER GUN TIKLAYIN. ARTI YORUM YAPIN!! BENİM ŞAHSİ MENFAATİM DEGİL TÜRKİYENİN KAZANMASI İÇİN.. GÖSTER GÜCÜNÜ TÜRK EVLADI !!!!!!!

youtube eninde sonunda türkçe yapacak eli mahkum ama afrika ülkeleriyle beraber yapılmasını istemiyoruz.. bu süreci hep beraber hızlandıracağız. hedefimiz en fazla 2 hafta. kimsenin türkiyeyi küçümsemesine de izin vermicez!!!!!!

WOLKANCA

Volkan Yılmaz

Volkan Yılmaz #SEO, Digital Marketing, Growth Hacking #wolkanca volkan@volkanyilmaz.com.tr

“Youtube Türkçe olsun!” için 84 yanıt

bence olabilir bakacağız göreceğiz youtube bir türkçe bilen eleman arıyordu aylar önce görmüştüm.

kendi diline saygısı olmayan topluma elin yabancısı mı saygı duyacak. youtube bir küfür aracı olarak kullanan parazitler yüzünden bence olmaz.

erdal merak etme onlar bizden daha fazla saygı duyar. bence olabilir ama pekte içime yatmıyor.

olsun olsun orda türkçede olmalı.biz ilk çıktığında kahrolduk çifte standardır bu dedik ama o sıralar bazı bloglar bunu heyecanla yayınladı "youtube da yenilik çok güzel" gibi gibi gibi…
neden böyle şeyleri biz düşünmeyizki allah aşkına 😕

zaten birkaç hafta önce haberlerde youtube un türkçe dilinde de yayına geçeceği söylenmişti. 😉 bence bu arkadaşlar da burda akıllılık yapıp nasıl olsa gerçekleşecek olan bir işi kendilerine mâl ediyorlar.

bu arada bu videoları dağıtın olayı da tıpkı maillerimize gelen bunu 100 kişiye dağıtmazsan böyle böyle olur muhabbetine benziyor.

youtube, çok yakında türkçe yayına geçecek ancak bunu bu arkadaşların sayesinde gerçekleştirmeyecek.

son olarak şunu diyorum ki: milliyetçi fikirleri önplana çıkararak prim kazanmaya çalışanları gerçekten anlamıyorum.:cry:

olması lazım zaten çoktan bu arada türk telekomla konuşurken öğrendim you tube u günde 1 saat izlersen ve bağlantın sınırlı ise kota doluyormuş bilginize

olmicak diye bir şey yok tabiki olacaktır ama zaman alır.

bu yapılanların katkısı olurmu ,olacakmı bilinmez 🙄
1dir1.org (gnydgn) ın söylediklerine bakılırsa zaten youtubenin türkçe olacağı yönünde haberlerde çıkmış. elemanlarda uyanıklık yapıp işin üstüne yatacaklar heralde..

arkadaşlar benimde bir nacizane teklifim olsa; tükçe yerine türkçe olsa nasıl olur? (umarım anlayana tarif etmek zorunda kalmam) :mrgreen:

ya saçma bence siz bunlarla uğraşmayı bırakın
somut şeyler yapın abi.

umarım türkçe you tube yapılı bu konuda fazla bilgim yok ama yukarıdaki yazılanlar umarım gerçekleşir ayrıca bizim milletimiz biz genler dışında bu konuya fazla aldırış etmedikçe bunlar sadece hayal kalır (türkçe'mize saygı duyalım)

evet şimdiden bizim zeki(!) arkadaşlarımız youtube'da birbirlerine düştüler neredeyse. bu fikri kim geliştirdi bilmiyorum ancak şimdiden youtube'de bu videoların sayısı artmaya başladı. herkes tutturdu "we want turkish youtube" diye.

ben zaten youtube'nin türkçe beta versiyonunun çok yakında yayınına başlayacağını biliyordum ancak yine de böyle bir kampanya başlanılmak isteniyorsa bari tek video üzerinden hareket edilsin ama nedense youtube'u türkçe isteyenler birçok video yapmaya başladı.

işte youtube'da "youtube türkçe olsun" kampanyası başlatanların birkaç farklı videosu. hepsi de farklı kişiler bu arada. bunun da mı bkunu çıkardık ne:shock:

http://youtube.com/watch?v=tıwxrx9tmdg
izlenme: 515

http://youtube.com/watch?v=m2t72pdpjfy
izlenme:936

http://youtube.com/watch?v=ka4_vrjmk5c
izlenme:931

http://youtube.com/watch?v=punjmjflnzk
izlenme:182

arkadaşlar yapılan bu eylem bir anlam ifade etmiyor ama ille de olacaksa tek video üzerine yüklenmelidir… 🙄

evy youtube turkce olsun daha turkce yi bile adamakıllı bilmiyoruzz youtube türkce olsunnnnn 🙁

bir çok webmaster sitesine youtubedeki türkçe videoları ekliyor bu sitelerden yararlanabilirsin.ben sana aşağıda 1 tane örnek vereyim.

al sana türkçe türkçe youtube

kesinlikle youtube le türkçe olsun video eklicem nasıl eklicem bilmiyorum yardımcı olun… 😐

benced you tube turkce olmalı ne bu ya her cıkan program ingilizce yeter artık

neden hep olmuş bi şey üzerine yatıyoruz neden kendimiz türkçe olarak yapmıyoruz da her zaman ne olur bizide alın diye birilerine yalvarıyoruz.yeter artık bu yalvarışlar allah aşkına yeter onlar bize yalvarsın

arkadaşlar tek video üzerinden hareket edelim bu video 2,465 kere izlenmiş devam edelim buna diğerlerini de video sahipleri silerse çok büyük katkı sağlamış olurlar 😉

babo xeciosman ne e duxazim ki nev dev cebe youtube da eji van nev deva bivinim eji nev dev bogum. eğerki babo nevdev tine be vellehin bombe ahahaha deve bum. nebe xeci dizane sadam bombasi bave ne be eğer ki ve femdekir. velehi bilahi xeci dizane gaz bum basi dizane bave. cer dizani dinlemiskin cer denk te cer dizani hu ffffffiiiirstttttttttttttttttttttttttttttt…… 😆

gerçı yabancı dilim iyi ama yabancı dili iyi olmayan birsürü kişi var onun için bencede türkçe olması lazım 😆

bu sitede türkiyeden de haberler varsa ve bundan sonrada bahsedilecekse eğer tabiki you tubede türkçe olmalı.herkes prof. ig.bilmek zorunda değil.

evet bencede türkçe olsun bizden bir sürü para kazanıyorlar neden türkçe yapmıyorlar hem türkçe dünyanın altıncı en büyük dili bunu dikkate alsınlar

youtube artık türkçe beyler bayanlar 🙂 benı bulun ben sıze yardım ederım yama ıcın nerden alacaksınız felan ok

ne halınız varsa gorun turkmılletı cabuk gaza gelıyo nede olsa ıkı nutuk ıs tmm dır 🙂 😯 😆 😆

inş olur amin türçe youtube iii çalışın yooksa hadi bi gayret 😉 😉 arkadaşalar

neden yotube nin türkçesinide yapmıyolar hep kendilerini düşünüyolar birazda türk'leri düşünsünler ayıp ya ayıp.

haa birde bişey dah var bizim türkler öyle bir şey çıkarsınki ingilizcesi olmayan yabancılarda nasıl kullanırsa kullansın ingilizceyi bilmek zorundamıyız arkadaşlar.

turkce olsun ya ben boyle vıdeo elıycem ama nerden eklnıyo bende bılmıyorum onunu ıcın en hayırlısı turkce bence

ben yıllardır youtube üyesiyim ve de neden hala bu kadar bekliyor google anlam veremiyorum:( bizde avrupada yaşayan uygar bir topluluğuz ve bence çoğu avrupa ülkelerinden daha medeniyiz ama bakıyorsun youtube site dillerine bissürü ülkeler var orda ama türkiye yok:( olmaz! bu bence büyük bir utanç kaynağı olmalı google için yazık! o ülkelerden belki bizler daha çok upload yapıyoruz ne özelliği var o ülkelerin kesinlikle bu kampanyaya destek veriyorum. en kısa sürede google ın bu ayıbı örtmesini hatasını onarmasını bekliyorum 😆

tamamen katılıyorum vede sonuna kadar destekliyorum inşallah türkçe olur yaw 🙂

ingilizceyi zorla bize öğretmeye çalışıp türkçeyi yok etmeye çalışan kişilerin karşısında durmayan devletin tüm kurumları utansın !!

ya wallahi türkçe olsun böle olursa bişi anlamıyom kendi sayfamı bile düzeltemiyom :mrgreen:

arkadaşlar ya hani bir şarkı var bu lamıyorum olmaz olsun diye klip çin klip i bilen varmı 😉

evet arkadadaş doğru diyorsun.youtube en çok video yükleyen ülkelerden biziz üstelik youtube'ye en çok türkler üye oluyorlar ama youtube hala türkçe değil.bunu youtube yetkililerine bir an önce bildirmeliyiz.

1. peru

2. turkiye

3. venezuela

4. ispanya

5. meksika

6. portekiz

7. finlandiya

8. şili

9. kolombiya

10. fransa

arkadaşlar gördüğünüz gibi türkiye youtube en çok arayan 2. ülke bu bilgiler google trends'den alinmiştir.

size sonsuz teşekkürler, sadece türkçe olsun demekle yetmiyor asıl görev onlara reklam verenlere düşüyor, türkçe şartını koysunlar bakalım o zaman ne yapacaklar, hadi el ele verelim şunlara türkün ve türkçenin büyüklüğünü gösterelim…

abii knd yuo tubeni kendin yap heçç uğraşma yaff!adıda şey olsun yo tubaa hehe 🙂

türkçe youtube istoz laaaaaannnnn….!la yapmazlarsa bi zahmet hacklesinlerde görem bi ertesi gün nasıl yapıolar hack safe ile korunuyomuş o da eskidi artık onuda hackliyolar güzellikle olmazsa zorla yaptıralım…!

sıze katılıyorum youtube kesınlıkle turkce olmalı.sonuna kadar arkanızdayız dewam

http://youtubeturkce.net/ youtube illa türkçe olsun diyorsanız bu siteyi ziyaret edin

sagolsun arkadaşlar youtube içinde bir firefox eklentisi oluşturmuşlar…
firefox olmasa bu facebook ve youtube'nin türkçesini görmek yıllarımızı alacak geçen yıllarıda saymıyorum…

harika bişey türkçe youtube…. tebrik ederim arkadaşlar iyiki böle bir çalışmaya girmişsiniz. inşallah emekleriniz boşa gitmez…

ya benim yorumlarım hep en sonda çıkıyo…. benden sonra yorum yapanlarınki bile en başta… 🙁 neyse hepinize kolay gelsin arkadaşlar… ii şanslar.

hey daha ne olsun milett yetmez mi biz türküz dogruyuz çalışkanız…. türkiyeye sahip çıkalım gençler… türkiye kolay kazanilmadi lütfen türkçeyi mafff etmeyelim…

ya bencede öyle olsun ne bu ya bişey anlamıyorum bizi düşünen yokki saten bide youtubeye vidio yüklicem ama yükleyemiyom malum ingilizce biri bana yardım etsinnnnnnnnnnn yoksa çıldırıcam buraya bilen varsa ve yazarsa çok memnun olurum

ya kardeşim bi youtubeyi türkçe yapsanız sevineceğim adam gi bi bi yapamadınız hani nasıl yapacağız hadi gösterin salaklar

vallahi 1 youtube böyle baklava börekle susamlı çörekle beslenip büyütülür mü? uzun sözün kısası you tube size emanet kardeşimm!!!! hihihi

selam türkçeyoutubeyi nasıl bilgisayara indiririm bilen bana msaj bıraksın msnem sanercetin{.}hotmail.com

şu youtube bi türkçe yapamadınısss yaaa sanki biz ingilizce biliozdaaaa ingilizce bilmeyenleride düşünün birasss yaaaaa!!!!!! hihihi

slm arkadaslar yutube turkce oluyordu ne oldu fosmu cıktı yoksa avrupa bırlıgınemı takıldı turkce yapmasalarda onların ınadına ıng ögrenmeyecem arapca ogrenecem

yha türkçe olsn türkçe olunca üye olmakda kolaylaşır hem arkadaşlarr

pijamasını giyen youtubeye ne denir? turkçe youtube denir heuheuheu youtubeyi bulanı "yegate cet" yapalım hihihihihihhihihi hey corç versene youtube olmas mıchael biz türklerdede yok uhauhuauhua

sonuna kadar destekliyorum ve destek vermeyenleride şiddetle kiniyorum sen türk evladi olarak türkiyenin ilerlemesini istemezsen elin adami seni hiç desteklemez o yüzden önce kendimize sevgi ve saygimiz olacak ve türkiyeyide hiçbir zaman küçük görmeyeceksin.yürü türkiye senin her yerde yerin var ve hiçbirşeyden mahrum kalmayacaksin
youtube türkçe olmali.

ya allah aşkına lütfen şu türkçe youtubeyi açın bnsize yine yorum yazar ve üye olurum veden diğer arkadşlarımıda üye yaparım… 😀

arkadaşlar slm youtubenin daha çabuk yapılması için elele verelim youtube açılsın en güzel müzikler burda tşk. bay

emexci söylemişti; tr.youtube.com sub domaini açık, bu aralarda yeni diller artıyor ..

türkçe kullanima verdiğiniz değer için sizi tebrik ediyorum.sizleri sonuna kadar destekliyorum.oktay sinanoğlu'nun kitablarini bulub okumanizi çok isyiyorum.o kitablar türkçe kelime kullanmanin nekadar gerekli olduğunu sizlere öğretecektir.

tamam iyi hoş olsunda giremedikten sonra ne anlamı kalır. tr.youtube.com yapsınlar yasak videoları gösterimden kaldırsınlar tr.youtube.com da youtube gine engelli kalsın.

sesimizi kim duyacaksa 🙁

ya youtube türkçe olacagına onun yerıne turkıye kendıne ole youtube gıbı bı sıte yapsın dımııııı