Kategoriler
Internet

YouTube videolarını indirip avi'ye çevirmece

YouTube iyi güzel hoşta… o güzelim videoları yalnızca izliyoruz… İndirmek için bir-iki yöntem var, ama indirdiğimiz videolarda .flv( flashın video uzantısı diyebiliriz..) formatında oluyor bunuda ancak flv player ile izleyebiliyoruz… Aşağıdaki yazımda flv’yi sıkıntı çekmeden her playerin oynatacağı formatlara (avi, mpeg,3gp vs..) nasıl çevireceğimizi göreceğiz… Başlamadan önce aşağıdaki yazılımları temin etmeniz gerekiyor…

(Eğer PC’nizde Mozilla Firefox ve VideoDowloader eklentisi yüklü iste 3. adıma geçin VideoDowloader eklentisi yok ise 2. adıma geçin)

  • Adım 1: İlk olarak Mozilla Firefox kuruyoruz.. Kurulumda bir sorunla karşılaşacağınızı sanmıyorum…
  • Adım 2: Buradaki linke tıklayarak VideoDowloader eklentisinin download sayfasına gidiyoruz ve Install Now yazan butona basıyoruz açılan
    küçük pencerede 5 sanye bekledikten sonra Kuruluma tıklıyoruz kurulum tamamlandıktan sonra Firefox’la ilgili her şeyi kapatıp, tekrar iconaçıyoruz eğer kurulum sorunsuz tamamlandı ise sağ alt köşede şöyle bir ikon görünmesi lazım…
  • Adım 3 : Bilgisayarımıza Total Video Converter yazılımı kuruyoruz kurulumu ileri ileri diyerek geçiyoruz…

Yukarıdaki her şey tamamsa aşağıdaki resimleri sırası ile izliyoruz…

Youtube video indirme

Youtube video indirme

Youtube video indirme

Youtube video indirme

Youtube video indirme

Youtube video indirme

Bir diğer metod ise şu;

YouTube'de video izlerken o video dosyası, kullandığınız web tarayıcısının cache dizinine kaydediliyor. Bu video dosyaları Flash Video formatında ve uzantısı .flv. İzlediğiniz video dosyasını (tarih, dosya uzantısı ve boyut özelliklerine göre bularak) istediğiniz dizine kopyalayabilirsiniz.

web tarayıcınıza göre bilgisayarınızdaki cache adresleri şöyle:

Opera için:
C:Documents and Settingskullanıcı_adıApplication DataOpera OperaProfilecache4

Firefox için:
Firefox cache dizininizi öğrenmek için Firefox tarayıcınızın adres satırına şu linki girin: about:cache

Internet Explorer için:
Hepinizin bildiği gibi Temporary Internet Files dizini… 🙂

FLV Video Oynatıcı Yazılım – Riva FLV Player

Şimdi elimizde saklamak istediğimiz video dosyası FLV uzantılı olarak mevcut. Ancak Windows Media Player yada DivX Player gibi yazılımlarla bunu izlememiz mümkün değil. Riva Video Experience firması bizim için ücretsiz bir FLV player hazırlamış.

İşte Riva FLV Player ekran görüntüsü:

riva player

Riva FLV Player‘ı indirmek isterseniz sitenin sizi yönlendireceği CNET Download.com sitesinin bu sayfasını ziyaret edebilirsiniz.. RivaVX sitesinde Riva FLV Player 1.2 görünse de CNET Download.com sitesi bana sürüm 1.0’ı verdi. Sanırım oradaki sayfa güncellenmemiş.

Bu kadar kolay gelsin…

WOLKANCA

Volkan Yılmaz

Volkan Yılmaz #SEO, Digital Marketing, Growth Hacking #wolkanca volkan@volkanyilmaz.com.tr

sözüm mehmete
kardeş ben de çok program denedim.ve yaptığımı söylüyorum. bsplayer pro diye bi oynatıcı var bunu yükledim + divx codec yazdın google onlarıda indirdim(codec ler farklı formattaki video dosyalrını açmaya yarıo).şimdi herşey tıkırında.kolay gelsin

ayrıca bişiyi unuttuğumu farkettim wolkanca ya da ayrıyetten teşekkürler(((((siteni geç keşfettim kusra bakma artık 🙂 )))

arkadaşlar neden programla uğraşıyosunuz ki bu sitede ( http://vixy.net/ ) izlediğiniz videoyu

istediziniz şekilde ister bilgisayar'ın, ister telefon'un, isterseniz de ıpod'un uzantısında bilgisayarınıza indirebiliyorsunuz..

saygılar bilgi paylaştıkça çoğalır.bu benim kendi düşüncem belki burada paylaştığım konuya yardımı dokunmayacak ama dokunursa ne mutlu bana…!

olmuyo yaw ailer yardım edin bana lütfen yaw allahtan i dileginiz varsa bana yardım edin lütfe bu prograı daha güzel anlatsa biri deli oldum hepsi karışık mozilla indirdim ondan so tıkandım.

adem yardımcı olurum sana ama ne dediğini tam anlamadım. dr_manu{.}hotmail.com ekle ordan yardım edeyim sana.burdan sıkıntı olmasın.ama program gerçekten harika.audio ları sorunsuz mp3 e çeviriyor bu tabiki cabası 🙂

kardes cok sagol da wmv dosyasını cevırmıyo ve donuyo nıye acaba acıl yardım 3 gp ye cevırmek ıstedım dondu

kardeş mozillada indirme yaparken aynı şekilde resim cıktı mozillanın sağ alt tarafında ama ona tıkladıktan sonrada cıkan sayfaya download now işaretkiyom indiriyo ama dönüştermeye gelince indirdigi dosyaları acmıyo dönüştürücü kardeş bana bir yol göster

arkadaşlar total video converter 3.10 için serial var mı elinizde?

bu programme cok uzun arkadaslar ama guzel programme, bende bundan kisasi var 10 saniyelik birsey, her turlu youtube videoyu indiriyorum

bende totalin crackı var 🙂 askerden gelirkene getirdim buyrun sizin için yükledim çiçekleri eve gönderin 🙂
http://rapidshare.com/files/33780973/tvc2603_crk….

sağol yücel kardeş deneyelim bkalım çalışacak mı? ama ben 3.10 için sormuştum 🙂

total video converter 3.10 serial lazım arkadaşlar..mümkünse yazarmısınız…ben bulamadım…

arkadaşlar emeği geçen herkese teşekkürler!
genç osman arkadaşım seninki yükledim rar dosyasını açtım
c:klasörünüzotal.video.converter.v3.0 + crackvc 3.0 crack
gibi bir dosyaya regme dosyasını çalıştırdım
sonra program çalıştı 🙂 ve çok sevindim
türkçe yamayı da uyguladım şimdi
ellerine saglik

ben

indirdigim flv uzantılı dosyalari bilgisayarim_araclar_klasor secenekleri_gorunum ve bilgisayardaki daha onceden secili olan (bilinen dosya turleri icin uzantilari gizle) seceneginin basindaki kutucugu kaldirdigimizda dosyalarin adini degistirmek suretiyle ornegin youtube.flv yerine youtube.avi yapmayi denemenizi oneririm.. ben su anda oyle kullaniyorum flv player kullanmadan mediaplayerdan izleyebiliyorum 😉

"rules" haklısın ama onu yapmana bile gerek yok,video downloader'da download link dedikten sonra dosya ismine flw yerine avi yazarsan zaten o avi olarak kaydedilir,zaten indirmek istediğin video ful kırmızı olunca 1-2 sn'de iniyor…

merhaba
arkadaşlar ben mozilla firefox indirdim ve kurdum ancak videodowloader programını ilişkilendiremedim firefox. hani hatırlarsanız topiğin en başında sağ alt köşede videodownloader simgesi olması lazımya bende o simge çıkmadı yardım ederseniz sevinirim şimdiden teşekkür ederim

süper bir program elerinize sağlık seriallerin hepsi çalışıyor süpersiniz yafff 🙂

yav dikkatettim de herkes sanki serial bulmak zor gibi buralara serial yazmış arkadaşlar serial bulmak zor değil site site gezip de serial aramanıza da gerek yok craagle programıyla istediğiniz programın adını ve versiyonu yazın craagle programı size bulur.

ya arkadaşlar bende dediğiniz bütün programlar var flv playerde vae ama yinede açmıyor

hiç uğraşmayın: :: ::

vdownloader diye bi program indirirken avi'ye çeviriyor

harika bir program var, internetten bedava indirdim. sadece youtube videosunun url sini yazıyorsun videolarım klasörüne otomatik kaydediyor ve media playerda hemen izliyorsun. inanılmaz bir program. adı vindir for youtube……

arkadaslar kaydettıgınız seyı kaydederken ıstedıgınız formatta kaydetsenız daha ıyı mısal sonuna .mpeg eklersenız daha guzel olur gıbı sankı

wolkanca abiye teşekkürler ayrıca serial kodu yazan ve iyi kullanılması için bilgi veren herkese teşekkür ediyorum. 😉 😎 🙂

ya volkan ben yapıyom 44 dk lık video oluyo 3dk tamamını çevirmiyo neden acaba lütfen cvp yazınn…

merhaba arkadaslar benim bir sorum olacakti yardimci olursaniz cok sevinirim youtube den indirilen diziler falan parca parca ya bunlari birlestirmek mumkunmu acaba

elıne emegıne saglık dostum senın sayende sansta olsa eskıden ıstedıgım bır programı senın sayende buldum ve youtubeden cek cek sat gıbı bısey oldu bu olay 😀 😀 😀 😀

ya ben telefona vidoa atıyorum telefon flv dıe almıo buna napabılırım?
yardımcı olursanız cok sevınırım 🙁

not:telefon 3gp ıstıyor 😕

yha ben telefonumda usp kablom ile bilgisayarıma wideo atmak istiom.. .ama gelmio.. …napcamm yhaa… biliosanız nolor yardım edin
benim msn me yasmayın kullanmıom çünkü… eğer biliosanız burdan cvb yasın… ben bakarımm…nolor bulursanız yasın.. çok önemli.. 😥 😥 😥

yha cvb werin nolorr… usp kablomla bilgisayara wideo atamıom.. lütfennnn.. çokkk önemliii…biliosanız lütfen cvb yasın..bilmiosanızda yasın ki bende daha arayım başka yerlerden…ama litfen yasınn 😥 😥 😥

abi bu vcd formatına cevirirken ayarlar nasıl olması lazım cd ye yazmıyor cünkü rica etsem bilen biri var mı şimdiden teşekkürler