Kategoriler
SEO

SEO için sayfa içeriğinde HTML tablolarını kullanmak Sayfalarınızda verileri sunarken SEO performansı için tablolardan faydalanın.

Bildiğiniz gibi bazı aramalarda bazı sitelerin sonuçları diğerlerine göre daha geniş bilgilerle görünüyor, buna “snippets”(zengin sonuçlar/yapılandırılmış veri/structured-data) deniyor ve Google sayfa içeriğinden öne çıkan baız şeyleri aram sonuçlarında ekstra alan olarak gösteriyor. Bu yazımda sayfalarda özellikle listelenen açıklamalı içerik, istatistik gibi spesifik belli data/veri bilgi setlerini barındıran makale sayfaları için tabloları bu şekilde kulanabilirsiniz.

Kategoriler
SEO

Google, ‘Arama Nasıl Çalışır’ sayfası yenilendi Google önemli SEO uygulamaları ile ilgili daha fazla bilgi paylaşmaya başladı.


Sayfanın güncellenmesi ile birlikte Google önemli SEO uygulamaları ile ilgili daha fazla bilgi paylaşmaya başladı.

Kategoriler
Genel

Dünyanın en popüler tüketici markaları Business Financing: dünyada en çok Google araması olan markaları.

Güçlü markalar, tüketicilerle duygusal bir bağ kurmayı başarıyorlar. Pandemi sonrası tüketiciler en çok teknolojiyi etkin kullanan ve hayatlarına dokunan markalarla bağ kurmaya başlamışlar.

Kategoriler
Genel

Google arama koyu tema Google arama koyu tema/dark mod kullanıma açıldı

Koyu tema(Koyu renk, karanlık tema veya gece modu) bildiğiniz gibi günümüzde hemen hemen tüm uygulamalarda mevcut. Google aramasında, masaüstü ve mobilde artık karanlık tema kullanılabilir.

Kategoriler
Genel

Google’ı bir profesyonel gibi kullanmak Size Googling'de nasıl daha iyi olacağınızı göstereyim.

Googling yani Google’da arama yapmak, her geliştirici için en önemli becerilerden biridir. Aradığınız şeyi daha iyi ve hızlı bir şekilde bulmak için bu becerinizi geliştirmeniz önerilir, ayrıca geliştirici/developer olmanız gerekemez herhangi bir araştırıcı iseniz de bu becerinizi geliştirmeniz size hız kazandırır.