Kategoriler
SEO

Günümüzde SEO Sadece Keyword Değil Daha Fazlası!

Eskiden SEO: Kelime frekansı Anchor text üzerinden backlink Her kelimeyi hedefleme düşüncesi Her kelimeye özel içerik Paravan sayfalar Başlık, açıklama ve H1 etiketleri ile yetinmek Sadece Crawler’lardan gelen hataları düzeltme, hatta rapor sonucu satın alma Link pazarlıkları. Hızı önemsemeden yola çıkma. Mobili göz arda etme. Şimdi bunlara ek olarak… Bugün SEO: UX(Kullanıcı deneyimi) odaklanmak, doğru […]

Kategoriler
Genel

Google arama sonuçlarından 1.75 milyar URL’i sildi

Google 1.75 milyar URL’i arama sonuçlarından kaldırdı. Domain(alan adı) bazında 888 bin site. Sadece geçtiğimiz Ağustos ayından günümüze 78 bin site ve 82 milyon, son 1 yılda ise 341 bin site ile 835 milyon URL Google’ın arama sonuçlarından kaldırıldı. 

Kategoriler
SEO

Search at I/O 16 Recap: Eight things you don’t want to miss

Introducing rich cards https://webmasters.googleblog.com/2016/05/introducing-rich-cards.html New Search Console reports https://developers.google.com/search/docs/guides/debug Real-time indexing http://searchengineland.com/google-beta-testing-real-time-indexing-api-250055 Getting up to speed with Accelerated Mobile Pages https://www.ampproject.org/ A new and improved Structured Data Testing Tool https://search.google.com/structured-data/testing-tool/u/0/ App Indexing got a new home (and new features) App streaming Revamped documentation  https://developers.google.com/search/docs/guides/   https://www.linkedin.com/pulse/search-io-16-recap-eight-things-you-dont-want-miss-volkan-yılmaz

Kategoriler
SEO

Local SEO: How To Rank Your Local Business

Online reviews and public customer feedback have a major impact on consumers’ purchase decisions. They happen to play an increasingly important role in local search, too. Looking to leverage reviews and feedback to drive your brand’s local search ranking and performance? Here are key insights and best practices to help you get started.

Kategoriler
SEO

Google’ın Penguen Algoritmasında Cezalardan Korunmak (2016)

Google kullanıcılarına arama sorgularında en iyi/alakalı/kaliteli sayfaları gösterebilmeyi amaç edinmiş bir arama motoru, bunu devam ettirebilmek için yüzlerce algoritma veya fonksiyon değişikliği yapıyor ve bizler bunların bazılarını net olarak görebiliyorken bazılarını ise bize hissettirmeden gerçekleştiriyor.